عمومی

زن و شوهر منطقه ریچموند به دلیل کار اجباری مزاحم محکوم شدند مورد در پمپ بنزین محلی

زن و شوهر منطقه ریچموند به دلیل کار اجباری مزاحم محکوم شدند
مورد در پمپ بنزین محلی

برای یادآوری خطرات پنهان در مشاغل کوچک، یک هیئت منصفه فدرال در ناحیه شرقی ویرجینیا، هارمنپریت سینگ، ۳۰ ساله، و کولبیر کائور، ۴۳ ساله را به دلیل نقض کار اجباری، در میان آنها محکوم کرد. اتهامات دیگر، مربوط به فعالیت آنها در یک پمپ بنزین و فروشگاه رفاه در شمال چسترفیلد، ویرجینیا. این مورد موضوع اغلب نادیده گرفته شده استثمار نیروی کار در مشاغل کوچک را روشن می کند و به عنوان یک داستان هشدار دهنده برای صاحبان مشاغل کوچک در مورد الزامات قانونی و اخلاقی شیوه های کار اخلاقی عمل می کند.

از مارس ۲۰۱۸ تا مه ادامه دارد. در سال ۲۰۲۱، این زوج به دلیل مجبور کردن پسر عموی سینگ به کار در شرایط سخت و غیرانسانی مجرم شناخته شدند. قربانی که از هند با وعده های دروغین تحصیل در ایالات متحده فریب خورده بود، در عوض در معرض کابوسی از ساعات طولانی، حداقل دستمزد، آزار فیزیکی و تهدید قرار گرفت. نقش او در فروشگاه شامل کار به عنوان صندوقدار، تهیه غذا، نظافت و مدیریت سوابق فروشگاه بود.

کریستن کلارک، دستیار دادستان کل تاکید کرد. بهره‌کشی متهمان برای سودجویی، نشان‌دهنده آزار جسمی و روحی وارده به قربانی. جسیکا دی. آبر، دادستان ایالات متحده، وضعیت را به عنوان یک “طعمه و تغییر فاحش” توصیف کرد، جایی که وعده های آموزشی منجر به کار اجباری و قاچاق انسان شد.

تحقیقات اداره فیلد FBI ریچموند در مورد این پرونده بر تعهد فدرال برای مبارزه با قاچاق انسان تاکید می کند. استنلی ام. میدور، مامور ویژه مسئول، بر تعهد FBI به عدالت برای قربانیان و هشدار به قاچاقچیان بالقوه تاکید کرد.< /p>

محکومیت سینگ و کائور در ۸ مه که با حداکثر ۲۰ سال زندان مواجه است، لحظه ای مهم در این پرونده خواهد بود. این حکم، با در نظر گرفتن دستورالعمل‌های مجازات ایالات متحده و سایر عوامل، همچنین شامل آزادی با نظارت احتمالی، جریمه‌ها و استرداد اجباری هزینه کار اجباری می‌شود.

پیامدهایی برای صاحبان مشاغل کوچک

این مورد مسائل مهمی را برای صاحبان مشاغل کوچک برجسته می‌کند. این به عنوان یادآوری کامل از مسئولیت هایی است که با شیوه های استخدام، رفتار با کارمندان و عواقب قانونی شدید نقض قوانین کار همراه است. کسب‌وکارهای کوچک، که اغلب به عنوان ستون‌های جامعه در نظر گرفته می‌شوند، باید استانداردهای اخلاقی را رعایت کنند و اطمینان حاصل کنند که شیوه‌های آنها به سمت استثمار نمی‌رود.

قاچاق انسان ملی. خط تلفن (۱-۸۸۸-۳۷۳-۷۸۸۸) یک منبع ۲۴/۷ برای گزارش چنین جرایمی ارائه می دهد. این مورد باید صاحبان مشاغل کوچک و مردم را تشویق کند تا در شناسایی و گزارش موارد بالقوه استثمار نیروی کار و قاچاق انسان هوشیار و فعال باشند.

از آنجایی که جامعه و بخش کسب و کار کوچک با عواقب این پرونده دست و پنجه نرم می کنند، به عنوان لحظه ای حیاتی برای تأمل و اقدام علیه استثمار کارگری عمل می کند. محکومیت سینگ و کائور به دقت تحت نظر قرار خواهد گرفت، زیرا سابقه ای برای مجازات و جلوگیری از چنین تخلفات فاحشی در آینده ایجاد می کند.

این پرونده فقط یک روند قانونی نیست. این یک زنگ هشدار در مورد جنبه تاریک تر شیوه های کار در مشاغل کوچک است. جامعه کسب‌وکار کوچک باید اقدامات پیشگیرانه‌ای انجام دهند تا اطمینان حاصل شود که عملیات آنها از چنین شیوه‌های اسفناکی عاری است و نه تنها از منافع خود، بلکه از حقوق و حیثیت کارکنان خود نیز محافظت می‌کند.

تصویر: Justice.gov


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی