۸ عادت آزاردهنده مکالمه که احتمالاً شما مقصر هستید
از
آیا در مکالمات زیاد صحبت می کنید؟ شاید شما مستعد وقفه هستید. یا یک نفر بالا هستید؟ حتی ممکن است شما نتوانید هر سه ثانیه یکبار به گوشی خود نگاه نکنید. همه ما یکی داریم—یک عادت بد مکالمه.
ما از شورای کارآفرینان جوان در مورد بدترین کارهایی که کارآفرینان و افراد تازه کار در مکالمات انجام می دهند، نظر خواستیم. ببینید آیا شما مقصر هر یک از این عادات بد مکالمه هستید یا خیر. و اگر هستید؟ توقف، آمار.
عادات بد مکالمه برای توقف در اسرع وقت
۱٫ زیاد حرف زدن
افراد تمایل دارند با گفتن بیش از حد از یک معامله خودداری کنند. فقط به سوالاتی که مردم از شما می پرسند پاسخ دهید. به عنوان یک قاعده کلی، شما باید حدود ۲۰ درصد از آنچه واقعاً می خواهید بگویید. ارائه اطلاعات بیش از حد باعث ایجاد سؤالات بیشتر می شود که به نوبه خود منجر به ترس از ناشناخته ها می شود. آن را مختصر و مستقیم نگه دارید.
—اندی کاروزا، NachoNacho
۲٫ خود را باد کنید
کمی فروتنی< /a> راه طولانی را طی می کند. من فکر میکنم کار شما میتواند خودش صحبت کند، و اغلب اوقات افراد دیگر از طرف شما در صورت لزوم به خود میبالند. بنابراین وارد گفتگو نشوید و ما را با منیت متورم خود یا چیزهای دیگر آزار ندهید. با پرسیدن سوال و یافتن زمینه های مشترک، طرف مقابل را بشناسید.
—دارا بروستاین، Darrah.co
۳٫ گفتن «احساس می کنم» یک عادت بد مکالمه است
به شما اجازه داده میشود که احساسات خود را به اشتراک بگذارید، اما فرض اینکه میتوانید به دلیل روحیه خود در یک بحث پیروز شوید، یک مشکل است – نه تنها به این دلیل که آزاردهنده است، بلکه قدرت تیم شما را برای انجام کارش از بین میبرد.
>
—آرون شوارتز، NPS Ventures
۴٫ تحویل ضعیف
اگر نمی توانید به درستی ارتباط برقرار کنید یک آسانسور قانع کننده یا کمبود دانش در صنعت خود، بلافاصله موقعیت خود را در بازار بی اعتبار می کنید. تحویل نامناسب بسیار بد است زیرا نشان دهنده عدم تلاش است. شما باید برای فروش خود آماده باشید. شما هرگز نمی دانید چه کسی را ملاقات خواهید کرد و آنها چه قدرتی دارند.
—راکیا رینولدز، Skai Blue Media
۵٫ استفاده از کلمات کلیدی
چه با مشتریان، کاربران یا سرمایهگذاران بالقوه صحبت میکنید، هیچکس نمیخواهد احساس کند که نمیداند از چه کلمات اختصاری استفاده میکنید یا میخواهید چه چیزی را منتقل کنید. دلیلی وجود دارد که سیاستمداران تا حد امکان واضح صحبت می کنند—تا بتوانند همه را تحت تأثیر قرار دهند در همان صفحه، و در نتیجه با طرح آنها هماهنگ است.
—کیم کاوپه، فقط ایده های روشن
۶٫ قطع کردن یک عادت بد مکالمه است
از آنجایی که کارآفرینان معمولاً یک مایل در دقیقه فکر میکنند، اغلب به بخشی از مکالمه دیگران میپردازند و فکر میکنند که میدانند چه میگویند یا در حال حاضر به سمت فکر بعدی میروند. کارآفرینان بیشتری باید آن را شماره گیری کنند، نفسی بکشند و فعالانه گوش دهند. سرعت در بسیاری از موقعیتها خوب است، اما مهم است که به آنچه دیگران میگویند توجه کنید.
—پیتر دیزیم، سررسید
۷٫ در حال بررسی گوشی شما
همه تلفنها باید در حین مکالمه کنار گذاشته شوند. بدون تماس و پیامک بدون مرور این نشان دهنده عدم علاقه به مکالمه ای است که با کسی دارید. اگر آنقدر علاقه ندارید، موضوع را تغییر دهید.
—پیتر بوید، طراحی وب PaperStreet
۸٫ رهبری با سوالات فرضی یک عادت بد مکالمه است
افراد اغلب با پرسیدن یک سوال فرضی که حداقل بخشی از مخاطبان را از خود دور می کند، مکالمه را شروع کنید. به عنوان مثال، اگر بپرسید “آیا تا به حال به X رفته اید؟” و پاسخ “نه” است، شما فقط آن فرد را از دست دادید. این بهترین راه برای ایجاد رابطه نیست.
—اریک متیوز، Start Co.
این مقاله در آگوست ۲۰۱۶ منتشر شده و به روز شده است. عکس از Ground Picture/Shutterstock
شورای کارآفرینان جوان (YEC) یک سازمان فقط دعوتشده است که از آیندهدارترین کارآفرینان جوان جهان تشکیل شده است. با مشارکت Citi، YEC اخیراً BusinessCollective را راهاندازی کرده است، یک برنامه راهنمایی مجازی رایگان که به میلیونها کارآفرین کمک میکند کسبوکار خود را راهاندازی و رشد دهند.