عمومی

انجام شده بهتر از کامل است و درس های دیگری که یاد می گیرم درباره اهمال کاری

انجام شده بهتر از کامل است و درس های دیگری که یاد می گیرم
درباره اهمال کاری

در این لحظه، من در هواپیما به مقصدی هستم که باید یک آخر هفته طولانی R&R در کانکون، مکزیک باشد. در عوض، من یادداشت این ویرایشگر را می نویسم و ​​یک بار دیگر به ارتباط مداوم خود با اهمال کاریتصدیق می کنم. > دوست دارم به شما بگویم که همیشه اینطور نبوده است. دوست دارم به شما بگویم که روزی روزگاری یک ضرب الاجل برای نوشتن تعیین کردم و به آن پایبند بودم. در عوض، من روند نوشتن خود را به اشتراک می‌گذارم که چیزی شبیه به این است:

  • در مورد موضوع هیجان زده شوید و فوراً وارد تحقیق و مصاحبه شوید.
  • تمام زوایای جالبی را که می توانم در نظر بگیرم تصور کنید—شاید حتی یک طرح کلی را به سرعت یادداشت کنید.
  • X روزها/هفته های بعدی را صرف انجام مطلقاً همه چیز بجز نوشتن کنید.
  • به خاطر عدم پیشرفتم استرس داشته باشید و قول بدهید که فردا متفاوت خواهد بود.
  • به اجتناب از نوشتن ادامه دهید.
  • >

  • به خودم و دیگران قسم بخورم که در واقع توانایی نوشتن هر چیزی که ارزش خواندن داشته باشد را از دست داده ام.
  • قطعه را درست قبل از پایان ضرب الاجل بنویسید و متوجه شوید که هرگز به اندازه یک تجربه سخت نبوده است. همانطور که تصور می کردم – می دانید، غیر از کمبود خواب.
  • به خودم بگویید که دیگر این کار را انجام نمی دهم.
  • بشویید و تکرار کنید.

نکته اینجاست: من فقط پروژه های خلاقانه مانند نوشتن را به تعویق می اندازم. وقتی نوبت به اختصاص مقاله، نوشتن ایمیل یا هر تعداد کار دیگر می‌رسد، من یک برنده جایزه هستم. اما قرار دادن کلمات در یک صفحه خالی (دیجیتال)؟ من ترجیح می دهم دوغاب کاشی را بشوییم.

آنچه من یاد می‌گیرم (و یاد می‌گیرم، و یاد می‌گیرم)، این است که خلاقیت ضربه نمی‌زند. جریان دارد. و در نتیجه عمل و تلاش هدفمند جریان می یابد. الهام یک عمل تصادفی نیست، اما نتیجه زمان و قصد اختصاص داده شده به کار خلاقانه شماست. کمال بزرگترین دشمن شماست. تعیین استانداردهای کیفیت تحسین برانگیز است، اما زمانی که شما را از انجام وظیفه باز می دارد، بیشتر ضرر دارد تا فایده.

در این موضوع، مبحث خلاقیت، ما به فرآیندهای خلاقانه در صنایع مختلف نگاه می کنیم. اینستالیشن‌های هنری چگونه تغییر می‌کنند که چه کسی با هنر تعامل دارد و از چه طریق؟ (صفحه ۶۶) جریان به ظاهر بی پایان پیش درآمدها و دنباله های پرفروش در مورد خلاقیت در سرگرمی چه می گوید؟ (صفحه ۲۰) جي شتي چگونه با مفهوم یک برند شخصی در حالی که به رسالت خود یعنی شفا و خرد و آرامش درونی وفادار می ماند؟ (صفحه ۴۲) چه چیزی در ارتباط انسانی است که جان تازه ای به شیوه های خلاقانه ما می بخشد؟ (صفحه ۸۲) چگونه می توانیم فرهنگ و میراث را در دنیای دیجیتالی فزاینده ارج نهیم؟ (صفحه ۳۶)

امیدوارم این شماره ایده های جدیدی را برای شما به ارمغان بیاورد که بتوانید به خلاقیت خود ببرید فرآیند. امیدوارم به شما کمک کند وقتی در تمرین خود با مشکل مواجه هستید، به خود لطف و صبر و درک بدهید. امیدوارم زمانی را صرف انجام چیزهایی که شما را شاد می کنند، حتی زمانی که یک عنصر تجاری وجود ندارد. امیدوارم به یاد داشته باشید که در ایده کامل بودن گم نشوید زیرا انجام همیشه برنده است.

درباره شماره جدید یا هر چیزی که در آن می بینید فکر می کنید؟ با [email protected]

با من تماس بگیرید

این مقاله در ابتدا در شماره سپتامبر/اکتبر ۲۰۲۲ مجله SUCCESS منتشر شد.

Mag Subs Leaderboard 728 x 90 - انجام شده بهتر از کامل است و درس های دیگری که یاد می گیرم
درباره اهمال کاری

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی