عمومی

مطالعه جدید: دلایل افزایش کارآفرینی را شامل می شود فرار از فرسودگی شغلی و کسب درآمد بیشتر

مطالعه جدید: دلایل افزایش کارآفرینی را شامل می شود
فرار از فرسودگی شغلی و کسب درآمد بیشتر

تقریباً هر کارآفرینی که من می شناسم می گوید که ساعت های طولانی تری به عنوان مالک کسب‌وکار کوچک نسبت به زمانی که برای شخص دیگری کار می‌کردند، انجام می‌دادند، زیرا میانگین شعار بنیانگذار استارت‌آپ این است: «اگر قرار باشد، به من بستگی دارد».

تقریباً همه اعتراف می‌کنند که بیشتر از زمانی که کارمند بودند نگران درآمدشان هستند. به هر حال، هفته بدی در کار خود داشته باشید و همچنان حقوق دریافت می‌کنید.

روزهای طولانی، شب‌های طولانی، آخر هفته‌های طولانی، با پاداش مالی بالقوه کمی برای این همه تلاش، به خصوص در اوایل، نشان می دهد؟

به‌نظر می‌رسد دستور پخت عالی برای فرسودگی شغلی باشد.

با این حال مطالعه جدیدی که به تازگی منتشر شده توسط شرکت نرم افزار حقوق و دستمزد، مزایا، و منابع انسانی گوستو نشان می دهد که فرسودگی شغلی در واقع یکی از اصلی ترین دلایلی است که کارگران در اواسط شغلی ( سنین ۳۵ تا ۵۴) کسب و کار خود را راه اندازی کنند. در حالی که تقریباً نیمی از کارگران جوان (۲۵ تا ۳۴ ساله) گفتند که به امید کسب درآمد بیشتر به عنوان صاحب مشاغل، شغل خود را ترک کردند، ۴۶ درصد از کارگران میان‌کار گفتند که کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کرده‌اند زیرا احساس می‌کردند که شغلشان سوخته است.

در حالی که معاملات ساعات طولانی برای ساعات طولانی‌تر غیرمعمول به نظر می‌رسد، تفاوت فقط در پاداش بالقوه نیست، بلکه در این معناست که هدف و معنا من در آخرین سال‌های حضورم در یک شرکت فورچون ۵۰۰ و چند سال پس از آن، زمانی که یک کارخانه تولیدی را اداره می‌کردم، به‌طور میانگین ۶۰ ساعت بیشتر هفته کار کردم. من به طور متوسط ​​۷۰ تا ۸۰ ساعت در هفته در پنج سال اول یا بیشتر پس از شروع کسب و کارم کار کردم.

تفاوت؟ در نهایت، ماهیت اشتغال یک معامله است: من این کار را انجام می‌دهم، شما آن را به من بدهید.

برای شخص دیگری کار می‌کنید، در حالی که از نظر مالی کار می‌کنید. با ارزش، همچنان به این معنی بود که من تا حد زیادی برای موفقیت شخص دیگری کار می کردم. کار برای خودم به معنای کار کردن برای موفقیت خودم است، به هر روشی که انتخاب می‌کنم — زیرا این یک انتخاب است — برای تعریف موفقیت، نه به روشی که شخص دیگری موفقیت را تعریف می کند.

و در مورد تمام ساعاتی که در راه اندازی و راه اندازی کسب و کار خود درگیر است؟ یک مطالعه منتشر شده در Journal of Personality and Social Psychology  نشان داد که در حالی که تجربه کمبود وقت اختیاری هر روز به احساس بیشتر استرس و شادتر (جای تعجب نیست)، محققان دریافتند و “به طور درونی [تکرار] یک رابطه درجه دوم منفی بین زمان اختیاری و بهزیستی ذهنی دارند.” روش فانتزی برای گفتن این که وقت آزاد بسیار کم شما را ناراضی می کند، اما داشتن وقت آزاد زیاد نیز ممکن است.

و احساس کمتری داشته باشید. هدفمند در مورد اوقات فراغت خود از سر کار به خانه بیایید و آخرین چیزی که احتمالاً می خواهید به آن فکر کنید کار است. محققان دریافتند که افراد وقتی بخشی از وقت آزاد خود را صرف فعالیت های سازنده می کنند، احساس شادی بیشتری می کنند، مانند ایجاد و حفظ روابط. کار بر روی یک پروژه. خواندن. ورزش کردن انجام کارهایی که فکر می کنید هدف دارند و در دراز مدت زندگی شما را بهتر می کند.

زمانی که عاشق کاری هستید که انجام می دهید. — زمانی که احساس می کنید کار شما هدفی دارد — احتمال اینکه چند ساعت اضافی در هفته کار کنید بسیار کمتر است، زیرا این ساعت ها کمتر به عنوان یک تعهد به نظر می رسد تا یک انتخاب. می‌خواهید یک ایمیل دیگر ارسال کنید، یک تماس دیگر برقرار کنید، با یک مشتری دیگر پیگیری کنید… زیرا انجام این کار با نزدیک‌تر کردن شما به اهداف تان به نفع شماست.

و با کنترل بسیار بیشتر بر آینده مالی خود. برای شخص دیگری کار کنید و هر لحظه ممکن است همه آن را از دست بدهید، اغلب به دلایلی خارج از کنترل شما. (از صدها هزار نفری که اخیراً توسط شرکت های فناوری اخراج شده اند بپرسید.)

نظرسنجی گاستو نشان داد که ۴۱ درصد به دلیل نگرانی در مورد ثبات مالی خود یا می‌خواستند کسب و کار خود را تکمیل کنند، کسب‌وکاری را شروع کردند. درآمد خانوار نسبت به سال قبل ۲۴ درصد افزایش یافته است.

حتی اگر شغل خود را از دست ندهید، کار کردن برای شخص دیگری به این معنی است که وضعیت مثبت شما همیشه محدود است. به همین دلیل است که بسیاری از کارگران جوان تصمیم گرفته اند کارآفرین شوند: کسب و کار خود را داشته باشید، و امتیاز شما، در حالی که مطمئنا تضمین نشده است، نامحدود است.

چرا مردم کسب و کار خود را راه اندازی می کنند؟ برای ترسیم مسیر خود. تا خودشان تصمیم بگیرند. از اشتباهات خود درس بگیرند و از موفقیت های خود بهره ببرند. برای انجام کار با معنا و هدف بزرگ‌تر و دریافت پاداش‌های مالی بالقوه بیشتر از زمان، تلاش و فداکاری‌شان.

و برای فرار از احساس فرسودگی شغلی که اغلب ناشی از صرف همه چیز برای تراکنش به جای تماس است.

که ممکن است این باشد. بهترین دلیل برای شروع کسب و کار خود.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی