عمومی

نحوه دریافت بازدید از یوتیوب

نحوه دریافت بازدید از یوتیوب

ویدیوهای یوتیوب می توانند برای مشتریان شما ارزش بیافزایند، محصولات و خدمات را تبلیغ کنند، یا برند شما را به عنوان یک پیشرو در صنعت معرفی کنند. قبل از اینکه بتوانید تمام این مزایا را متوجه شوید، باید توجه بیشتری به محتوای خود داشته باشید. در اینجا راهنمای نحوه دریافت بازدیدهای ویدیوی YouTube آمده است.

چه چیزی به عنوان یک بازدید در YouTube محاسبه می شود؟

YouTube بازدیدها را به‌عنوان مواردی که یک ویدیو حداقل ۳۰ ثانیه پخش می‌شود و کاربر شروع به پخش ویدیو کرده است، حساب می‌کند.

این شامل این موارد می‌شود. ویدیوهای پخش شده در YouTube و آنهایی که در سایت های دیگر تعبیه شده اند، تا زمانی که بیننده به طور فعال پخش را فشار دهد یا پیوندی به ویدیو را دنبال کند. و با تعداد بازدیدهای کافی، می‌توانید ایده‌های تجاری کانال YouTube را کاوش کنید.

چند بازدید برای یک ویدیوی YouTube خوب است؟

میزان بازدیدهای یوتیوب که موفق تلقی می‌شوند بسته به اهداف شما و تعداد فالوورهای شما متفاوت است. بسیاری از ویدیوهای جدید YouTube فقط چند صد بازدید دارند و ویدیوهای برتر میلیاردها بازدید می‌کنند.

بنابراین، چه مقدار درآمد YouTubers سوال واضح بعدی است؟ ممکن است برای کسب درآمد از محتوای خود به ۲۰۰۰۰ بازدید یا بیشتر نیاز داشته باشید، اما الزامات دیگری نیز وجود دارد. اما در پایان روز، باید دیدگاه های خود را افزایش دهید. اگر می‌خواهید تعامل بیشتری در YouTube داشته باشید، بازدیدها را می‌توان با استفاده از روش‌های زیر افزایش داد.

۲۰ روش برای دریافت بازدید YouTube و کانال خود را رشد دهید

اگر می خواهید یک کانال YouTube را به ترکیب بازاریابی کسب و کار کوچک خود اضافه کنید، ابتدا باید نحوه راه اندازی یک کانال YouTube. سپس می توانید بیاموزید که چگونه افزودن مشترکین و بازدیدهای بیشتر می تواند شانس موفقیت شما را افزایش دهد. از این نکات برای جلب توجه بیشتر به محتوای YouTube خود استفاده کنید.

svg%3E - نحوه دریافت بازدید از یوتیوب

۱ . بهینه سازی عناوین ویدیو

عناوین اغلب اولین چیزی است که مخاطبان YouTube شما در مورد محتوای ویدیوی شما متوجه می شوند. یک عنوان خوب باید به طور دقیق محتوا را توصیف کند و در عین حال توجه بینندگان بالقوه را به خود جلب کند.

۲٫ اشتراک‌گذاری ویدیوها در رسانه‌های اجتماعی

svg%3E - نحوه دریافت بازدید از یوتیوب

اگر قبلاً در رسانه های اجتماعی حضور دارید، پیوند دهید به ویدیوهای خود بپردازید و دنبال کنندگان خود را افزایش دهید تا تعامل بیشتری در YouTube داشته باشید. برخی از پلتفرم های رسانه های اجتماعی، مانند فیس بوک، محتوای ویدئویی بومی را در اولویت قرار می دهند. برای استفاده از این کانال‌های رسانه‌های اجتماعی، ویدیوهای بومی ایجاد کنید که محتوای YouTube شما را آزار می‌دهند و به آن پیوند می‌دهند.

۳٫ شرح ویدیوهای YouTube خود را بهینه کنید

هر ویدیوی YouTube شامل توضیحاتی است که باید محتوا را به طور دقیق برای کاربران YouTube توضیح دهد. کلمات کلیدی مرتبط را برای هدایت بینندگان با استفاده از موتور جستجوی YouTube وارد کنید. کلمات کلیدی هدف همچنین می‌توانند به محتوای شما کمک کنند که به‌عنوان ویدیوی بعدی پس از سایر محتوای محبوب ظاهر شود.

۴٫ ویدیوهای مرتبط را در توضیحات فهرست کنید

هنگامی که بینندگان را در یک ویدیو جذب کردید، آنها را تشویق کنید که در اطراف بمانند و حتی بیشتر تماشا کنند. عناوینی را انتخاب کنید که شبیه موضوع ویدیوی اصلی هستند و پیوندهایی را در توضیحات درج کنند.

۵٫ SEO YouTube را بیاموزید

پلتفرم YouTube یکی از برترین موتورهای جستجوی جهان است. برای نشان دادن بالاتر در نتایج جستجو، کلمات کلیدی را جستجو کنید و آنها را در عنوان، برچسب، دسته بندی و توضیحات قرار دهید. همچنین ممکن است بخواهید الگوریتم YouTube را بررسی کنید، زیرا این الگوریتم به طور دوره‌ای برای اولویت‌بندی انواع خاصی از محتوا تغییر می‌کند.

در اینجا مواردی وجود دارد که می‌توانید با آنها شروع کنید:

  • بهینه سازی تصاویر بند انگشتی: تصاویر کوچک اولین برداشت بصری از ویدیوی شما هستند. استفاده از تصاویر با کیفیت بالا و مرتبط می‌تواند بینندگان را ترغیب کند تا از فهرستی از نتایج جستجو یا ویدیوهای پیشنهادی، روی ویدیوی شما کلیک کنند.
  • با مخاطبان خود درگیر شوید: تعامل با نظرات، پسندیدن‌ها، و اشتراک گذاری می تواند دید ویدیوی شما را افزایش دهد. بینندگان متعهد بیشتر احتمال دارد که به اشتراک بگذارند و دسترسی به محتوای شما را بیشتر می‌کند.
  • برنامه پست ثابت: با حفظ یک برنامه منظم آپلود، می‌توانید مخاطبان خود را درگیر نگه دارید و بازگردید. بیشتر. پیش‌بینی‌پذیری می‌تواند وفاداری را در بین بینندگان تقویت کند.
  • همکاری با سایر YouTubers: همکاری‌ها می‌توانند محتوای شما را با استفاده از پایگاه مشترکین سازندگان دیگر به مخاطبان بیشتری معرفی کنند. مشارکت‌کنندگانی را انتخاب کنید که محتوای آنها با محتوای شما هماهنگ باشد تا بهترین هم‌افزایی را داشته باشند.
  • استفاده از حاشیه‌نویسی و صفحه‌های پایانی: یادداشت‌ها پیوندهای قابل کلیکی هستند که می‌توانند بینندگان را به ویدیو، فهرست پخش یا کانال دیگری هدایت کنند. صفحه‌های پایانی می‌توانند تا چهار عنصر را تبلیغ کنند، تعامل بیشتر را تشویق می‌کنند و بینندگان را به محتوای بیشتری راهنمایی می‌کنند.

۶ یک تصویر کوچک سفارشی برای کانال YouTube خود ایجاد کنید

وقتی بینندگان موضوعی را در YouTube جستجو می کنند یا صفحه اصلی خود را اسکرول می کنند، عموماً می بینند فقط یک عنوان و تصویر کوچک از هر ویدیو. تصاویر کوچک سفارشی ایجاد کنید تا چشم ها را جلب کنید و کاربران را تشویق کنید که روی محتوای شما بر روی دیگران کلیک کنند.

۷٫ ایجاد نماها به صورت ارگانیک

svg%3E - نحوه دریافت بازدید از یوتیوب

برخی از سرویس‌هایی هستند که بازدیدهای YouTube را برای افزایش مصنوعی تعداد بازدیدکنندگان می‌فروشند. با این حال، بازدیدهای با کیفیت بالا از کاربران واقعی برای کانال‌های YouTube بیشتر سود می‌برند، زیرا آنها تعامل واقعی ایجاد می‌کنند که دید جستجو را در طول زمان بهبود می‌بخشد.

۸٫ از YouTube Analytics استفاده کنید

تحلیل‌های YouTube نشان می‌دهد کدام ویدیوها محبوب‌تر هستند و چه زمانی بیشترین تعامل را دارید. از این اطلاعات برای بهبود محتوای آینده استفاده کنید.

۹٫ یک بخش «پربازدیدترین» ایجاد کنید

زمانی که فردی یک ویدیوی محبوب را از کانال شما مشاهده کند، احتمالاً محتوای بیشتری را تماشا خواهد کرد. بخش “بیشترین بازدید” باید شامل همه ویدیوهای محبوب شما باشد تا بازدیدهای بیشتری را به خود اختصاص دهد.

۱۰٫ ویدیوها را در وب‌سایت خود جاسازی کنید

ویدئوهای جاسازی شده نیز در بازدیدهای شما به حساب می‌آیند، بنابراین آنها را در سایت خود قرار دهید تا از این ترافیک استفاده کنید. ویدیوها را قابل جاسازی کنید تا دیگران بتوانند آنها را به پست های وبلاگ و محتوای آنلاین نیز اضافه کنند.

۱۱٫ در مورد ویدیوهای محبوب در طاقچه خود تحقیق کنید

هنگامی که یک ویدیو پخش می شود، YouTube ویدیوهای مشابه بیشتری را پیشنهاد می کند. همان ویدیو را ایجاد نکنید، اما نگاه کردن به سایر سازندگان ویدیو می‌تواند ایده‌های کلی به شما بدهد که احتمالاً در نتایج ظاهر می‌شوند.

۱۲٫ ایجاد فهرست‌های پخش

لیست‌های پخش مجموعه‌ای از ویدیوهای مشابه هستند که پشت سر هم پخش می‌شوند. محتوای خود را مرتب کنید تا مردم پس از تکمیل یک ویدیوی کامل، ویدیوهای دیگر را تماشا کنند.

۱۳٫ کارت‌های مرتبط را در ویدیوها اضافه کنید

کارت‌های YouTube به‌عنوان پنجره‌های بازشو تعاملی عمل می‌کنند که بینندگان می‌توانند هنگام تماشای ویدیو ببینند. این کارت‌ها نه تنها از نظر بصری جذاب هستند، بلکه ابزاری قدرتمند برای هدایت بینندگان شما به سمت محتوای تکمیلی هستند.

چه برای اشتراک‌گذاری یک ویدیوی مرتبط، تبلیغ کالای شما یا حتی جمع‌آوری بازخورد از طریق نظرسنجی، کارت‌ها می‌توانند به طور قابل توجهی بهبود یابند. تجربه بیننده با قرار دادن استراتژیک کارت‌ها در نقاط مرتبط در ویدیو، سازندگان می‌توانند اطمینان حاصل کنند که بینندگان با محتوای ارزشمند بیشتری آشنا می‌شوند.

این نه تنها تعامل بیننده با کانال را طولانی‌تر می‌کند، بلکه آنها را در دنیای محتوای سازنده هدایت می‌کند. ، شانس تماشای طولانی مدت را به حداکثر می رساند.

۱۴٫ ایجاد صفحه‌های پایانی سفارشی

صفحه‌های پایانی فرصتی منحصر به فرد برای YouTubers است. نمایش داده شده در ۵ تا ۲۰ ثانیه آخر یک ویدیو، فضایی را برای سازندگان فراهم می‌کند تا حداکثر چهار عنصر مختلف را تبلیغ کنند، خواه یک ویدیوی دیگر، یک فهرست پخش، یک کانال یا پیوندی به یک وب‌سایت تأیید شده باشد.

<این یک مکان بهینه برای نمایش ویدیوهای با عملکرد برتر شما یا هدایت بینندگان به یک سری جدید است، بینندگان شما را افزایش می دهد و تعامل پایدار را تشویق می کند. با استفاده از صفحه‌های پایانی سفارشی متناسب با محتوای ویدیو، سازندگان می‌توانند یک مورد قانع‌کننده برای بینندگان ایجاد کنند تا به سفر خود ادامه دهند، بنابراین یک تجربه تماشای یکپارچه ایجاد می‌کنند که هم بازدیدها و هم اشتراک‌ها را افزایش می‌دهد.

۱۵٫ پاسخ به نظرات

svg%3E - نحوه دریافت بازدید از یوتیوب

تعامل با مخاطبان در ایجاد یک جامعه وفادار در YouTube بسیار مهم است. . هر نظر نشان‌دهنده تلاش بیننده برای تعامل است و پاسخ به این نظرات حس تعلق را تقویت می‌کند.

وقتی سازندگان محتوا برای تأیید، تشکر یا حتی پاسخگویی به سؤالات در بخش نظرات وقت بگذارند، بینندگان را وادار می‌کند. احساس ارزشمند بودن الگوریتم YouTube همچنین ویدیوهایی با سطوح تعامل بالاتر را ترجیح می دهد و آنها را به بینندگان بالقوه بیشتری سوق می دهد.

فرای مزایای الگوریتمی، بخش های نظرات فعال می تواند معدن طلایی از بازخورد باشد، بینش هایی را در مورد ترجیحات مخاطب، پیشنهادات محتوا، یا حوزه های مختلف ارائه دهد. بهبود.

درگیر شدن مداوم در نظرات نه تنها روابط بینندگان را تقویت می کند، بلکه یک حلقه بازخورد مثبت ایجاد می کند و پتانسیل رشد کانال را تقویت می کند.

۱۶٫ کاربران را تشویق کنید تا با محتوای شما درگیر شوند

علاوه بر این، برای تبلیغ کانال YouTube خود و تشویق دیگران، در پایان هر ویدیو یک فراخوان برای اقدام قرار دهید. نامزدی. به سادگی به آنها یادآوری کنید که لایک کنند، مشترک شوند، نظر بدهند، یا یک “شست مثبت” بگذارند. اشتراک یا روشن کردن اعلان‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا در هر ویدیوی جدیدی که پست می‌کنید بازدیدهای بیشتری داشته باشید.

۱۷٫ محتوای افراد دیگر را در ویدیوها قرار دهید

برخی ویدیوها ممکن است شامل عکس‌ها، محتوای ویدیویی یا نظرات سایر کاربران باشد. اول از آنها اجازه بگیرید. سپس به آنها اطلاع دهید که محتوای شما چه زمانی پست می شود تا بتوانند آن را در شبکه های اجتماعی خود تبلیغ کنند.

۱۸٫ با اینفلوئنسرها یا برندهای محبوب شریک شوید

svg%3E - نحوه دریافت بازدید از یوتیوب

همچنین می‌توانید با تبلیغ محصولات یا ایجاد مجموعه های ویدیویی که شامل سازندگان دیگر می شود. این سازندگان و مارک‌ها بیشتر احتمال دارد محتوای شما را به اشتراک بگذارند.

۱۹٫ بی‌درنگ بینندگان را بکشید

YouTube نیازی به تماشای کامل یک ویدیو برای شمارش آن به عنوان بازدید ندارد. اما آنها باید حداقل ۳۰ ثانیه در اطراف بمانند. بنابراین از این زمان برای توضیح دقیق آنچه در بقیه ویدیو است استفاده کنید و بینندگان را به داخل بکشید.

۲۰٫ یک مسابقه ایجاد کنید

وقتی افراد را تشویق کردید اولین ویدیوی خود را تماشا کنند، احتمال اینکه مشترک شوند و حتی بیشتر تماشا کنند بیشتر می شود. کانال YouTube خود را با هدایایی برای افرادی که محتوای شما را تماشا می‌کنند یا با آن درگیر می‌شوند، تبلیغ کنید.

راه‌های دریافت چک لیست بازدیدهای YouTube

نکته آزموده اید؟
بهینه سازی عناوین ویدیو ؟
ویدیوها را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید ؟
توضیح ویدیوهای YouTube خود را بهینه کنید< /td> ؟
فهرست مرتبط ویدیوها در توضیحات ؟
یوتوب سئو را بیاموزید ؟
ایجاد یک تصویر کوچک سفارشی برای کانال YouTube شما ؟
ساخت نماها به صورت ارگانیک ؟
از YouTube Analytics استفاده کنید ؟
یک بخش “بیشترین بازدید” ایجاد کنید ؟
ویدئوها را در وب سایت خود جاسازی کنید ؟
پژوهش ویدیوهای محبوب در جایگاه خود ؟
لیست های پخش ایجاد شود ؟
کارت های مربوطه را در ویدیوها اضافه کنید ؟
صفحه پایان سفارشی ایجاد شود ؟
به نظرات پاسخ دهید ؟
کاربران را تشویق کنید تا با محتوای شما درگیر شوند ؟
محتوای افراد دیگر را در ویدیوها لحاظ کنید ؟
شریک با اینفلوئنسرها یا برندهای معروف ؟
بی‌درنگ بینندگان را بکشید ؟
یک مسابقه ایجاد کنید ?

 

تصویر: $


بیشتر در: بازاریابی ویدیو
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی