عمومی

مربی جان وودن در مورد موفقیت با صداقت

مربی جان وودن در مورد موفقیت با صداقت

شما در یک چهارراه مهم در تاریخ ایستاده اید.

در هر برنامه خبری ورق بزنید، تهمت، بی صداقتی و کثیفی از دهان رهبران فعلی و آینده ما سرچشمه می‌گیرد. به الگوهایی که فرزندانتان به آن نگاه می کنند نگاهی بیندازید و به سرعت متوجه الگوهای استانداردهای سست، انتظارات غیرواقعی و پیگیری های ناشایست خواهید شد. وقتی همکارتان کاری انجام می دهد که قوانین شخصی شما را در مورد درست و غلط نقض می کند، به دلیل فشار سیاست اداری احساس می کنید مجبور هستید سکوت کنید.

همه اینها باعث می شود که بپرسید: آیا موفقیت حتی در دنیای امروز امکان پذیر است بدون قربانی کردن صداقت یا اخلاق؟

بله. اما باید تصمیم بگیرید که مسیری را انتخاب کنید که کمتر پیموده شده است، و این می تواند سخت باشد. به ندرت می‌توان کسانی را دید که یکپارچگی، نظم و انضباط شخصی، وفاداری و شخصیت را توسعه دهید و نشان دهید زیرا این ویژگی ها در برابر فروپاشی چشم انداز اجتماعی فعلی ما هستند.

آیا تا به حال تحت فشار دانستن اینکه چه چیزی درست است اما احساس کردید که نمی توانید بایستید برای آنچه باور دارید؟ آیا تا به حال تمایل به کشف یک رویکرد بهتر و سالم تر برای موفقیت داشته اید، بدون اینکه نیازی به فدا کردن صداقت خود برای انجام آن داشته باشید؟ آیا تا به حال یک مربی می خواهید که بتواند شما را راهنمایی کند یک مسیر ساده تر برای شخصی و موفقیت حرفه ای؟ مربی جان وودن، که تیم بسکتبال مردان UCLA را به ۱۰ قهرمانی ملی هدایت کرد، برای همه این مشکلات پاسخ داشت.

چارچوبی را که مسئول ساخت سفرهای قهرمانی است، کشف کنید – نه فقط در زمین بسکتبال، جایی که وودن و تیم‌هایش رکوردهای متعددی را ثبت کردند، بلکه در بازی زندگی.

افسانه های ورزشی مانند کریم عبدالجبار، بابی باودن، جو توره، بیل والتون، دیک ویتال و دیگران وودن را معلم، مربی و دوست خود می نامیدند. اما حتی آنها می دانستند که میراث او به عنوان یک معلم محدود به بسکتبال یا دو و میدانی نیست.

وودن آنچه را که هرم موفقیت نامید را آموزش داد، نقشه راهی برای برتری فردی و تیمی که می توانید از آن برای تعیین اهداف، اقدام، غلبه بر موانع و دستیابی به چیزهای بیشتری در زندگی استفاده کنید. هرم موفقیت هسته چارچوب و موفقیت بود فلسفه وودن بیش از ۵۰ سال تدریس کرد.

این مقاله در اکتبر ۲۰۱۶ منتشر شده و به روز شده است.

Trendsetters Leaderboard 728 x 90 - مربی جان وودن در مورد موفقیت با صداقت

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی