عمومی

جنیفر لوپز با 14 دلار از کارآفرینان لاتین حمایت می کند مشارکت میلیاردی

جنیفر لوپز با ۱۴ دلار از کارآفرینان لاتین حمایت می کند
مشارکت میلیاردی

شرکت جدید جنیفر لوپز تا سال ۲۰۳۰ سرمایه وام ۱۴ میلیارد دلاری را در اختیار کارآفرینان لاتین قرار می دهد.

لوپز در حال همکاری با گرامین آمریکا، یک سازمان تامین مالی خرد مستقر در نیویورک است تا گسترش دسترسی به سرمایه با هدف دستیابی به ۶۰۰۰۰۰ کارآفرین لاتین و همچنین سرمایه گذاری شش میلیون ساعت در آموزش مالی برای این زنان نیز.

“ما پیشخدمت پارک‌ها، افرادی بودیم که در آشپزخانه آشپزی می‌کردیم و خانه‌دار بودیم. پینگ این چیزی است که من با آن بزرگ شدم.” چشم انداز برای کارآفرینان لاتین. 

به گفته آندریا یونگ، مدیر عامل، مأموریت گرامین تأکید می کند که چگونه دسترسی به سرمایه تجاری یک حق انسانی است. و رئیس سازمان. “صرف نظر از جنسیت، نژاد یا درآمد، ما می‌خواهیم مطمئن شویم که همه این مسیر را برای خروج از فقر و به سوی شمول مالی در سیستمی دارند که اساساً جوامع رنگین پوست را به زیان می‌آورد و زنان را از سهم شیر محروم می‌کند. دسترسی به سرمایه،” یونگ به شرکت می گوید. 

یونگ اضافه می کند که قصد گرامین این است که وام ها به کارآفرینان کمک کند تا درآمد کسب و کار خود را ایجاد کنند. او می‌گوید «در نرخ بازپرداخت ۹۹٫۶ درصدی ۱۳ ساله تاریخی این زنان منعکس شده است». ng می‌گوید که میانگین اندازه وام در Grameen حدود ۵۰۰۰ دلار است، اگرچه وام‌های اولین بار با پیوستن یک عضو به برنامه از ۲۰۰۰ دلار تجاوز نمی‌کنند.

برای دسترسی به وام ها، علاقه مندان باید به عضویت گرامین درآیند. سپس آنها ملزم به گذراندن یک دوره آموزشی مالی یک هفته ای قبل از دریافت وام خود هستند، اما باید به شرکت در جلسات هفتگی سواد مالی ادامه دهند. همچنین اعضای گرامین باید وام خود را به صورت هفتگی پرداخت کنند.

این وام‌ها فقط برای استفاده تجاری (به‌جای وام‌های مصرفی) در نظر گرفته شده‌اند و می‌توانند برای نیازهای سرمایه در گردش، اعم از موجودی، استفاده شوند. به تجهیزات جدید برای اجاره و غیره.

یونگ توضیح می‌دهد که مؤسسه انتظار دارد کسب‌وکارهایی که درخواست وام می‌کنند قانونی باشند در ایالت هایشان نیز. این نشان می دهد که برای مثال، کسانی که در فضای حشیش در کلرادو فعالیت می کنند، می توانند واجد شرایط دریافت وام در اینجا باشند. و همیشه اینطور نیست–اخیراً تیتو برنامه کمک مالی ۲۵۰۰۰۰ دلاری را برای گسترش دسترسی کارآفرینان به سرمایه اعلام کرد، اما گروهی از بخش های بحث برانگیزتر را از ارسال درخواست منع کرد.

یونگ توضیح می‌دهد که بسیاری از زنانی که به دنبال وام از Grameen هستند، اغلب با نمره اعتبار ضعیف یا اصلاً نمره اعتباری وارد می‌شوند. به این ترتیب، این زنان به طور سنتی از موسسات اصلی وام دهی حذف می شوند. این همچنین نرخ بهره پشت وام ها را توضیح می دهد: یونگ می گوید که نرخ درصد سالانه (APR) در اکثر ایالت ها ۱۸ درصد است، در حالی که در برخی دیگر ۱۶ درصد است. با این حال، یونگ خاطرنشان می کند که این رقم بسیار کمتر از APR است که مثلاً برای بدهی کارت اعتباری ایجاد شده است. اما وام‌های تحت حمایت اداره کسب‌وکارهای کوچک – از جمله وام محبوب سرمایه در گردش ۷(a) آن- معمولاً کمتر از ۸ درصد بهره دریافت می‌کنند.

با این وجود، یونگ قاطعانه می‌گوید: «این یک محصول وام بسیار مقرون‌به‌صرفه است، در مقایسه با گزینه‌های جایگزین برای افرادی که نمی‌توانند واجد شرایط سیستم بانکداری سنتی باشند».

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی