عمومی

تلاش برای ماندن در بودجه؟ کارشناسان هزینه کوچک بیز را به اشتراک می گذارندبرش اسرار

تلاش برای ماندن در بودجه؟ کارشناسان هزینه کوچک بیز را به اشتراک می گذارند
برش اسرار

کسب و کارهای کوچک اغلب بودجه‌ها برای کار کردن. این بدان معناست که شما باید با منابع کمتر کارهای بیشتری انجام دهید. و در نتیجه اغلب هر روز زمان کمتری برای شما باقی می ماند. خوشبختانه، اعضای جامعه کسب و کارهای کوچک آنلاین در آنجا حضور داشته اند. نکات کاهش هزینه و کارایی آنها را در زیر بخوانید.

small business cost cutting tips - تلاش برای ماندن در بودجه؟ کارشناسان هزینه کوچک بیز را به اشتراک می گذارندبرش اسرار


https://www.jostarjoo.com/

از این روش های کاهش هزینه برای صرفه جویی در بودجه کسب و کار کوچک خود استفاده کنید

 

مهم نیست کسب و کار کوچک شما چقدر درآمد داشته باشد، باز هم باید هزینه ها را پیگیری کنید و گاهی اوقات هزینه ها را کاهش دهید. اگر در مرحله ای هستید که نیاز به کاهش دارید، این پست مدیر عامل SMB توسط ایوان ویجایا را برای راهنمایی بخوانید.

خرید مبلمان اداری دست دوم را در نظر بگیرید

تجهیز یک دفتر جدید می تواند گران باشد. با این حال، گزینه های مورد استفاده برای مبلمان و تجهیزات وجود دارد که می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند. در این پست Small Biz Tipster، لیزا سیکارد مزایای دفتر کارکرده را بررسی می کند مبلمان. و انجمن BizSugar در با افکار اینجا وارد شد.

محتوای ویدیویی شگفت انگیز فقط با آیفون خود ایجاد کنید

بسیاری از کسب و کارها می خواهند ویدیو را در استراتژی های بازاریابی دیجیتال خود ادغام کنند. اما آنها اجازه می دهند که کمبود تجهیزات فانتزی و گران قیمت مانع آنها شود. خوشبختانه، تنها چیزی که برای عکسبرداری از محتوای موثر نیاز دارید، یک آیفون است. چگونه را در این پست Pixel Productions توسط Mike بیاموزید جانستون.

مقایسه ابزارهای تحقیق کلیدواژه رایگان و پولی< /h3>

تحقیق کلمات کلیدی حوزه ای نیست که بخواهید برای کسب و کار خود از آن صرفه جویی کنید. اما ابزارهای رایگان زیادی وجود دارد که می تواند به شما در بهبود سئو کمک کند. این پست Profit Blitz توسط Camille Concepcion با مقایسه چندین گزینه رایگان و پولی می توانید آنهایی را که به بهترین وجه با نیازهای شرکت شما مطابقت دارند پیدا کنید.

 

< span class=”ez-toc-section” id=”Improve_Accuracy_and_Prevent_Errors_Through_Digital_Transformation”/>بهبود دقت و جلوگیری از خطاها از طریق تبدیل دیجیتال

خطا می تواند باشد برای مشاغل کوچک بسیار پرهزینه برخی از اشتباهات ممکن است برای شما هزینه داشته باشد. و دیگران ممکن است زمان زیادی را تلف کنند. بنابراین چگونه می توانید این موارد را در سراسر سازمان خود محدود کنید؟ آوریل میلر برخی گزینه‌ها را در این پست SmallBizTechnology بررسی می‌کند.

اینها را امتحان کنید. انواع مختلف بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا یکی از مقرون به صرفه ترین استراتژی ها برای رشد یک کسب و کار است. در واقع، جدای از راه‌اندازی یک سایت اولیه و احتمالاً تقویت پست‌ها، بسیاری از تاکتیک‌ها در این زمینه رایگان هستند. چندین نوع مختلف پست و محتوا وجود دارد که باید امتحان کنید. اگر به مقداری الهام نیاز دارید، بررسی کنید این پست مجله موتور جستجو توسط برایان فردریک.

بستن معاملات بیشتر با اتوماسیون

بستن تعداد زیادی از فروش ها به صورت جداگانه زمان می برد. اما ابزارهای اتوماسیون زیادی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند کارهای بیشتری را در زمان کمتر انجام دهید. آدیمی آدیسا اشتراک می‌گذارد آنها را در این پست طلایی قرار دهید.

بر حفظ مشتری در پنج سال اول تمرکز کنید

اکثر صاحبان مشاغل می‌دانند که حفظ مشتریان فعلی ارزان‌تر از جذب مشتریان جدید است. با این حال، بسیاری از کسب و کارهای جدید همچنان بر بازاریابی بر حفظ مشتری متمرکز هستند. در این پست زنلوپ، جسیکا دی توضیح می دهد< /a> چرا باید برعکس باشد.

 

بهینه سازی تصاویر برای موتورهای جستجو

شما احتمالاً قبلاً تصاویری را روی خود دارید سایت اینترنتی. پس چرا کاری نکنید که آنها برای شما کار کنند؟ در این پست، Erik Emanuelli جزئیات نحوه بهینه سازی عکس های خود را برای موتورهای جستجو توضیح می دهد. پس از خواندن، به BizSugar بروید تا ببینید چه اعضایی گفتن.

درآمد اضافی از یک برنامه تلفن همراه کسب کنید

برنامه‌های تلفن همراه می‌توانند تقریباً برای هر صنعتی اعمال شوند. برخی از مشاغل از آنها برای بازاریابی یا تعامل استفاده می کنند. اما آنها همچنین می توانند یک جریان درآمد اضافی باشند. این را بخوانید پست eAskme توسط Guarav Kumar برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این تاکتیک.

اگر می‌خواهید محتوای کسب‌وکار کوچک مورد علاقه خود را پیشنهاد کنید تا برای جمع‌بندی انجمن آینده در نظر گرفته شود، لطفاً جایگزین گوگل را دنبال کنید.

 

 

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی