عمومی

قانون طلایی استارت‌آپ جدید – ابتدا ارائه کنید، کسب درآمد کنید دومین

قانون طلایی استارت‌آپ جدید – ابتدا ارائه کنید، کسب درآمد کنید
دومین

در بازارهای بیش از حد اشباع شده، نام بازی تمایز. اگر شما هم مثل بقیه کارها را انجام می دهید، شانس موفقیت شما بسیار کم است. درست است که می‌توانید ویژگی‌هایی را ارائه دهید که رقبای شما ارائه نمی‌دهند، اما این تمایز کافی برای ایجاد یک شرکت نیست.

درعوض، وقتی همه تمرکزشان بر دریافت حقوق است، شما بر روی آوردن value. پول دنبال خواهد شد. در اینجا دلیل این است که یک استراتژی خوب است.

خوشحالی ایجاد کنید

وقتی زمان و منابع خود را بر خلق ارزش متمرکز می کنید –چه این کمک به کسی در زمینه ارائه خدمات، کمک به او در شناخت بهتر چشم انداز خود، یا اتصال او به سرمایه گذار مربوطه باشد- و شما روی کسب درآمد تمرکز نکنید، لذت ایجاد می کنید.

<. div class="standardText" readability="35">

به‌جای اینکه وقت خود را روی این موضوع متمرکز کنید که چگونه می‌توانید به سرعت درآمد کسب کنید، تمرکز شما بر ایجاد لذت است و می‌توان از لذت درآمدزایی کرد.

به هر چیزی در زندگی‌تان فکر کنید که برای شما لذت می‌آورد، مانند یک فنجان قهوه خوب. شما باید برای آن چیز پول بپردازید.

این سؤال ساده چهار کلمه ای را بپرسید

من قبلاً در این مورد صحبت کرده‌ام، اما توصیه می‌کنم از هر فردی که در یک زمینه تجاری با آنها می‌نشینید بپرسید که چالش‌های آنها چیست.

چهار کلمه ساده: «چالش‌های شما چیست؟»

آنچه ممکن است کشف کنید این است که چالش‌های شخص دیگری، چیزی که به نظر آنها سخت است، زیرا شما ممکن است بسیار ساده باشید.

با کمک به دیگران برای غلبه بر چالش‌هایشان، خود را آموزش می‌دهید تا حلال مشکل شوید. این به شما کمک می‌کند و زمانی که سعی می‌کنید بر چالش‌های خود غلبه کنید، به شما کمک می‌کند.

بانک خوبی بسازید

خوب، اعتراف می کنم، این نکته کمی بدبینانه است. کنایه از این نکته این است که اگر به مردم کمک کنید تا درنهایت بازپس گیری کنند، این عدم اصالت کاملاً شفاف خواهد بود و مانعی در راه رسیدن به هدف شما خواهد شد.

با این گفته، ایجاد ارتشی از افرادی که به هر طریقی به آن‌ها کمک کرده‌اید و می‌دانید که می‌توانید در صورت نیاز به لطف به آنها کمک کنید، اشکالی ندارد. در ازای آن.

اهرم را از آنها به شما منتقل کنید 

این چنین است یک نکته مهم بیشتر فروشندگان به یک شرکت نزدیک می‌شوند، قول می‌دهند، و به صورت اعتباری پول دریافت می‌کنند، با این وعده که بعداً آن را تحویل می‌دهند.

هنگامی که شما را ارائه می‌کنید. خدمات، شما اهرمی برای تعریف اصطلاحات ندارید. فردی که به او پیشنهاد می دهید باید پیشنهاد شما را بپذیرد یا رد کند و سپس شرایط تعامل را با مذاکرات متوالی کمی مشخص کند.

اما، اگر زمان خود را بر ارائه و مذاکره نکردن متمرکز کنید، گیرنده ارزش شما در نهایت به این نتیجه می رسد که به شما نیاز دارد — در این مرحله، شما اهرم را دارید، نه آنها. وقتی بعد از تحویل گرفتن به شما نزدیک می‌شوند، می‌توانید لذت را در چشمانشان ببینید و سپس می‌توانید شرایط نامزدی را تعریف کنید.

شهرت خود را تقویت کنید

یک ضرب المثل یهودی باستانی وجود دارد که می گوید نام نیک مهمتر از ثروت است. احتمالاً نمی‌توانم بیشتر موافق باشم.

نام، شهرت، اعتبار، صداقت شما – اینها چیزهایی هستند که اهمیت بیشتری دارند. بیش از هر چیزی در تجارت با تمرکز بر روی شخص دیگری که روبروی شما نشسته است، به جای تمرکز بر روی خود، رابطه ای برقرار می کنید که منجر به شهرت مهربان، توجه، مدبر و صرفاً مفید می شود.

مفهوم کلی در اینجا ایجاد موقعیتی است که در آن موفقیت دیگران را تسهیل کنید. شما جاده را برای دیگران هموار می‌کنید تا راه موفقیت را طی کنند، و در نهایت در آن جاده به آنها می‌پیوندید.

دیگران را توانمند کنید، دیگران را ارتقا دهید، دیگران را ارتقا دهید، و در نهایت چیزی که اتفاق می‌افتد این است که برند شما با برند آنها ارتقا پیدا می‌کند و همه برنده می‌شوند.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی