عمومی

نوسانات بازار نباید چیز بدی باشد

نوسانات بازار نباید چیز بدی باشد

من فقط می‌خواهم بیرون بیایم و آن را بگویم. هیچ پوشش شکری برای آن وجود ندارد، بازار در حال حاضر واقعاً خشن هستند. سهام در حال سقوط هستند، ارزش گذاری ها هستند کاهش می یابد و سرمایه گذاران در هنگام به کارگیری سرمایه بسیار محافظه کارتر هستند.

این اصلاح بازار جدید نتایج ناخوشایندی دارد، اما اصلی‌ترین آنها این است که شرکت‌ها باند پرواز کوتاه‌تری دارند، به این معنی که اخراج.

اگر اخیراً از شغل فنی خود اخراج شده اید، در اینجا مواردی وجود دارد که می توانید برای استفاده از این موقعیت انجام دهید.

۱٫ اشتیاق واقعی خود را دریابید.

کلمه اشتیاق باید یکی از پرکاربردترین کلمات در تجارت باشد. همه دوست دارند در مورد یافتن اشتیاق شما صحبت کنند، اما چه کسی وقت دارد بنشیند و بفهمد که اشتیاق واقعی آنها چیست، وقتی که مشغول کار هستند و فقط با سرعت فوق العاده سریع دنیای فناوری همراه هستند؟

اما، اگر اخیراً شغل خود را از دست داده اید و اکنون در بین نقش ها هستید، شاید اکنون وقت آن است که بنشینید، شاید مدیتیشن کنید. کمی، و بفهمید که واقعاً عاشق انجام چه کاری هستید.

یک مکان خوب برای شروع این است که به این فکر کنید که در اوقات فراغت خود چه می کنید و اگر در لاتاری برنده شوید چه می کنید. . به احتمال زیاد این اشتیاق شماست. اکنون تنها چیزی که باقی می‌ماند این است که بفهمیم چگونه می‌توان آن اشتیاق را گرفت و آن را به یک حرفه تبدیل کرد.

۲٫ تخصص دامنه را به دست آورید.

وقتی اشتیاق خود را شناسایی کردید، اکنون وقت آن است که در آن متخصص شوید. بنابراین اگر اهل غذا خوردن هستید، این زمان را صرف کنید تا به عنوان مثال، تا آنجا که می توانید در مورد فناوری غذا بیاموزید.

خواندن اخبار مربوط به فناوری مواد غذایی، گوش دادن به پادکست ها، تماشای ویدیوهای YouTube، و فقط تا آنجا که می توانید در مورد فضا بیاموزید.

بهترین راه برای افزایش شانس خود برای کار در فناوری مواد غذایی این است که در زمینه فناوری مواد غذایی متخصص شوید. حالا زمانش فرا رسیده.

۳٫ شروع به تولید محتوا کنید.

تا کنون، اگر هنوز به قدرت محتوا متقاعد نشده اید، توجه نکرده اید.

همانطور که اکثر بازاریابان به شما خواهند گفت، محتوای خوب پایه و اساس کل استراتژی بازاریابی شما است. این به روابط عمومی، سئو، رسانه های اجتماعی، جذب کاربر و موارد دیگر کمک می کند.

باز هم، چه کسی وقت دارد؟ خوب، حالا شما انجام دهید.

بنابراین فکر کنید، آیا محتوای نوشته‌ای است که می‌خواهید تولید کنید یا شاید یک پادکست است؟ شاید ویدیو مورد شماست. هر تصمیمی که بگیرید، اکنون فرصتی است که از فرصتی که در اختیار دارید استفاده کنید و تخصص دامنه ای را که اخیراً به دست آورده اید به اشتراک بگذارید.

۴٫ اختصاص زمان به شبکه

قدرت یک فنجان قهوه خوب را نباید نادیده گرفت. اکنون متوجه شدم که شما کارهای زیادی دارید و باید کاریابی را شروع کنید، اما شاید چند ساعت در هفته را برای ملاقات با افراد در صنعت خود اختصاص دهید.

بدون دستور کار، بدون مصاحبه، فقط یک فنجان قهوه دوستانه. تعجب خواهید کرد که چگونه یک جلسه تصادفی می تواند به چیزهای خوبی منجر شود.

اهمیت ایجاد شبکه خود را دست کم نگیرید.

۵٫ برای خود یک چشم انداز بازار بسازید.

در نهایت، این زمان را صرف آشنایی با صنعت خود کنید. بازیکنان بزرگ چه کسانی هستند؟ استارت آپ های نوپا چه کسانی هستند؟ چه کسی در فضا سرمایه گذاری می کند؟ کدام روزنامه نگاران آن را پوشش می دهند؟

شناخت فضایی مانند پشت دست شما قطعاً هنگام درخواست برای نقش بعدی به شما کمک خواهد کرد.

نکته آخر این است که اکنون زمان سختی است و نمی توان منکر آن شد، اما اگر از زمان اضافی استفاده کنید شاید اکنون بتوانید این دوره سخت را به مهم ترین و پربارترین دوران زندگی حرفه ای خود تبدیل کنید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، آنها هستند. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی