عمومی

بنیانگذاران، در اینجا نحوه یادگیری آنچه باید بیاموزید آورده شده است

بنیانگذاران، در اینجا نحوه یادگیری آنچه باید بیاموزید آورده شده است

چالش در زندگی یادگیری چیزهای جدید. این یادگیری چیزهایی است که باید یاد بگیرید تا در کاری که انجام می دهید بهترین باشید.

ایده متعارف به دست آوردن دانش جدید این است که موضوعی را انتخاب می‌کنید، متخصصان را پیدا می‌کنید و دانلود می‌کنید. تا حد امکان از آن شخص یا پلت فرم. این یک پیشرفت خطی است که با دانستن آنچه نمی دانید و دانستن اینکه چه کسی و چگونه شکاف دانش را پر کنید شروع می شود.

دو مشکل در این مدل وجود دارد:

  1. طبق تعریف، ما نمی دانیم چه چیزی را نمی دانیم 

  2. زیرا ما نمی دانیم در مورد چه چیزی ناآگاه هستیم، همچنین از پیش منابع مناسب برای آموزش ما را نمی دانیم

به‌عنوان یک بنیان‌گذار، بسیار مهم است که ابتدا آنچه را که باید یاد بگیرم تا در اوج بازی خود بیاموزم، یاد بگیرم. شناسایی بزرگترین شکاف های دانشی من به معنای خرید کتابی درباره موضوعی نیست که به نظر جالب می رسد. این بدان معناست که خودم را با گروهی از صداها احاطه کنم که دانش و تجربیاتی دارند که من ندارم (و بالعکس) و در حوزه های کوچکتر، بزرگتر و مساوی با من کار می کنند.

در اینجا آمده است که چگونه بنیانگذاران می توانند خود را برای هرچه بیشتر فرصت های یادگیری آماده کنند.

برای آگاهی خرد، با بنیانگذاران در مراحل اولیه صحبت کنید.

من عاشق صحبت با مراحل اولیه هستم. بنیانگذاران، زیرا تبادل ارزش بسیار واضحی بین ما وجود دارد. ThirdLove نسبت به شرکت‌هایش در موقعیت بالغ‌تری قرار دارد، بنابراین من می‌توانم بینش‌هایی درباره سفر مقیاس‌پذیری به آنها ارائه دهم.

در عوض، من دیدگاهی در مورد معنای بی ارزش بودن امروز پیدا می کنم: کدام پلتفرم های فناوری کسب و کار را به جلو می برند، کدام جنبش های اجتماعی بیشتر مربوط به دنیای ما هستند، چگونه پیکربندی های جدید تیم ممکن است در دنیای من کار کنند. شرکت‌های در مراحل اولیه اساساً زمینه‌هایی را برای روش‌های جدید انجام کسب‌وکار آزمایش می‌کنند. صحبت کردن با بنیانگذاران آنها به من اجازه می دهد تا در مورد نحوه انجام آزمایشات در ردیف اول صحبت کنم.

من اخیراً بودم. صحبت با یک بنیانگذار در مراحل اولیه که موفقیت زیادی در برند ارگانیک در TikTok کسب کرده بود. من یاد گرفتم که چه کسی در تیم اجتماعی او بود، چگونه او آن را ساختار داد و فلسفه های کلی او در رسانه های اجتماعی. بیشتر احتمال دارد که اطلاعات معناداری درباره روندهای پیشرو از سازمان های اولیه دریافت کنم تا شرکت های قدیمی.

برای آگاهی کلان، از شرکت های معتبر پیروی کنید. , صداهای پیشرو.

بنیانگذاران در مراحل اولیه پنجره ای به من می دهند به نتایج نهایی چه چیزی در خط مقدم تجارت کار می کند و چه چیزی نیست – اگر بخواهید، یک نمای نزدیک شدید. در طرف مقابل، در سمت کلان، من باید راهی پیدا کنم تا لنز را گسترش دهم، تا در جریان روندهای گسترده تری باشم که صنایع ما و اقتصاد کلی را هدایت می کند.

برای این کار، من هم مدیران عامل شرکت های بسیار بزرگتر را دنبال می کنم و هم در خلاصه اخبار روزانه مشترک می شوم. در حالی که همه ما از بی‌اعتباری برخی منابع خبری آگاه هستیم، طرف دیگر این است که منابع خبری و دیدگاه‌های معتبرتری نسبت به قبل وجود دارد. فقط باید خودتان آن را مدیریت کنید. فید خبری شما همان چیزی است که از آن می‌سازید – و شنیدن نظرات دیگران که دیدگاه‌هایشان با دیدگاه من متفاوت است باعث می‌شود عمیق‌تر درباره آن مسائل و فرصت‌ها فکر کنم.

من هر روز هر کلمه از هر خلاصه روزانه را نمی خوانم. اما داشتن اطلاعات در دسترس به من این فرصت را می دهد که در مقابل رویدادهای تأثیرگذار قرار بگیرم، نه اینکه تحت تأثیر منفعلانه آنها قرار بگیرم.

به عنوان مثال، وال استریت ژورنال اخیراً مقاله ای در مورد چگونگی وضعیت وخیم در سریلانکا داشت. خوب، ما در سریلانکا امکانات تولید داریم. به روز ماندن در پویایی های ژئوپلیتیک جهانی به من این امکان را داد که تصمیمی فعالانه در مورد چگونگی حرکت رو به جلو و نوع گفتگو با شرکای خود بگیرم.

برای آگاهی در سطح زمین، با همتایان صحبت کنید

بنیان‌گذاران در مراحل اولیه به من آگاهی خرد می‌دهند – اطلاعاتی با دامنه‌ای کوچکتر از آنچه من در آن کار می‌کنم. صداهای معتبر از رسانه‌های خبری بزرگ و شرکت‌های بزرگتر به من آگاهی کلان می‌دهند – اطلاعاتی در دامنه وسیع‌تری نسبت به آنچه در آن کار می‌کنم. برای آن اطلاعات متوسط ​​و در سطح دقیق خودم، به همتایان خود تکیه می کنم.

وقتی با آنها صحبت می کنم. افرادی که در محدوده قابل مقایسه ای کار می کنند، یادداشت ها را در مورد موضوعاتی که برای هر دوی ما مهم است مقایسه می کنیم. در مورد بازاریابی پولی چه خبر است؟ هر دوی ما با چه چالش های زنجیره تامین روبرو هستیم؟ راه حل هایی که آنها دارند ممکن است برای من مفید باشد. راه حل هایی که من دارم ممکن است راهبرد آنها را بیان کند.

تصوری که برخی از بنیانگذاران دارند این است که آنها وقت ندارند با این روش ها با مردم صحبت کنند. . آنها بیش از حد مشغول اداره تجارت خود هستند. آنها نمی توانند انرژی خود را به گفتگوهایی اختصاص دهند که ارزش آنها از قبل مشخص نیست.

اما واقعاً، آنها نمی توانند این مکالمات را نداشته باشند. و شما می توانید این کار را در هر سطح یا عملکردی انجام دهید – برای مثال اگر زنجیره تامین را بالا می برید، گروه خوبی از همتایان را می خواهید که بتوانید به طور منظم با آنها تماس بگیرید.

به همان اندازه نگه داشتن دنیای شما همان خطر را دارد که تأثیر شما را در همان سطح نگه دارید. ممکن است برای مدتی کار کند، اما همانطور که جهان در حال رشد و تکامل طبیعی خود است، شما ناگزیر در طول زمان به یک ماهی فکری بسیار کوچکتر تبدیل می شوید.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی