عمومی

بعد از گفتن “من (منفور) از این مکان متنفرم” در مقابل هزاران نفر، عذرخواهی این بازیکن توپ به یک هوم ران رسید

بعد از گفتن “من (منفور) از این مکان متنفرم” در مقابل
هزاران نفر، عذرخواهی این بازیکن توپ به یک هوم ران رسید

تصور کنید اشتباه می کنید. یک اشتباه بسیار عمومی، ثبت شده برای آیندگان. اشتباهی که می‌تواند تصورات مردم را تغییر دهید و اعتبار خود را برای همیشه خدشه دار کنید.

در اوایل این فصل، الک بوهم، بازیکن پایه سوم فیلیز در چند اینینگ اول بازی مقابل متس، سه خطای پرتابی مرتکب شد. برای بوهم که استانداردهای شخصی او به عنوان یک ورزشکار حرفه ای بسیار بالاست، به اندازه کافی ناامید کننده و آزاردهنده است.

اما وقتی طرفداران فیلیز به او حرفی طعنه آمیز زدند. پس از اینکه او توپ را تمیز به زمین فرستاد، دوربین‌ها واکنش بوهم را دریافت کردند: وقتی از کنار ایستگاه کوتاه دیدی گرگوریوس رد می‌شد، او گفت: “من از این مکان متنفرم.”

آیا او به “مکانی” اشاره می کرد که اشتباهات قبلی او را در آن قرار داده بود یا به شهر فیلادلفیا و طرفداران آن؟ فرقی نمی‌کند: هواداران فیلادلفیا، حداقل از نظر شهرتی که به‌خاطر خیرخواهی و تفاهم شناخته نشده‌اند — بالاخره آنها زمانی بابا نوئل را هو کردند — می توانست بوهم را فعال کند.

“از این مکان متنفرید؟ از ما متنفرید؟ خوب است. ما از شما متنفر خواهیم شد.”

اما این اتفاق نیفتاد.

عذرخواهی

“در مورد این ویدیویی که منتشر شده چه می شود؟ آیا در مورد آن شنیده اید یا دیده اید؟” از یکی از خبرنگارانی که بعد از بازی در اطراف کمد بوهم جمع شده بود، پرسید.

(تقدیر به جیم سالزبری از NBC Sports Philadelphia برای کادربندی به این صورت سوال کنید. حرکت (تند) این بود که بپرسید، “به همه طرفداران فیلیز که به خاطر آن نظر فکر می کنند از آنها و شهرشان متنفر هستید، چه چیزی برای گفتن دارید؟”)

در اینجا نحوه پاسخ بوهم آمده است:

بله، شنیده ام. ببین، احساسات بهترین حالت را در من داشتند. من آن را گفتم. منظورم اینه؟ نه. بدیهی است که برای من یک شب خسته کننده است. من چند اشتباه در زمین انجام دادم.

ببینید، این افراد، این هواداران، آنها فقط می خواهند برنده شوند. یعنی شنیدی ما برگشتیم، آنها عالی هستند. من براشون متاسفم منظورم این نیست. احساسات فقط بهترین را از من گرفتند.

سپس خبرنگار می پرسد که آیا بوهم “در واقع این مکان را دوست دارد.”

آره. میدونی چیه؟ انجام میدهم. بله.

به عنوان همکار Inc. جاستین باریسو می نویسد، هوش هیجانی زندگی واقعی توانایی درک و رفتار عاطفی را مدیریت کنید

مدیریت رفتار عاطفی در لحظه همیشه آسان نیست. همانطور که باریسو نیز می نویسد ، پاسخ بوهم به تشویق های کنایه آمیز نمونه ای از پاسخ به یک ربایی با آمیگدال، یک مبارزه، فرار، یا واکنش انجماد به پریشانی یا تهدید است.

<. div class="standardText youtubeEmbed">

وقتی این اتفاق می‌افتد، ممکن است متوجه نشویم که چه گفته‌ایم یا چه کرده‌ایم تا زمانی که آن را خیلی زیاد کرده‌ایم. دیر است.

اما ما می‌توانیم نحوه پاسخگویی خود را کنترل کنیم.

در مورد بوهم، به جای اینکه وانمود کند که او آن را نگفته است، یا اینکه ds از متن خارج شدند، یا با رسیدن به یک توجیه یا منطقی، مالک آن شد. “گفتم.” او دلیل آن را توضیح داد. “احساسات بهترین را از من گرفتند.” او با هواداران مهربان بود. “آنها فقط می خواهند برنده شوند. ما برمی گردیم، آنها عالی هستند.”

و او یک بار دیگر عذرخواهی می کند. “من برای آنها متاسفم. منظورم این نیست. احساسات فقط بهترین را از من گرفتند.”

کوتاه، ساده و دقیق

پاسخ طرفداران

با وجود این، بوهم مطمئن نبود عذرخواهی او چگونه دریافت می‌شود.

“بخشی از من واقعاً آنچه را که گفتم به خاطر نمی‌آورد،” بوهم از مصاحبه بعد از بازی گفت. بخشی از من اینطور بود، فکر می‌کنم این کار را درست انجام داد.”

بنابراین، طرفداران Phillies چگونه عذرخواهی بوهم را دریافت کردند؟ 

وقتی بوهم به عنوان یک ضربه زننده وارد بازی شب بعد شد، او را هو نکردند. او به شکل طعنه آمیزی تشویق نشد.

هواداران فیلیز او را تشویق کردند.

همه ما اشتباه می کنیم — به این معنی که همه ما چیزهایی داریم که باید بابت آنها عذرخواهی کنیم: کلمات. اقدامات. حذفیات. ناتوانی در وارد شدن، برای نشان دادن حمایت.

وقتی این اتفاق افتاد، بگویید متاسفید. 

اما هرگز عذرخواهی را با سلب مسئولیتی مانند “اما من فقط می روم” دنبال نکنید دیوانه می‌شوید، زیرا آنها…» یا، «اما من فکر می‌کردم کاری که آن‌ها انجام دادند…» یا هر جمله دیگری که حتی کوچک‌ترین میزان سرزنش را به گردن دیگران می‌اندازد.

بگویید متاسفید. بگو چرا پشیمونی تقصیر را بپذیرید، حتی اگر به طور کامل مقصر نبودید.

این کار را انجام دهید، و افراد دیگر به احتمال زیاد شروع به این کار می کنند. ببخش این کار را انجام دهید، و سپس می توانید تمرکز خود را نه بر آنچه اتفاق افتاده، بلکه بر روی آنچه که دفعه بعد ممکن است رخ دهد، متمرکز کنید.

که، اگر در مورد آن فکر کنید، هدف واقعی هر عذرخواهی است: بهبود اوضاع، چه در حال حاضر و چه در آینده.

البته، ممکن است مورد تشویق قرار نگیرید.

اما شما فوراً احترام به دست خواهید آورد، و روند بازسازی یک رابطه آسیب دیده را آغاز خواهید کرد.

به خصوص اگر عذرخواهی شما ثابت کند که به آن رابطه اهمیت می دهید.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی