عمومی

در اینجا وضعیت خطوط هوایی بن و جری و دلتا آمده است مبارزه با نابرابری نژادی در منبع آن

در اینجا وضعیت خطوط هوایی بن و جری و دلتا آمده است
مبارزه با نابرابری نژادی در منبع آن

همانطور که شرکت‌ها در سراسر جهان این را رعایت می‌کنند Juneteenth، آنها به درستی در مورد تعهدات و تلاش های خود برای پیشبرد برابری نژادی.

تقریباً همه شرکت‌ها در آمریکا پس از قتل غم‌انگیز جورج فلوید، کمی بیش از دو سال پیش، بیانیه‌های حمایتی خود را منتشر کردند، اما چند نفر از آنها صحبت خود را ادامه داده‌اند؟ چگونه کسب و کارها می توانند به طور موثر با علل نابرابری سیستمیک — نه فقط آسیبی که ایجاد می کند را کاهش دهید؟ 

این دلیلی است که پشت برنامه استخدام عمدی جوانان در معرض خطر پیشگامانه است که قبلاً توسط بن و جری، خطوط هوایی دلتا و بیمه خانواده آمریکایی حمایت شده است. ارزش طرح های استخدامی پس از حبس را نمی توان دست کم گرفت. اما تا به امروز، تعداد کمی از پروژه ها بر روی نحوه جلوگیری از حبس قبل از شروع آن تمرکز کرده اند.

برنامه، باز کردن پتانسیل، با شرکت‌ها همکاری می‌کند تا فرصت‌های شغلی واقعی و طولانی‌مدت را برای کسانی که بیشتر در معرض خطر حبس هستند فراهم کند.

در مورد، سیاه‌پوستان آمریکایی در نزدیک به پنج برابر میزان سفیدپوستان، و این تاثیر نامتناسب بسیار فراتر از دروازه های زندان است. افراد دارای سوابق جنایی – از هر سه بزرگسال آمریکایی یک نفر – اغلب با موانع اساسی برای اشتغال، تحصیل، و مسکن مواجه هستند و اولين بار حبس می تواند درآمد مادام العمر را بیش از بیش از کاهش دهد. ۳۰ درصد تأثیر نژادی متفاوت این محرومیت اقتصادی با تعصب موجود در مورد استخدام تشدید می شود — تأثیر سابقه کیفری بر اشتغال ۴۰ درصد زیان آورتر برای مردان سیاه پوست نسبت به مردان سفید پوست است.

نقشی که کسب و کارها ایفا می کنند

برهم زدن خط لوله زندان — و بی حقوقی گسترده اقتصادی که ایجاد می کند — در مبارزه برای برابری نژادی بسیار مهم است. کسب‌وکارها می‌توانند نقش بزرگی در اینجا ایفا کنند، زیرا دسترسی به مشاغل در تعیین اینکه چه کسی در پشت میله‌های زندان قرار می‌گیرد، حیاتی است. همانطور که متیو مک کارتی، مدیرعامل بن و جری اشاره می‌کند: داده‌ها نشان می‌دهند که فرصت‌های شغلی معنادار یکی از تاثیرگذارترین راه‌ها برای جلوگیری از حبس در آینده است.” کارفرمایان با گسترش استعدادهای خود به افرادی که بیشتر در معرض خطر هستند، می‌توانند به پیشگیری از جرم و جنایت کمک کنند و در وهله اول مانع از پایان یافتن افراد در زندان شوند.

آمریکا خانه ۴٫۴ میلیون جوان “قطع” است — جوانان ۱۶ تا ۲۴ ساله که در مدرسه یا شاغل نیستند. این گروه بیشتر احتمال دارد که از پیامدهای منفی اجتماعی متحمل شوند و  پنج باراحتمال داشتن سابقه کیفری بیشتر است. همچنین به احتمال زیاد BIPOC هستند. در برخی مکان‌ها، جوانان سیاه‌پوست و لاتین تبار تا سه تا شش برابر احتمال قطع ارتباط بیشتر است.

ارائه شغل پرسود برای این افراد با طیفی از مسائل اجتماعی مقابله می کند. همانطور که نیرا جردن، مدیر تأثیر اجتماعی در بیمه خانواده آمریکایی، خاطرنشان می کند: “با گسترش گزینه های زندگی مثبت در دسترس جوانان جوانی که بیشتر در معرض خطر هستند، می توانیم با جرم، زندان، نابرابری و فقر مقابله کنیم.”

مورد تجاری

یک مورد تجاری قوی برای این رویکرد وجود دارد. در مواجهه با کمبود بی‌سابقه نیروی کار، با بیش از ۱۱ میلیون شغل خالی، جوانانی که ارتباطشان از هم جدا شده است، یک منبع استعداد وسیع، متنوع و کم استفاده است. با به حداکثر رساندن پتانسیل این جامعه نادیده گرفته شده و کم خدمات، کارفرمایان می توانند نیروی کار خود را به طور فراگیر رشد دهند. در عین حال، به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا مدیریت، آموزش و سرمایه‌گذاری روی رهبری آینده داشته باشند – با طیف متنوعی از دیدگاه‌ها و زمینه‌های لازم برای پیشرفت.

مشارکت کسب‌وکارها در مورد مسائل نژادی و عدالت ضروری شده است. در عین حال، نیاز فوری آنها به ایجاد نیروهای کاری متنوع و فراگیر وجود دارد. برنامه های استخدام شانس اول مانند Unlock Potential فرصتی برای انجام تمام موارد فوق است. با ثبت نام بسیاری از کارفرمایان بزرگ، به راحتی می توان فهمید که چگونه این ابتکار پیشگامانه می تواند به یک امر عادی تبدیل شود.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی