عمومی

چگونه موجو خود را برگردانید: 29 کاری که می توانید انجام دهید

چگونه موجو خود را برگردانید: ۲۹ کاری که می توانید انجام دهید

می‌دانید چگونه موجو خود را برگردانید؟ دست پایین، یکی از چالش برانگیزترین جنبه های حضور در تجارت، حفظ الهام و انگیزه ما است. زندگی یک جزر و مد طبیعی دارد، اما این جزر و مد است که می تواند ما را به دردسر بیاندازد، اگر بگذاریم بیش از حد طول بکشد.

یادداشت ویرایشگر: ویدیویی را تماشا کنید که دارای ۱۰ روش برتر برای تجدید روحیه و به دست آوردن mojo بازگشت.

اهمیت بازگرداندن موجو شما

به عنوان یک کارآفرین یا صاحب کسب و کار کوچک ، انرژی، اشتیاق و انگیزه شما نیروهای محرکه موفقیت سرمایه گذاری شما هستند. اما هر کس در نقطه ای به دیوار برخورد می کند. وقتی شور و شوق کاهش می یابد، نه تنها بر شما، بلکه بر کل فعالیت تجاری شما تأثیر می گذارد. برافروختن دوباره آن آتش درونی – “موجو” شما – برای حفظ حرکت، اطمینان از بهره وری و رهبری با اعتماد به نفس ضروری است. به همین دلیل است که احیای دوباره آن روح بسیار مهم است:

  • افزایش بهره وری: زمانی که شما نیرومند و پرشور هستید، وظایف آسان تر به نظر می رسند و چالش ها قابل غلبه هستند. کشف مجدد موجو به معنای افزایش تمرکز و کارایی است که به شما این امکان را می‌دهد تا پروژه‌ها را با قدرت تازه‌ای پشت سر بگذارید و آن‌ها را تا پایان کامل ببینید.
  • خلاقیت تقویت‌شده: ذهن با انگیزه یک ذهن خلاق است. با جوان سازی روحیه خود، درها را به روی ایده های نوآورانه و دیدگاه های تازه باز می کنید. این می تواند تفاوت بین دنبال کردن رقابت و تنظیم روندهای صنعت باشد.
  • روحیه تیم بهبود یافته: انرژی شما مسری است. وقتی در اوج فعالیت خود هستید، تیم شما این شور و شوق را دریافت می کند. این یک محیط کاری مثبت را ایجاد می کند که در آن همه الهام گرفته می شوند تا بهترین کار را انجام دهند.
  • تصمیم گیری بهتر: با موجو خود را به عقب، شما به دست آوردن وضوح. این شفافیت هنگام تصمیم گیری های تجاری حیاتی بسیار مهم است. به جای اینکه از روی استرس یا خستگی عکس العمل نشان دهید، از جایی با بینش و اعتماد به نفس پاسخ می دهید.
  • تاب آوری در برابر چالش ها: کارآفرینی پر از فراز و نشیب است. با حفظ جرقه درونی خود، نه تنها چالش‌ها را ماهرانه‌تر پشت سر می‌گذارید، بلکه سریع‌تر از پس‌رفت‌ها برمی‌گردید و پایداری بلندمدت کسب‌وکارتان را تضمین می‌کنید.

چگونه موجو خود را بازگردانید

شما ممکن است نتوانید چالش های غیرمنتظره ای را که برایتان پیش می آید کنترل کنید. اما می‌توانید ابزارها، نکات و پیشنهادهایی را برای مقابله با اخبار بد، بدجنسی‌ها و از دست دادن شور و شوقی که همه ما هر از گاهی تجربه می‌کنیم، ارائه دهید — و موجو خود را برگردانید.

اهداف کوچک و دست یافتنی تنظیم کنید

به جای اینکه خود را درگیر کارهای بزرگ و دلهره آور کنید، اهداف خود را به کارهای کوچکتر و قابل مدیریت تقسیم کنید. دستیابی به این اهداف کوچکتر می تواند حس موفقیت را ایجاد کند و به تدریج اعتماد به نفس و اشتیاق شما را افزایش دهد.

ورزش کنید

دریافت کنید. در حال حرکت! این به ویژه برای کسانی که مشاغل کم تحرک دارند بسیار مهم است.

فعالیت بدنی یک روش اثبات شده است. برای تغییر خلق و خو و نگرش خود، بدون ذکر ظاهر فیزیکی و تناسب اندام.

طبق یک مطالعه منتشر شده در Annals of Internal Medicine، بی تحرکی شانس ما را برای ابتلا به یک بیماری یا شرایطی که باعث مرگ زودرس ما می شود، افزایش می دهد، حتی اگر ورزش کنیم. نشستن سیگار کشیدن جدید است.

یک روتین ورزشی را اتخاذ کنید، دورتر پارک کنید، پیاده روی کنید مرکز خرید، از پله ها بروید و بلند شوید و در طول روز حرکت کنید. از یک قدم‌سنج یا گام شمار استفاده کنید و تا ۱۰۰۰۰ قدم در روز که برخی از متخصصان بهداشت از آن حمایت می‌کنند، ادامه دهید.

روی تأییدات مثبت تمرکز کنید

چند لحظه‌ای قبل از انفجار به داخل دستگاه استراحت کنید. روز برای تمرکز بر یک فکر، قصد یا ایده مثبت. این یک طرز فکر مؤثر برای بقیه روز ایجاد می کند.

به هر کتابفروشی بروید، چند کتاب مراقبه پیدا کنید برای مبتدیان توصیه می شود، و شروع کنید. یا در یکی از وب‌سایت‌های متعددی که تأییدیه‌های روزانه را مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می‌کنند مشترک شوید!

خواب کافی و آبرسانی داشته باشید

svg%3E - چگونه موجو خود را برگردانید: 29 کاری که می توانید انجام دهید

اکثر آمریکایی‌های شاغل در گرسنگی خواب هستند و سعی می‌کنند خانواده و کار را به‌همراه داشته باشند. توصیه می شود حداقل هشت ساعت بخوابید و روزانه هشت لیوان آب بنوشید. کمبود خواب و هیدراتاسیون می تواند انرژی و انگیزه ما را تخلیه کند. زمانی که ما خسته می شویم زمانی است که می توانیم بیمار شویم.

بهتر بخورید

از الکل و کافئین تا حد زیادی اجتناب کنید. تا جایی که ممکن است. سعی کنید از غذاهایی استفاده کنید که انرژی را به طور طبیعی افزایش داده و به شما استقامت می بخشد. از تزریق قند سریع خودداری کنید. معمولاً با کاهش انرژی همراه است که باعث می شود احساس بدتری داشته باشید.

غذاهای مناسب، در زمان مناسب روز، می توانند تفاوت زیادی در بهره وری و خلق و خوی ما ایجاد کنند. به دنبال غذاهای قدرتمندی که تجارت را رونق می‌دهند بگردید توانایی‌هایی مانند سیب، گردو و چای سبز.

شاخه را جدا کرده و دوباره به Nature متصل شوید

از دستگاه‌های خود جدا شده و مدتی را در طبیعت بگذرانید. خواه پیاده روی در پارک، پیاده روی یا نشستن در باغ خود، غوطه ور شدن در محیط طبیعی می تواند ذهن و روح شما را جوان کند. آرامش طبیعت می تواند به بازنشانی افکار شما کمک کند و دیدگاهی تازه به شما بیاورد.

قدردانی را تمرین کنید

هر روز لحظه ای را به تأمل در مورد آنچه برای آن سپاسگزار هستید اختصاص دهید. این می تواند به سادگی یک فنجان قهوه خوب، یک دوست حمایت کننده یا یک روز کاری پربار باشد. تصدیق این لحظات قدردانی می‌تواند تمرکز شما را از آنچه اشتباه می‌کند به آنچه درست است تغییر دهد، روحیه و انگیزه شما را تقویت می‌کند.

محل‌های خلاقیت را کاوش کنید

درگیر شدن در فعالیت‌های خلاقانه مانند نقاشی، نوشتن، یا نواختن یک آلت موسیقی می تواند فوق العاده درمانی باشد. این فعالیت‌ها خروجی سازنده‌ای برای ابراز احساسات فراهم می‌کنند و می‌توانند جرقه شادی و نوآوری را برافروزند.

داوطلب

ارائه وقت خود برای کمک به دیگران می تواند احساس هدف و رضایت را ایجاد کند. داوطلب شدن در پناهگاه‌های محلی، شرکت در رویدادهای اجتماعی، یا صرفاً کمک به همسایه می‌تواند روحیه شما را بالا ببرد و حس ارتباط و موفقیت را ایجاد کند.

ذهن‌آگاهی و مراقبه

در میان شلوغی‌های روزانه، پیدا کردن یک لحظه آرام برای تمرکز بر خود می تواند متحول کننده باشد. فقط یک مراقبه کوتاه ۵ دقیقه ای می تواند پناهگاه آرامش در یک روز طوفانی باشد. با تمرکز بر تنفس، می‌توانید ذهن آگاهی را پرورش دهید—حضور در لحظه کنونی بدون قضاوت.

در حین تمرین، ممکن است استرس کاهش یافته، تفکر شفاف‌تر و احساس عمیق‌تری از آرامش پیدا کنید. این یک هدیه کوچک روزانه به خودتان است که می‌تواند تأثیرات ماندگاری داشته باشد.

موفقیت‌ها را به خود یادآوری کنید

برخی افراد تمایل دارند روی موارد منفی تمرکز کنند. اگر به نظر شما شبیه است، سعی کنید با تمرکز آگاهانه روی موفقیت‌های اخیر، آن عادت بد را ترک کنید. آنها نیازی به موفقیت‌های بزرگ ندارند – این بیشتر به موفقیت‌های کوچک روزانه مربوط می‌شود. کاری را که اخیراً به خوبی انجام داده‌اید یا به موفقیت رسیده‌اید، به خود یادآوری کنید.

وقتی ذهنیت بیشتری را به فکر موفقیت اختصاص می‌دهید، احساس موفقیت بیشتری می‌کنید.

این ترفند را که برخی افراد از آن استفاده می‌کنند استفاده کنید: یک شیشه شفاف بزرگ روی میز خود قرار دهید. هر بار که پیروزی یا رسیدن به هدفی را تجربه می کنید، یک سنگ مرمر یا یک لوبیا خشک به آن اضافه کنید. وقتی هفته‌ها و ماه‌ها پر می‌شود، با «دیدن» موفقیت‌هایتان انرژی خواهید گرفت.

اجتماعی

svg%3E - چگونه موجو خود را برگردانید: 29 کاری که می توانید انجام دهید

بیرون بروید و با مردم ملاقات کنید. یا با کسی که اخیراً با او صحبت نکرده اید تماس بگیرید. با رسانه‌های اجتماعی، اسکایپ، تلفن‌های همراه و پیام‌رسانی، ارتباط ماندن آسان‌تر از همیشه است.

مصرف اخبار را محدود کنید

آگاه بودن بسیار مهم است، اما قرار گرفتن مداوم در معرض سرفصل‌های وحشتناک می‌تواند خسته کننده باشد. . در مورد زمان و نحوه مصرف اخبار آگاه باشید. زمان‌های خاصی را اختصاص دهید و خارج از آن، به خودتان اجازه قطع ارتباط بدهید. با تنظیم میزان دریافت اطلاعات خود، از فضای ذهنی خود محافظت می‌کنید و موجو خود را شکوفا می‌کنید.

از نلی‌های منفی پرهیز کنید

افرادی که پایین‌تر هستند، شما را پایین می‌کشند. به محض اینکه وارد اتاق می شوند، آنها را می شناسید. ازشون اجتناب کن. اطراف خود را با انواع مثبت و نشاط آور «نیمه پر لیوان» احاطه کنید. انرژی و نگرش مثبت آن‌ها به شما سرازیر می‌شود.

غرق نشوید

همه ما چرخه‌های طبیعی انرژی و انگیزه داریم. بخشی از انسان بودن این است که به خودمان اجازه دهیم در جایی که هستیم باشیم، اما تلاش آگاهانه ای انجام دهیم تا در اسرع وقت با اشتیاق از این کاستی ها خارج شویم.

۱۰۰% متعهد شوید

خود را کاملاً به فعالیتی که در دست دارید پرتاب کنید. هر چه به هر کاری که انجام می دهید توجه بیشتری داشته باشید، کمتر به نگرانی های خود توجه خواهید کرد.

درگیر یک سرگرمی شوید

صرف نظر از اینکه سرگرمی شما چیست – چه نقاشی باشد. نواختن گیتار، صنایع دستی، بازی بسکتبال، نوشتن خلاقانه یا آشپزی – به طور منظم در آن شرکت کنید. سرگرمی ها به ما این امکان را می دهند که شاد، شاد باشیم و از عوامل استرس زا که ما را بی انگیزه می کنند دور شویم. برخی افراد واقعاً راهی برای تبدیل خود پیدا می‌کنند. سرگرمی در یک تجارت.

طبیعت درمانی

قدم گذاشتن در آغوش طبیعت می تواند مانند یک تنظیم مجدد نرم برای روحیه شما باشد. صدای جیک موزون پرندگان، خش خش برگ ها در زیر پا، یا به سادگی آسمان باز وسیع بالای سر می تواند عمیقاً درمان کننده باشد.

چه پیاده روی در پارک باشد، چه پیاده روی آرام، یا صرف نوشیدن چای در حیاط خلوت خود. ، ارتباط با طبیعت می تواند خلق و خوی شما را بهبود ببخشد، اضطراب را کاهش دهد و خلاقیت را برانگیزد.

نگاه خود را تغییر دهید

هیچ چیز نمی تواند به شما انگیزه دهد و موجو را سریعتر از یک تغییر سبک یا شیک بازگرداند. یک مدل کوتاه و رنگ موی جدید، یا برخی لباس‌های جدید نه تنها می‌تواند نگرش شما را تغییر دهد، بلکه تصور دیگران از شما را تغییر می‌دهد.

چه جوان هستید و تازه شروع به کار کرده‌اید، چه مسن‌تر و شروع به مبارزه با برخی سوگیری سنی، یا در نقطه ای شیرین برای حرفه شما – ظاهری تیز، شیک و حرفه ای می تواند بر برداشت افراد از شما تأثیر بگذارد. برداشت های اولیه تاثیرات ماندگاری دارند، بنابراین عالی به نظر برسید.

یک دور نزدیک آب برنامه ریزی کنید

به یک سفر یک روزه یا آخر هفته طولانی در نزدیکی ساحل یا دریاچه بروید. حجم‌های بزرگ آب یون‌های منفی. یون های منفی مولکول های نامرئی هستند که ما استنشاق می کنیم. اعتقاد بر این است که آنها سطح سروتونین را در بدن ما افزایش می دهند، به کاهش افسردگی و افزایش انرژی در طول روز کمک می کنند.

متفقین تجاری را بیابید

به دنبال افرادی باشید که همفکری با شما دارند. ارزش ها، ایده ها و فلسفه آنها شما را با انرژی مثبت و حمایت احاطه خواهند کرد. آنها می‌توانند از اتاق بازرگانی محلی، سازمان‌های صنعتی، یا انجمن‌های وب مانند گروه‌های لینکدین باشند.

مراقب کل خود باشید

مراقبت از “کل فرد” و شاداب کردن بدن، ذهن و روح خود روند رو به رشدی است، زیرا نسل‌های مختلف چیزهای متفاوتی از شغل خود می‌خواهند. یوگا، تای چی یا پیلاتس را امتحان کنید. یا به سادگی برنامه‌ریزی کنید و یک تعطیلات واقعی بدون کار داشته باشید.

ساده کنید

به چیزهای خود بپردازید: کمد، کشو، میز و گاراژ. تمیز کنید، بیرون بیاندازید یا هدیه دهید. این احساس آرامش‌بخش است.

محیط کاری، از جمله صندوق ورودی ایمیل‌تان را شلوغ کنید. مطمئن شوید که برنامه روزانه شما کارآمد و سازنده است.

تعهدهایی را که وقتتان را از خانواده می‌گیرد یا سرگرمی‌هایی که به شما لذت می‌برند، کاهش دهید.

کلاس بگیرید

به مغزتان تمرین بدهید. در یک کلاس کم هزینه یا بدون هزینه شرکت کنید که از طریق شهرها، شهرستان ها یا مدارس ارائه می شود. برای هر علاقه یا شیفتگی چیزی وجود دارد: موسیقی، هنر، نوشتن، سفر، آشپزی، سرگرمی ها، تاریخ، تجارت، خانواده یا صنایع دستی.

یک ژورنال راه اندازی کنید

این شگفت انگیز است که وقتی به خلاقیت خود اجازه می دهید جریان پیدا کند و فقط بنویسید، چه چیزی آشکار می شود. یک دفترچه یادداشت ویژه بگیرید یا یک وبلاگ خصوصی راه اندازی کنید. آن را محل نوشتن خلاقانه و آزاد خود قرار دهید. زمان آرامی را صرف پرورش خلاقیت خود از طریق نوشتن کنید.

بهبود مدیریت زمان

svg%3E - چگونه موجو خود را برگردانید: 29 کاری که می توانید انجام دهید

همه ما تعداد ساعات یکسانی دارند، اما چرا به نظر می رسد که برخی از افراد زمان بیشتری برای خانواده و سرگرمی ها دارند یا در روز کاری بیشتر انجام می دهند؟ این به نحوه سازماندهی روزتان، اولویت بندی فعالیت ها و مدیریت زمانتان خلاصه می شود.

برنامه روزانه و هفتگی خود را برنامه ریزی کنید. زمان را برای کار، خانواده، دوستان، سرگرمی و شما محدود کنید.

اگر به کمک نیاز دارید، برنامه یا کتابی برای مدیریت زمان دریافت کنید، مانند کتاب «انجام کارها» دیوید آلن.

به دنبال بازخورد باشید

درگیر شدن در چشم انداز خود و از دست دادن تصویر گسترده تر آسان است. گاهی اوقات، تماس با یک دوست یا مشاور قابل اعتماد برای بازخورد می تواند بینش ارزشمندی ارائه دهد. آنها ممکن است دیدگاهی را ارائه دهند که شما نادیده گرفته اید یا به شما اطمینان دهند که در مسیر درستی هستید. گاهی اوقات، تنها چیزی که ما نیاز داریم یک صدای خارجی است که انگیزه ما را دوباره تقویت کند و در سفرمان وضوح ایجاد کند.

به موسیقی یا پادکست گوش دهید

در ملودی ها و ریتم ها جادویی وجود دارد. یک آهنگ نشاط آور می تواند جرقه درون را دوباره روشن کند و یکنواختی را از بین ببرد. از طرف دیگر، در یک پادکست الهام بخش شیرجه بزنید. اجازه دهید ایده‌ها و دیدگاه‌های جدید به روح شما انرژی بخشد. خواه صدای طبل باشد یا بحثی نیروبخش، اجازه دادن به صدا که شما را از بین ببرد، می تواند یک احیاگر قوی موجو باشد.

بهترین راه برای در مسیر نگه داشتن چیزها این است که متوجه شوید چه زمانی شروع به تغییر می کنند. توجه داشته باشید که خروجی شما کاهش می‌یابد، دیر به پیام‌ها پاسخ می‌دهید یا ضرب الاجل‌ها را از دست می‌دهید. انجام تغییرات و تنظیمات کوچک می تواند شما را به مسیر اصلی بازگرداند. سپس مجبور نخواهید بود تغییرات چشمگیری در مسیر ایجاد کنید.

سم‌زدایی دیجیتال< /h3>

دنیای ما به هم مرتبط است، اما گاهی اوقات صدای وزوز، بیپ و اعلان های مداوم ممکن است خردکننده. به خودتان یک تعطیلات دیجیتالی بدهید. با کنار گذاشتن زمان‌های خاصی برای قطع ارتباط با صفحه‌نمایش و دستگاه‌ها، حس آرامش و وضوح را به روز خود دعوت می‌کنید. این در مورد اجتناب از فناوری نیست، بلکه قدردانی از زیبایی قطع ارتباط لحظه ای است. به هر حال، اصیل ترین لحظات زندگی اغلب آفلاین اتفاق می افتد.

خنده

svg%3E - چگونه موجو خود را برگردانید: 29 کاری که می توانید انجام دهید

بروید – به چیزی فکر کنید که باعث لبخند یا خنده شما شود. یافتن شوخ طبعی در زندگی سالم ترین راه برای زندگی است. علاوه بر این، مردم از بودن در کنار افراد سرگرم‌کننده لذت می‌برند.

ورزش کنید

اگر می‌خواستید ورزش کنید. در یک ورزش جدید، افراد و گروه‌هایی را بیابید تا این روند را با آن‌ها شروع کنید. پیگیر باشید و تعهد بدهید. این می تواند یک تغییر بزرگ در انگیزه هر کسی باشد، زیرا سفر به مهم ترین دستاورد تبدیل می شود. “شروع به کار” و تعهد شما را متحول می کند.

محدود کردن چند وظیفه

svg%3E - چگونه موجو خود را برگردانید: 29 کاری که می توانید انجام دهید

کارهای شعبده بازی ممکن است کارآمد به نظر برسند، اما می تواند تمرکز شما را کم کند. قدرت توجه اختصاصی را در آغوش بگیرید. با غوطه ور شدن از صمیم قلب در یک کار، کیفیت کار خود را تقویت می کنید و احساس سرگیجه را کاهش می دهید. آن را به عنوان غواصی عمیق در نظر بگیرید—غنای عمیقی وجود دارد که وقتی از سطح زمین می گذرید از دست می دهید.

به خودتان پاداش دهید

همه ما باید با خود مهربانتر باشیم. زمانی که به هدفی رسیدید یا اتفاق خوبی در کسب و کارتان افتاد به خودتان پاداش دهید. بردهای کوچک روزانه منجر به بردهای بزرگ می شود. تجمعی است. با یک بلوز جدید، یک ساعت خواب اضافی یا برنامه ریزی ناهار با یک دوست قدیمی به خود پاداش دهید. و احساس گناه نکنید از آن لذت ببرید.

راههایی برای بازگرداندن چک لیست Mojo خود

< شناسه table ="tablepress-1056" class="tablepress tablepress-id-1056 tablepress-responsive">

راههای بدست آوردن Mojo بازگشت چک لیست < tr class="row-2 even"> حرکت کنید! ☐ روی جملات تاکیدی مثبت تمرکز کنید ☐

< tr class="row-4 even" readability="2">

به اندازه کافی بخوابید و آبرسانی کنید ☐

< /tr>

بهتر بخورید ☐

< tr class="row-6 even" readability="2">

ذهن آگاهی و مدیتیشن ☐ موفقیت ها را به خود یادآوری کنید ☐ اجتماعی ☐

< tr class="row-9 odd">

محدود کردن مصرف اخبار ☐ اجتناب از نلی های منفی ☐ غال نزن ☐ تعهد ۱۰۰% ☐ < td class="column-1">درگیر یک سرگرمی ☐ طبیعت درمانی ☐ ظاهر خود را تغییر دهید ☐ برای فرار نزدیک آب برنامه ریزی کنید ☐ متفقین تجاری پیدا کنید ☐ مراقب کل خودت باش ☐ خط ساده ☐ در یک کلاس شرکت کنید ☐ شروع A مجله ☐ بهبود مدیریت زمان ☐ جستجوی بازخورد ☐ گوش دادن به موسیقی یا پادکست ☐ چیزهای توئیک ☐ سم زدایی دیجیتال ☐ خنده ☐ ورزش کنید ☐ محدود کردن چند وظیفه ☐ به خودتان پاداش دهید ☐

در نهایت، به یاد داشته باشید که بسیاری از ما توانایی بیشتری در کنترل سطوح انرژی، اشتیاق و انگیزه خود نسبت به آنچه تصور می کنیم داریم. برای داشتن تعادل بین کار و زندگی بی‌نقص تلاش نکنید. /a> یا شادی کامل. زمانی که نتوانید آنها را بدست آورید ناامید خواهید شد.

در عوض، انتخاب های روزانه داشته باشید. هر روز اقدام کنید. خلق و خوی شما به دنبال خواهد داشت. روحیه شما تجدید خواهد شد و به زودی موجو خود را باز خواهید گرفت.< /p>


زن در حال دویدن عکس از طریق Shutterstock


اطلاعات بیشتر در: انگیزه کسب و کار، تعطیلات
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی