عمومی

لورآل کمک مالی برای حمایت از زیبایی کوچک راه اندازی می کند برندها

لورآل کمک مالی برای حمایت از زیبایی کوچک راه اندازی می کند
برندها

صنعت زیبایی پر از رقابت سنگین است. اما هنوز هم این امکان وجود دارد که برندهای مستقل وارد این فضا شوند، به خصوص با کمک کمک های مالی کسب و کار کوچک. یک برند بزرگ به تازگی دور تامین مالی جدیدی را راه اندازی کرده است که به طور خاص با هدف کسب و کارهای کوچک زیبایی انجام می شود. درباره این فرصت و موارد بیشتر در زیر بخوانید.

صندوق زیبایی فراگیر L’Oreal 2024

L’Oréal USA اخیرا اعلام کرد صندوق زیبایی فراگیر ۲۰۲۴، یک کمک هزینه برنامه ای که از کارآفرینان در صنعت زیبایی حمایت می کند. امسال، این شرکت با صندوق توانمندسازی اقتصادی NAACP، فدراسیون اسپانیایی و GlobalGiving برای ارائه ۴۰ کمک هزینه به مشاغل زیبایی واجد شرایط همکاری می کند. این برنامه در ابتدا در سال ۲۰۲۱ برای حمایت از کارآفرینان زیبایی که تحت تأثیر منفی پیامدهای اقتصادی COVID-19 قرار گرفتند، راه اندازی شد. علاوه بر کمک های مالی، دریافت کنندگان مشاوره حرفه ای و انواع دیگر پشتیبانی از لورآل و شرکای آن نیز دریافت می کنند. NAACP و فدراسیون اسپانیایی، به ترتیب. NAACP و فدراسیون اسپانیایی با اعطای ۲۰ کمک هزینه یک بار به مبلغ ۱۰۰۰۰ دلار، فرآیند درخواست را مدیریت می کنند. روند درخواست اکنون باز است و برندگان در آوریل ۲۰۲۴ معرفی خواهند شد.

Grant Business Innovation Dairy Business Alliance Dairy Builder Business Grants

The Dairy Business Innovation Alliance اکنون پذیرش برنامه های کاربردی برای آن ۲۰۲۴ کمک های مالی کسب و کار سازنده لبنیات. این برنامه برای کشاورزان کوچک تا متوسط ​​لبنیات، تولیدکنندگان و پردازشگرها در چندین ایالت غرب میانه از جمله ایلینوی و ایندیانا باز است. مشاغل واجد شرایط می توانند برای کمک هزینه بازپرداخت تا سقف ۱۰۰۰۰۰ دلار درخواست دهند. مزارع می توانند از این بودجه برای بهینه سازی عملیات خود، ایجاد محصولات جدید یا ارتقای برنامه های صادراتی استفاده کنند. آخرین مهلت درخواست برای کمک مالی ۴ آوریل است.

کمک هزینه ساخت و ساز سن آنتونیوشورای شهر در سن آنتونیو، تگزاس، اخیرا موافقت کرد با اعطای ۱٫۴ میلیون دلار دیگر به عنوان کمک مالی به مشاغل کوچکی که به دلیل ایجاد اختلال در پروژه های ساخت و ساز محلی ضرر کرده اند. با این حال، آنها هنوز در حال بررسی جزئیات قبل از شروع رسمی برنامه پذیرش درخواست ها هستند. شهر انتظار دارد که کمک های مالی بین ۱۰۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰ دلار باشد و برای مشاغلی که ۵۰۰ نفر یا کمتر کار می کنند در دسترس باشد. با این حال، یکی از عناصری که هنوز مورد بحث قرار می گیرد، اضافه کردن معیارهای درآمدی است تا اطمینان حاصل شود که پول به مشاغلی می رسد که متعلق به کسانی نیستند که از قبل ابزار لازم برای غلبه بر این چالش های مالی را دارند. علاوه بر این، شهر انتظار دارد مشاغل واقع در مناطقی را که تحت تأثیر پروژه‌های ساخت‌وساز با طولانی‌ترین مدت زمان قرار گرفته‌اند، در اولویت قرار دهد.

مرکز نوآوری آتلانتا راسل Comcast NBCUniversal Grant

Comcast NBCUniversal اخیرا اعطا کمک مالی ۱ میلیون دلاری به مرکز نوآوری راسل آتلانتا برای کارآفرینان این مرکز قصد دارد از این بودجه برای بهبود پلت فرم برنامه نویسی دیجیتال خود و ایجاد ابتکارات جدید استفاده کند. مرکز نوآوری راسل برای کارآفرینان برنامه های متنوعی را با هدف ترویج کارآفرینی محلی سیاه پوستان ارائه می دهد. این تازه‌ترین مورد در صف طولانی حمایت مالی حامیان مالی شرکت‌های بزرگ، از جمله Walmart، Wells Fargo و PayPal است. به لطف این کمک‌ها، مرکز نزدیک به ۴۴ میلیون دلار برای دستیابی به هدف کمپین سرمایه‌ای خود جمع‌آوری کرده است.

Grant Business Rural Nation Cherokee

ملت چروکی اخیرا ۵۰۰۰۰۰ دلار کمک هزینه کسب و کار روستایی از وزارت کشاورزی ایالات متحده برای حمایت از مشاغل متعلق به شهروندان چروکی از طریق وام های مشاغل کوچک و گزینه های تامین مالی دریافت کرد. ملت چروکی از سال ۲۰۲۲ بیش از ۱٫۶ میلیون دلار از برنامه های توسعه روستایی USDA دریافت کرده است. آنها از این بودجه برای حمایت از برنامه های مختلف، از جمله برنامه زنان، نوزادان و کودکان و برنامه امداد کارگران مزرعه و غذا استفاده کرده اند.

St. صندوق ظهور شهرستان Clair/Grant Entrepreneurial

St. شهرستان Clair، میشیگان در حال حاضر پذیرفتن برنامه‌های کاربردی برای Emerge Fund/Grant Entrepreneurial. این برنامه استارت آپ ها و کسب و کارهایی را هدف قرار می دهد که کمتر از دو سال است که باز بوده اند، ده کارمند یا کمتر دارند و کمتر از یک میلیون دلار درآمد دارند. مشاغل واجد شرایط می توانند تا سقف ۵۰۰۰ دلار درخواست دهند. کسب‌وکارهای واجد شرایط می‌توانند تا ۲۲ مارس درخواست دهند.

تصویر: Envato Elements


بیشتر در: کمک‌های مالی مشاغل کوچک
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی