عمومی

اسنپ ​​چت جوایز ایجاد کننده لنز را به سود واقعیت افزوده معرفی می کند سازندگان

اسنپ ​​چت جوایز ایجاد کننده لنز را به سود واقعیت افزوده معرفی می کند
سازندگان

Snapchat در حال راه اندازی یک برنامه تشویقی جدید به نام Lens Creator Rewards است. این طرح نوآورانه به دنبال پاداش مالی به سازندگان، توسعه‌دهندگان و تیم‌های واقعیت افزوده (AR) برای توسعه لنزهای با عملکرد برتر در این پلتفرم است.

جامعه جهانی AR Snapchat، که شامل بیش از ۳۰۰۰۰۰ سازنده، توسعه‌دهنده AR است. و تیم، بیش از ۳ میلیون لنز تولید کرده است که بیش از ۵ تریلیون بار توسط کاربران مشاهده شده است. شناخت Snapchat از ایجاد AR در حال رشد و تعامل عمیق آن با کاربر، این پلتفرم را به حمایت از سازندگان AR سوق داده است زیرا آنها مهارت های خود را افزایش می دهند و کسب و کار خود را با پاداش دادن به خلاقیت گسترش می دهند.

Lens Creator Rewards به سازندگان تا ۷۲۰۰ دلار در ماه پاداش می دهد. برای لنزهایی که بهترین عملکرد را دارند. این برنامه در حال حاضر در ایالات متحده، هند و مکزیک فعال است و قصد دارد به اعضای جدید و موجود جامعه Lens Studio در نزدیک به ۴۰ کشور گسترش یابد. سازندگان واقعیت افزوده علاقمند به شرکت می‌توانند لنزهای خود را بسازند و واجد شرایط بودن خود را برای این برنامه از طریق Lens Studio تأیید کنند.

برای کسب‌وکارهای کوچک، راه‌اندازی برنامه Lens Creator Rewards به معنای فرصتی برای مشارکت و سرمایه‌گذاری در افزایش است. محبوبیت AR کسب‌وکارهایی که لنزهای نوآورانه‌ای را برای اسنپ چت ایجاد می‌کنند نه تنها این شانس را دارند که دید و تعامل خود را با پایگاه عظیم کاربران Snapchat افزایش دهند، بلکه جوایز مالی نیز دریافت می‌کنند که جریان درآمد بیشتری را ارائه می‌دهد.

در پنج سال گذشته، Snapchat در طول پنج سال گذشته فرصتی برای کسب درآمد دارند. جامعه AR خود را قادر ساخته است که لنزهایی را برای برندها و شرکا بسازد، با ایجاد لنز با کالاهای دیجیتال آزمایش کند، و آینده AR امروز را از طریق آزمایشگاه نوآوری GHOST و برنامه سازنده عینک خود کشف کند.

معرفی لنز. برنامه Creator Rewards بر تعهد اسنپ چت به پرورش خلاقیت و تشویق سازندگان واقعیت افزوده برای پیشبرد مرزهای حرفه خود تأکید می کند. با پشتیبانی و مشوق‌های ارائه شده توسط این برنامه، آینده محتوای AR در Snapchat نوید می‌دهد که خلاق‌تر و جذاب‌تر از همیشه باشد.

برای آخرین‌ها، ما را در Google News.

تصویر:


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی