عمومی

ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل، با واکنش شدیدی روبرو شد کارمندان پاسخ او یک استاد کلاس در افراد پیشرو است

ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل، با واکنش شدیدی روبرو شد
کارمندان پاسخ او یک استاد کلاس در افراد پیشرو است

در دو سال گذشته، مدیر عامل Google، ساندار پیچای، با افزایش مخالفت مواجه شده است از کارمندان، اخیراً در جلسه کارمندان در ماه مارس. کارمندان آنجا شکایت کردند که شرکت در مسائلی مانند غرامت و نحوه بررسی عملکرد شرکت عقب مانده است.

پیش از آن، Google جلسات نمادین تالار شهر خود را در پاسخ به افزایش فعالیت کارکنان حذف کرد. پیچای خود با انتقاداتی در مورد سبک رهبری خود مواجه شد و برخی از کارمندان شکایت داشتند که تصمیم گیری او بیش از حد طول می کشد. اخیراً، این شرکت همچنین با طرح‌های خود برای کارمندان را به دفتر بازگردانید با کاهش همه گیری.

پیچای خود در پاسخ به سؤالات مطرح شده در نظرسنجی کارمندان در جلسه مارس، چیز زیادی برای گفتن نداشت. طبق گزارشات در آن زمان، پیچای سؤالات را به برت هیل، یکی از مدیران ارشد منابع انسانی در گوگل موکول کرد.

از یک طرف، این منطقی است. اگر سؤال در مورد نحوه پرداخت غرامت کارمندان Google است، منطقی است که مسئول آن بخش از کسب و کار پاسخ دهد.

از سوی دیگر، عدم واکنش پیچای قابل توجه بود، به خصوص وقتی در نظر بگیرید که همه چیز بر سر رهبری بالا و پایین می شود. این سوالی نیست که انتظار داشته باشید رهبری مانند پیچای در مورد آن ساکت بماند.

اما اخیراً پیچای ظاهر شد. در مصاحبه با دانشکده تحصیلات تکمیلی استنفورد مشاهده از مجموعه برتر YouTube. در طول مصاحبه، Archana Sohmshetty، دانشجوی MBA از پیچای پرسیده شد که چگونه به پس‌بک پاسخ می‌دهد.

“یکی از چیزهای خوش شانسی که در روز اول احساس کردم، گوگل صدای کارمندان قوی ای داشته است. برای من به عنوان مدیر عاملی که یک شرکت بزرگ را اداره می کنم، همیشه آن را مفید می دانستم زیرا به کارمندان خود اعتماد دارید تا به این کار دست پیدا کنند. درست در مقیاس… بنابراین وقتی کارمندان صحبت می کنند، آن را به عنوان نقطه قوت شرکت می دیدم. فکر می کنم برای ما مهم است که آن را جدی بگیریم. درونی کردن آن، تصدیق آن، داشتن آن، متعهد شدن و بهتر کردن شرکت این است که چگونه به آن لحظات نزدیک می‌شوید.”

ظاهراً، پیچای آنچه را که گفته است – که طراوت‌بخش است، منظور داشته است. منظورم این است که بسیاری از مدیران عامل می‌گویند که نگرانی‌های کارکنان را جدی می‌گیرند، اما همیشه واضح نیست که درست است.

از سوی دیگر، به نظر می‌رسد گوگل این عقب‌نشینی را جدی گرفته است. به عنوان مثال، این هفته این شرکت گفت که “رویکرد جدیدی” در راه آن اتخاذ خواهد کرد. کارمندان را بررسی می‌کند.

پیش از این، فرآیند دو بار در سال شامل ساعت‌ها کار از جمله خود ارزیابی، ارزیابی همتایان، و بازبینی مدیران بود. با این حال، بیش از نیمی از کارمندان گفتند که بیشتر وقت خود را تلف می کنند.

فرآیند بررسی جدید شرکت “یک بار در سال انجام می شود و مقیاس رتبه بندی جدید ما منعکس کننده این واقعیت است که اکثر کارمندان Google تاثیر قابل توجهی دارند. هر روز.” بدیهی است که تنها یک بار در سال انجام این فرآیند باعث صرفه جویی در زمان می شود. این نیمی از زمانی است که در فرآیند قدیمی صرف می شد.

اما این بخش آخر بسیار مهم است. به این دلیل که فرآیند جدید با این فرض شروع می شود که کارمندان کار خوبی انجام می دهند. بهترین ها را در مورد آنها فرض می کند. من مطمئن نیستم که کار مهم تری وجود داشته باشد که بتوانید برای تیم خود انجام دهید.

وقتی با این فرض پیش‌فرض شروع می‌کنید که افراد کارشان را انجام می‌دهند، نحوه درک شما از عملکرد آنها تغییر می‌کند. چیزی که شما به دنبال آن هستید را تغییر می دهد و نحوه رفتار شما با اعضای تیم را تغییر می دهد. مهمتر از آن، ارزشی را که برای تیم و شرکت به ارمغان می آورند، تشخیص می دهد. پیچای گفت:

“من معتقدم [کارمندان] شرکت را تحت فشار قرار می دهند تا در همه کارهایی که انجام می دهیم بهتر باشد.” “من شخصاً همیشه یکی از نقاط قوت شرکت را احساس کرده‌ام… و هنوز هم امروز از این که می‌دانم کارکنان ما عمیقاً محافظان ارزش‌های ما هستند، احساس راحتی می‌کنم. و ما هر کاری برای درست کردن آن انجام خواهیم داد.”

این پیچیده نیست. این فقط به این معنی است که به اندازه کافی به تیم خود اعتماد کنید تا بهترین ها را در مورد آنها فرض کنید و به اندازه کافی به آنها احترام بگذارید تا در صورت “اشتباه کردن” مشکلات را برطرف کنید. به احتمال زیاد، تیم شما زمانی که این اتفاق می افتد به شما اطلاع می دهد – وظیفه شما این است که “همه کاری را انجام دهید تا آن را به درستی انجام دهید.”

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی