عمومی

از کجا می توان در سال 2023 مشاوره مالیاتی رایگان دریافت کرد

از کجا می توان در سال ۲۰۲۳ مشاوره مالیاتی رایگان دریافت کرد

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

مالیات‌ها می‌توانند کاری طاقت‌فرسا و دلهره‌آور باشند ، اما درک مشاوره مالیاتی رایگان موجود در سال ۲۰۲۳، بخش مهمی از مسئولیت مالی است.

با تعدادی از منابع ارائه مشاوره رایگان، یافتن کمکی که برای پیمایش در فرآیند آماده سازی مالیات نیاز دارید، آسان است.

در این مقاله، ما به چندین مکان برای دریافت مشاوره رایگان مالیاتی نگاه خواهیم کرد تا بتوانید کنترل مالیات خود را در دست بگیرید.



از کجا می توانید در رابطه با مالیات بپرسید سوالاتی دارید؟

اگر به دنبال کمک برای سوالات مربوط به مالیات هستید، منابع زیادی برای کمک به شما وجود دارد. در اینجا لیستی از چند مورد وجود دارد:

  • کمک مالیات بر درآمد داوطلبانه (VITA) – VITA یک برنامه تحت حمایت IRS است که آماده سازی اظهارنامه مالیاتی را رایگان ارائه می دهد. /u> و تشکیل پرونده در مراکز محلی.
  • مشاوره مالیاتی برای سالمندان (TCE) – TCE راهنمایی مالیاتی را ارائه می دهد که به طور خاص بر نیازهای مالیات دهندگان سالمند متمرکز است، از جمله مسائل بازنشستگی و بازنشستگی .
  • H&R Block – H&R Block یک ارائه دهنده خدمات مالیاتی جهانی است که گزینه های تشکیل پرونده آنلاین و حضوری را ارائه می دهد.
  • خط راهنمای IRS – IRS چندین خط تلفن رایگان و ابزارهای آنلاین برای پاسخ دادن به سؤالات مربوط به ثبت مالیات اجرا می کند.
  • اداره مالیات ایالت– هر ایالت دارای اداره مالیاتی خاص خود است که اطلاعاتی در مورد قوانین و مقررات خاص ایالت مربوط به مالیات ارائه می دهد.

Where to Get Free Tax Advice in 2023 - از کجا می توان در سال 2023 مشاوره مالیاتی رایگان دریافت کرد

آیا می توانید مشاوره مالیاتی رایگان بخواهید؟

بله، وجود دارد منابع زیادی برای دریافت مشاوره مالیاتی رایگان در سال ۲۰۲۳ وجود دارد. مشاوران مالیاتی حرفه‌ای، منابع آنلاین و سازمان‌های دولتی همگی مشاوره رایگان ارائه می‌کنند تا به شما کمک کنند بفهمید کدام کسر می‌توانید بگیرید، چگونه بازده خود را به حداکثر برسانید و موارد دیگر.

بسته به موقعیت شما، ممکن است صحبت با یک متخصص نیز مفید باشد که می تواند مشاوره جامع تری متناسب با نیازهای فردی شما ارائه دهد. توجه داشته باشید که برخی از منابع رایگان نیاز دارند که درآمد ناخالص تعدیل شده شما کمتر از یک سطح معین باشد.

مالیات حضوری رایگان. مشاوره

مشاوره مالیاتی غیرحضوری منبع ارزشمندی برای افراد و مشاغلی است که به دنبال راهنمایی در مورد اظهارنامه مالیاتی خود، بدهی مالیاتی، و سایر موارد مالیاتی. در اینجا چهار گزینه وجود دارد:

کمک مالیات بر درآمد داوطلبانه (VITA)

VITA داوطلبان دارای گواهی IRS خدمات آماده سازی و تشکیل پرونده مالیاتی را به افراد و خانواده هایی با سطح درآمد کم تا متوسط ​​ارائه می دهند.

مشاوره مالیاتی برای سالمندان (TCE)

TCE برنامه ای است که آماده سازی مالیاتی رایگان را فراهم می کند. و خدمات کمکی مخصوصاً برای افرادی که ۶۰ سال یا بیشتر دارند.

AARP F oundation Tax-Aide

AARP Foundation Tax-Aide برنامه ای است که خدمات مالیاتی رایگان را به افراد با سطح درآمد پایین تا متوسط ​​با تمرکز ویژه بر این ۵۰ مورد ارائه می کند. سال یا بیشتر.

کلینیک های مالیات دهندگان رایگان< span class="ez-toc-section-end"/>

این درمانگاه طیف وسیعی از خدمات را ارائه می دهد، از جمله کمک به تهیه مالیات، حل اختلافات مالیاتی، و پیمایش قوانین مالیاتی پیچیده.

مشاوره مالیاتی رایگان چت آنلاین

چت آنلاین مشاوره مالیاتی رایگان راهی راحت و در دسترس را برای افراد و مشاغل برای دریافت راهنمایی در مورد مالیات فراهم می کند. -مسائل مرتبط در زمان واقعی در اینجا چندین گزینه وجود دارد:

مرکز منابع مالیاتی OneSource نظامی

مرکز منابع مالیاتی OneSource نظامی نرم افزار مالیاتی رایگان، چت زنده و ارجاع به مشاوران مالیاتی نظامی را برای خدمات ارائه می کند. اعضا و کهنه سربازان واجد شرایط -end”/>

TAS یک سازمان IRS است که به رفتار منصفانه با مالیات دهندگان و ارتقای حقوق آنها اختصاص دارد. طرفداران TAS به مالیات دهندگان با مسائل مالیاتی حل نشده کمک می کنند.

H&R Block

H&R Block پشتیبانی چت زنده رایگان را برای تشکیل پرونده مالیاتی آنلاین ارائه می دهد، به استثنای کاربران محصول رایگان که باید به H&R ارتقاء دهند. بلاک پلاس.

TurboTax Live

از کمک تخصصی و رایگان برای ثبت مالیات خود بهره مند شوید، به علاوه از پشتیبانی زنده و بررسی نهایی قبل از ارسال، بدون هیچ هزینه ای بهره مند شوید. پیشنهاد فقط برای بازگرداندن ساده معتبر است و باید تا ۳۱ مارس ارائه شود.

مشاوره مالیاتی رایگان از طریق تلفن

این که آیا در حال آماده شدن برای فصل مالیات هستید، در مورد کسورات سؤالی دارید، یا برای پیمایش قوانین مالیاتی پیچیده به کمک نیاز دارید، مشاوره مالیاتی رایگان از طریق تلفن می تواند پشتیبانی مورد نیاز شما را ارائه دهد. در اینجا چند گزینه وجود دارد:

خط راهنمای IRS

افراد دارای استعلام مالیاتی می‌توانند به IRS با شماره گیری ۸۰۰-۸۲۹-۱۰۴۰٫ IRS همچنین پشتیبانی تلفنی تخصصی را برای مالیات های تجاری، غیرانتفاعی، دارایی و هدیه، مالیات مالیات غیر مستقیم و تماس گیرندگان بین المللی ارائه می دهد.

<. span class="ez-toc-section" id="State_Tax_Office"/> اداره مالیات ایالتی

برای سؤالات مالیاتی خاص ایالت، در نظر بگیرید تماس با اداره مالیات ایالت خود برای کمک، از طریق ایمیل یا تلفن در دسترس است. برای همه مسائل مالیاتی نیازی به مراجعه به IRS نیست.

TaxRise

TaxRise یک شرکت تخفیف مالیاتی پیشرو و به سرعت در حال رشد در ایالات متحده است که به دلیل رویکرد دو مرحله ای و نرم افزار داخلی آن است.

موفقیت شرکت با یک مشاوره مالیاتی اولیه آغاز می شود، که در طی آن مشتریان از طریق تصمیم گیری های واقع بینانه و دسترسی به مشاور مالیاتی رایگان واجد شرایط می شوند.

مالیات اجتماعی

Community Tax کمک های مالیاتی جامعی را ارائه می دهند. آنها فرآیند اغلب گیج کننده و استرس زا مالیات را ساده می کنند و با مشاوره رایگان شروع می شوند.

با طیف وسیعی از خدمات برای مقابله با مشکلات مالیاتی، شرکت با موفقیت به هزاران مشتری کمک کرده است.

آیا IRS مشاوره رایگان برای تهیه مالیات ارائه می دهد؟

بله، سرویس درآمد داخلی (IRS) مشاوره رایگان برای تهیه مالیات برای مالیات دهندگان و صاحبان مشاغل ارائه می دهد.

وب سایت IRS اطلاعات جامعی را در مورد ثبت مالیات با تاکید بر درک ارائه می دهد. کسرها و اعتبارات.

همچنین می‌توانید از مرکز کمک مالیات‌دهندگان IRS دیدن کنید تا با یک متخصص مالیاتی در مورد وضعیت خاص خود صحبت کنید.

برنامه کمک مالیات بر درآمد داوطلبانه (VITA) همچنین کمک رایگان از داوطلبان آموزش دیده در مورد هرگونه سؤالی که در مورد تهیه مالیات خود دارید ارائه می دهد.

آیا برای مشاوره مالیاتی IRS چت زنده وجود دارد؟< span class="ez-toc-section-end"/>

سرویس درآمد داخلی استفاده از ربات‌های صوتی و چت را در دو مورد آغاز کرده است. خطوط تخصصی رایگان و وب سایت آن، IRS.gov.

این اقدام به مودیان مالیاتی با درخواست‌های اولیه پرداخت یا اخطار وصول اجازه می‌دهد تا کمک فوری دریافت کنند و از تاخیر جلوگیری کنند.

در صورت لزوم، مالیات‌دهندگان همچنان می‌توانند با نماینده IRS صحبت کنند. در تلفن.

بهترین گزینه برای کمک مالیاتی رایگان چیست؟

بهترین گزینه به پیچیدگی وضعیت مالیاتی و ترجیحات شخصی بستگی دارد. برای کمک مالیاتی رایگان، مالیات دهندگان واجد شرایط می توانند از برنامه IRS Free File برای تهیه و ارسال اظهارنامه فدرال خود استفاده کنند، یا می توانند از طریق برنامه کمک مالیات بر درآمد داوطلبانه (VITA) برای افراد کم تا متوسط ​​کمک دریافت کنند. افراد درآمدی، برنامه مشاوره مالیاتی برای سالمندان (TCE) برای افراد ۶۰ سال و بالاتر، مراکز کمک مالیات دهندگان IRS برای کمک حضوری، یا خطوط تلفن رایگان IRS برای اطلاعات و کمک مالیاتی.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید:

تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی