عمومی

به آگهی های شغلی خود پاسخ های بیشتری می خواهید؟ شرکت خود را تبلیغ کنید تنوع، مطالعه عظیم جدید استنفورد پیشنهاد می کند

به آگهی های شغلی خود پاسخ های بیشتری می خواهید؟ شرکت خود را تبلیغ کنید
تنوع، مطالعه عظیم جدید استنفورد پیشنهاد می کند

با تنگ‌تر شدن بازار کار نسبت به سال‌های گذشته، شرکت‌ها به شدت به دنبال هر مزیتی هستند که به آنها در رقابت برای استعدادیابی کمک کند. گزینه هایی مانند حقوق بالاتر و پیشرفت شغلی عالی هستند ، اما یک مطالعه جدید از محققان در دانشگاه استنفورد، هاروارد، کرنل و دانشگاه متدیست جنوبی، یک راه ساده اما مؤثر را برای جذاب‌تر شدن پیشنهاد می‌کند که بسیاری از شرکت‌ها می‌توانند بدون هیچ هزینه‌ای اجرا کنند: به سادگی نیروی کار متنوع بیشتر در آگهی های شغلی شما.

روشی نادیده گرفته برای جلب علاقه نامزدهای شغلی

مطمئناً درباره مزایای کار در تیم‌های متنوع، پچ پچ‌های زیادی وجود دارد، و شتاب فرهنگی فراوانی برای اولویت دادن به تنوع وجود دارد. اما محققین پشت این مطالعه می‌خواستند بدانند که چقدر کاندیداها هنگام انتخاب محل کار، تنوع نیروی کار یک شرکت را در اولویت قرار می‌دهند.

می توانید از افراد بپرسید، اما آنها ممکن است فقط به شما بگویند که فکر می کنند می خواهید بشنوید. بنابراین تیم روش عینی تری برای اندازه گیری تأثیر اطلاعات تنوع بر علاقه نامزدها پیدا کرد.

آنها با همکاری سایت شغلی Zippia، به بیش از ۲۰۰۰۰۰ جویای کار ۵ میلیون ایمیل در مورد مشاغل احتمالی ارسال کردند. برخی از این ایمیل‌ها حاوی اطلاعات معمول در مورد شرکت، مسئولیت‌ها، الزامات و محدوده حقوق و دستمزد بودند. سایر موارد شامل همه اینها به علاوه اشاره برجسته به «نمره تنوع» شرکت بودند، که به جویندگان کار نشان می‌دهد که چقدر خوب در جذب و حفظ استعدادهای متنوع.

تعریف تنوع یک شرکت چقدر بر نحوه پاسخ کاندیداها به آگهی های شغلی آن تأثیر گذاشت؟ “افشای نمرات تنوع، نرخ کلیک را برای شرکت‌هایی با امتیازهای بالاتر تا ۳ درصد افزایش داد. شرکت‌کنندگان به تغییر ۱ درصدی در امتیازات تنوع در مقابل تغییر ۱ درصدی در میانگین دستمزد واکنش نشان دادند،” اطلاعات آماری در Stanford Business را گزارش می دهد. پژوهشگر جونگ هو چوی، استاد دانشگاه استنفورد، نظر داد.

اطلاعات تنوع تأثیر زیادی بر رفتار کارگران سطح ابتدایی داشت، کارگران جوان، و زنان، که محققان حدس می زنند ممکن است به این دلیل باشد که این کارگران به طور خاص علاقه مند هستند که آیا یک شرکت احتمالاً راه هایی برای پیشرفت به آنها ارائه می دهد یا خیر.

آیا از این مزیت استخدام قدرتمند استفاده می کنید؟

غذای آماده در اینجا بدون فکر است. افزایش حقوق، ارائه امتیازات مجلل، یا ایجاد پیشرفت شغلی بیشتر برای کارمندان، همگی ممکن است راه‌های ارزشمندی برای جذاب‌تر کردن شرکت شما برای استعدادها باشند. اما همه آنها به سرمایه گذاری قابل توجهی در زمان و پول نیاز دارند. تبلیغ تعهد موجود شرکت شما به تنوع و پیشینه های متنوع تیم شما چیزی جز بازنویسی آگهی های شغلی شما. این مطالعه به وضوح نشان می دهد که ارزش تلاش را دارد.

چوی این را به خوبی خلاصه می کند. او می‌گوید: «به نظر می‌رسد هشتاد و سه درصد از شرکت‌ها معتقدند که اطلاعات تنوع بی‌اهمیت است، با این حال آزمایش ما تمایل غیرمعمولی برای پرداخت برای این اطلاعات پیدا می‌کند.» “جویندگان کار به تنوع اهمیت می دهند و شرکت ها می توانند تلاش بیشتری برای افشای آن انجام دهند.”

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی