عمومی

زمانی که رشد کسب و کار شما یک فروش ثابت است، اعتماد به نفس بزرگترین متحد شماست

زمانی که رشد کسب و کار شما یک فروش ثابت است،
اعتماد به نفس بزرگترین متحد شماست

مهم نیست برای امرار معاش چه کار می‌کنید، در حال فروش هستید. همه ما همیشه در فروش هستیم. همه چیز پیشنهاد فروش است. وقتی نظر خود را در مورد یک کنفرانس تلفنی ارائه می دهید، در حال فروش یک ایده هستید. وقتی با فرزندانتان درباره گزینه های صبحانه مذاکره می کنید، محصولی را می فروشید. خوب، وقتی توییتر را به‌روزرسانی می‌کنید، خودتان را می‌فروشید.

رشد کسب و کار شما یک امر ثابت است فروش زمین. شما باید بزرگتر و با تجربه تر از آنچه هستید به نظر برسید. شما باید مشاغلی را انتخاب کنید که شرکت شما را گسترش داده و آن را مجبور به رشد کند. باید گردنت را بیرون بیاوری. ابتدا باید بگویید “مطمئن شوید که ما می توانیم این کار را انجام دهیم” و سپس با قدرت های موجود بررسی کنید تا مطمئن شوید که می توانید.

فروش خود دقیقاً همان بازی است. آنچه برای فروش است شما هستید. اگر می‌خواهید کسی یک جهش ایمان داشته باشد روی شما، باید بزرگتر، پرشورتر و با تجربه تر از آنچه احساس می کنید رفتار کنید. و انجام آن آسان نیست. بسیاری از ما وقتی خودمان را بیرون می گذاریم احساس ناخوشایندی می کنیم. شما دقیقاً می دانید که من در مورد چه چیزی صحبت می کنم. وقتی گردن خود را بیرون می آورید (و آنها می گویند بله)، می ترسید متوجه شوند که شما واقعاً آن چیزی نیستید که ادعا می کنید هستید. آن احساس اضطراب، دکمه داغ روانی فروش است. وجود دارد و همیشه خواهد بود. و درست مانند آن ژنی که باعث عدم تحمل لاکتوز در شما شد، راه به جایی نمی برد. بنابراین باید بیاموزید که چگونه با آن مقابله کنید.

در این اقتصاد، آنچه مردم بیشتر از شما می خواهند اعتماد به نفس است.

در حال حاضر آن را احساس می کنم. با هر کنسرت جدید ترس از شکست و کلاهبرداری به وجود می آید.

آیا فکر می کنم بتوانم آن را انجام دهم؟ شما شرط می بندم که انجام دهم. فکر کنم از پارک بیرونش کنم اما من باید ابتدا خودم را بفروشم و بعداً با عامل تقلب مقابله کنم. نمی‌توانم وارد اتاق شوم و بگویم: “فقط برای اینکه همه ما روشن باشیم، من واقعاً قبلاً این کار را نکرده‌ام، و شک دارم، و فقط می‌خواستم ناامنی‌هایم را با شما در میان بگذارم اگر این کار را نکنم. وقتی من را انتخاب کردی اندازه نگیر.» و شما هم نمی توانید.

آنها مرا برای اطمینان برای اطمینان من استخدام می کنند. بنابراین من باید قول بدهم که می توانم کاری انجام دهم قبل از اینکه بدانم می توانم. و در این اقتصاد، آنچه مردم بیشتر از شما می خواهند اعتماد به نفس است. در حال حاضر نداشتن اعتماد به نفس آسان است.

شما احتمالاً مشغول این هستید که به خود بگویید، “هیچکس در این اقتصاد خرید نمی کند.” حتی ممکن است در مورد دوام شرکت یا امنیت شغلی خود نگران باشید. این امر فروش را حتی سخت تر می کند. اضطراب ناشی از فروش در چنین اقتصادی صرفاً همان عامل تقلب قدیمی در کار است. زمانی که مطمئن نیستید اوضاع چگونه پیش خواهد رفت، همیشه احساس ناخوشایندی خواهید داشت. همیشه.

اولین گام برای فروش خود – برای فروش اعتماد به نفس – این است که بدانید چاله شکم شما اقتصاد نیست. این ترس از خودت را بیرون بگذاری. اتفاقاً در زمانی که اقتصاد آنقدرها خوب نیست، خود را در آنجا قرار می دهید.

حقیقت این است که مردم در این اقتصاد خرید می کنند. آنها در حال خرید محصولات، خدمات و راه حل ها هستند. و با اطمینان از مردم خرید می کنند.

پس اقتصاد را بهانه خود رها کنید و تلفن را بردارید. ممکن است در ابتدا احساس ناخوشایندی داشته باشید، اما به من اعتماد کنید. فردی که در آن طرف خط قرار دارد دقیقاً همان چیزی را می خواهد که شما دارید: یک تکان شدید اعتماد به نفس.

این مقاله در فوریه ۲۰۰۹ منتشر شده و به روز شده است. عکس با اجازه مل رابینز

Trendsetters Leaderboard 728 x 90 - زمانی که رشد کسب و کار شما یک فروش ثابت است،
اعتماد به نفس بزرگترین متحد شماست

مل رابینز یکی از ویراستارهای مجله SUCCESS، نویسنده پرفروش، مفسر CNN، خالق “قانون ۵ ثانیه” و شلوغ ترین سخنران انگیزشی زن در جهان است. برای اطلاعات بیشتر، از وب سایت او دیدن کنید: MelRobbins.com. برای دنبال کردن او در توییتر: Twitter.com/melrobbins

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی