عمومی

وقت آن است که کارآفرینان شروع به صحبت در مورد T Word کنند: TikTok

وقت آن است که کارآفرینان شروع به صحبت در مورد T Word کنند:
TikTok

می دانم به چه فکر می کنید. شما بیش از حد کسب و کار هستید- جهت دار وقت خود را روی سکوی پر از بچه هایی که در حال رقصیدن هستند تلف کنید. شرط می بندم که شما همین چیز را گفته اید درباره اسنپ چت و قبل از آن درباره توییتر. چطور برایت گذشت؟

TikTok بر فروشگاه App تسلط دارد و من فقط در مورد دسته شبکه های اجتماعی.

در اینجا چهار دلیل وجود دارد که شما با نادیده گرفتن TikTok اشتباه می کنید.

اعداد به سادگی دروغ نمی گویند.

TikTok رسماً پربارگیری‌ترین برنامه در جهان است. این برنامه تا کنون در سال ۲۰۲۲ بیش از ۱۷۶ میلیون بار دانلود شده است و TikTok پنجمین اپلیکیشنی است که به بیش از سه و نیم میلیارد دانلود رسیده است.

اگر فکر می‌کنید این اعداد منحصراً از دختران کوچکی تشکیل شده‌اند که می‌رقصند، خوب، باید بیدار شوید.

حرفه‌ها، کسب‌وکارها، و حتی شرکت‌های بزرگ چندملیتی در حال حاضر سوار هستند و با خواندن این کلمات قطار را از دست می‌دهید.

الگوریتم دوست شماست.

از زمان اختراع این چیزی که رسانه‌های اجتماعی نامیده می‌شود، جام مقدس برای کسب‌وکارها این دو کلمه بوده است که همه دوست دارند به زبان بیاورند: “ویروسی شدن”.

فقط یک مشکل وجود دارد. تقریباً در همه پلتفرم‌ها، برای دستیابی به ویروسی شدن، به یکی از دو چیز نیاز دارید: تعداد فالوورهای دیوانه‌کننده یا محتوای فوق‌العاده‌ای. اگر هر دو را دارید، خوب، آماده اید.

در TikTok، این الگوریتم اساساً قوانین بازی را تغییر داده است و شما می توانید با به اشتراک گذاری محتوای خوب به اعداد بسیار زیادی برسید. . درست است که همه در TikTok ویروسی نمی شوند. این باعث شکست هدف می شود. اما بهترین راه برای توصیف آنچه که الگوریتم TikTok انجام داده است این است که محتوای ویروسی را دموکراتیک کرده است. هر کسی می تواند ویروسی شود.

از پنجره ای به روندهای فعلی لذت ببرید.

گوش دهید، حتی اگر برای تولید محتوا در TikTok به اندازه کافی خلاق نیستید، همچنان باید به پلتفرم توجه کنید اگر علاقه ای به دانستن آنچه در وب جهانی می گذرد دارید.

قبل از اینکه گرایش‌ها را در فیدهای فیس‌بوک یا توییتر خود مشاهده کنید، آنها را در TikTok خواهید دید، و باز هم در مورد جدیدترین رقص نوجوانان

بیایید با آن روبرو شویم. روندها نه تنها ابتدا در TikTok ظاهر می شوند، بلکه در TikTok ایجاد می شوند. برندهایی که به این روندها توجه می کنند، برندهایی هستند که جلوتر از منحنی ها می مانند و در نهایت برنده می شوند.

ارتباطات در حال پیشرفت است و شما آن را از دست می دهید.

با کنار گذاشتن تمام نکات بالا، نحوه ارتباط افراد و شرکت ها به تکامل خود ادامه می دهد و با نادیده گرفتن TikTok، بخش بسیار مهمی از بازاریابی خود یعنی ارتباطات بصری را از دست می دهید.

این یک اعتراف است. من مدتی است که در TikTok محتوا مصرف می کنم اما به یک دلیل ساده از تولید محتوای خودم خودداری می کنم. من ترسیده بودم. اونجا گفتم

من آدم حرفی هستم. TikTok به طور طبیعی برای من مانند توییتر یا فیس بوک به وجود نیامد، و بنابراین در منطقه راحتی خود ماندم. خوب، همه ما می دانیم که برای افراد و برندهایی که در منطقه راحتی زندگی می کنند چه می شود. آنها در منطقه آسایش خود می میرند.

بنابراین خودم را مجبور به یادگیری کردم. من هنوز کاملاً آنجا نیستم، اما هر روز به کشف همه چیز نزدیکتر می شوم. چه بخواهیم چه نخواهی، امروزه مردم اینگونه با هم ارتباط برقرار می کنند. شکلک‌ها، میم‌ها، گیف‌ها و سایر اشکال ارتباط بصری. TikTok مادر همه ارتباطات بصری است و با نادیده گرفتن آن، برند خود را در عصر سنگی ارتباطات حفظ می کنید. همچنین ممکن است از یک تلفن چرخشی استفاده کنید.

بنابراین برای شما خلاصه می‌شود، می‌توانید همچنان TikTok را کوچک جلوه دهید، اما میلیاردها نفر در آنجا هستند و شما و برندتان دوباره در حاشیه ایستاده اید و منتظر هستید تا آن را فرا بگیرد. تنها چیزی که وجود دارد این است که وقتی به جریان اصلی رسید، خیلی دیر به بازی رسیدید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی