عمومی

از این 7 نکته برای افزایش اعتماد به نفس خود استفاده کنید

از این ۷ نکته برای افزایش اعتماد به نفس خود استفاده کنید

اگرچه شکاف اعتماد به نفس عمدتاً در مورد زنان صدق می‌کند، اما آنهایی که احساس می‌کنند به هر نحوی به حاشیه رانده شده‌اند نیز آن را تجربه می‌کنند. مثلاً بگویید شما جوانترین یا مسن ترین فرد در دفتر خود هستید، درونگرا یا تنها اقلیت هستید. ممکن است احساس ناامنی کنید و دقیقاً هر اقدام خود را حدس بزنید. این نکات را دنبال کنید تا اعتماد به نفس خود را تقویت کنید تا با شایستگی شما مطابقت داشته باشد:

۱٫ انتخاب کنید.

احتمالاً برای شغلی که دارید واجد شرایط هستید. به جای بهبود مهارت های خود، روی افزایش اعتماد به نفس تمرکز کنید. بخش مهمی از اعتماد به نفس چیزی است که روانشناسان ارادی می نامند: انتخاب ما. کتی کی و کلر شیپمن در . اما ما تنها در صورتی به آن خواهیم رسید که از تلاش برای کامل بودن دست برداریم و شروع به آمادگی برای شکست کنیم.» حتی اگر از درخواست افزایش حقوق از رئیس خود یا مربی یوگا خود برای شام وحشت دارید، افکار منفی و حدس دوم خود را نادیده بگیرید و آن را دنبال کنید. با گذشت زمان، کنار آمدن با شکست آسان‌تر می‌شود و موفقیت‌ها به افزایش اعتماد به نفس شما کمک می‌کنند.

۲٫ از دام کمال گرایی بپرهیزید.

شکست و ریسک پذیری از اجزای کلیدی ایجاد اعتماد هستند. کارا ماکسیموف، یک مددکار اجتماعی بالینی، می‌گوید که زنان می‌توانند با پذیرش این موضوع که همه چیز نیست، غلبه بر تمایلات کمال‌گرایانه خود را آغاز کنند در زندگی قطعی است او به مشتریانی که با کمال‌گرایی دست و پنجه نرم می‌کنند، می‌گوید که وظیفه یا چالش خود را به عنوان پایین پله تصور کنند. او می‌گوید: «بسیاری از ما فکر می‌کنیم باید ببینیم که در بالای صفحه چگونه به نظر می‌رسد، اما برای برداشتن یک قدم نیازی به دیدن بالا نیست. “فقط بگویید “خوب، چگونه می توانم آن یک قدم را بردارم و آن قدم چگونه به نظر می رسد؟” شما همیشه می توانید به عقب برگردید.”

۳٫ از اعتماد به نفس ذاتی خود استفاده کنید.

شما بیشتر از آنچه فکر می کنید مطمئن هستید. فقط این را در نظر بگیرید: گرفتن تصمیمات روزمره، مانند اینکه برای ناهار چه بخورید یا به مادرتان چه پیامکی بفرستید، به اعتماد به نفس پایینی نیاز دارد. کی و شیپمن در The Confidence Code می نویسند: “هر روز ماصدها تصمیم تقریباً ناخودآگاه می گیریم که نیاز به اعتماد اولیه دارند.” اعتماد به نفس خود را تقویت کنید با یادآوری همه چیزهای کوچک موفق تصمیماتی که به صورت روزانه می گیرید.

۴٫ موسیقی متن منفی در ذهن خود را نادیده بگیرید.

ممکن است غیر منطقی به نظر برسد، اما کمی دور بودن از واقعیت ممکن است گامی جدایی ناپذیر در ایجاد اعتماد به نفس باشد. شیپمن می‌گوید که هنوز در مراحل اولیه کشف این ایده است: «تقریباً باید کمی ناباوری را تعلیق کنید تا نمایندگی در جهان داشته باشید. زیرا اگر تقریباً مانند یک رایانه کار می‌کردید و همه ورودی‌ها را وارد می‌کردید – چیزهایی که ممکن است اشتباه پیش بروند و همه موارد احتمالی – احتمالاً هرگز کاری انجام نمی‌دادید. دقت مطلق احتمالاً مانعی در زندگی فرد برای انجام کارها است که فکر کردن به آن عجیب است.”

۵٫ زود شروع کنید.

به کودکان مزایای اعتماد به نفس را در سنین پایین آموزش دهید. آنها را تشویق کنید که ریسک کنند و سپس به آنها آموزش دهید چگونه شکست قابل قبول است. تقویت کنید که راضی کردن دیگران و همیشه “خوب” بودن همیشه مهمترین چیز نیست. شیپمن در ابتدا نگران یکی از دخترانش بود که او را سرکش توصیف می کند و نه دختری. او می‌گوید: «تا زمانی که این کتاب را می‌نوشتم، فکر می‌کردم سعی می‌کردم او را کمی بیشتر در قالب یک قالب ببندم». «فکر می‌کنم الان راحت‌تر می‌گویم، می‌دانی چیست؟ این برای او عالی خواهد بود. بگذارید او چیزهایی را امتحان کند و شکست بخورد و مبارزه کند. او از این طریق تاب آوری زیادی ایجاد می کند و اعتماد به نفس دارد.”

۶٫ از درخواست راهنمایی نترسید.

شارون اندرسون رایت، مدیرعامل و رئیس شرکت Half Price Books، می‌گوید که هرگز به دلیل جنسیتش اعتماد به نفس نداشت، تا حدی به این دلیل که در سنین جوانی در تجارت خانوادگی شروع به کار کرد و مادرش یکی از مدیران عامل بود. با این حال، او گاهی نسبت به سن خود احساس ناامنی می کرد زیرا افراد مسن تر از خودش را مدیریت می کرد. «از آنجایی که جوان‌تر بودم، به اندازه برخی از افراد اطرافم احساس هوشمندی نمی‌کردم. ما افراد حرفه‌ای را از خارج وارد می‌کردیم، و متوجه شدم که آنها خیلی بیشتر از من می‌دانند. من سعی کردم به افرادی که فکر می‌کردم پاسخ‌های درستی دارند تکیه کنم.» از اینکه از اطرافیان خود راهنمایی بخواهید نترسید.

۷٫ در مغز خود یک مدافع عمومی باشید.

شیپمن این توصیه را به زنانی که در تلاش برای داشتن اعتماد به نفس بیشتر هستند می دهد. او به این مثال اشاره می کند: فرض کنید شما در محل کار یک بررسی عملکرد دریافت کرده اید و رئیس شما ۸۰٪ بازخورد مثبت و ۲۰٪ بازخورد منفی داده است. به جای تمرکز بر روی ۲۰% منفی (مانند بسیاری از زنان)، افکار خود را مجدداً تنظیم کنید تا متوجه شوید که اکثر افراد نظرات مشابهی دریافت می کنند. به خود یادآوری کنید که بازخوردها عمدتاً مثبت بود. او می‌گوید: «این مهم است که سعی کنید از برخی از این ابزارها برای عبور از سکونت و فکر کردن بیش از حد استفاده کنید و فقط بتوانید ادامه دهید.

این مقاله ابتدا در آوریل ۲۰۱۷ نسخه SUCCESS مجله و به روز رسانی شده است. عکس از pikselstock/Shutterstock

EComm Leaderboard 728 x 90 - از این 7 نکته برای افزایش اعتماد به نفس خود استفاده کنید

جیمی فریدلندر یک نویسنده مستقل ساکن شیکاگو و سردبیر سابق مجله SUCCESS است. آثار او در The Cut، VICE, Inc.، The Chicago Tribune و Business Insider منتشر شده است. انتشارات دیگر وقتی او نمی‌نویسد، معمولاً می‌توان یافت که چای ماچا را زیاد می‌نوشد، با شوهرش به مکانی جدید سفر می‌کند یا تا آخر شب در Etsy موج‌سواری می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی