عمومی

آرلان همیلتون، بئاتریس دیکسون: فقط 2 دلیل برای توقف خانه بنیانگذاران شرکت در هفته فناوری سیاه

آرلان همیلتون، بئاتریس دیکسون: فقط ۲ دلیل برای توقف
خانه بنیانگذاران شرکت در هفته فناوری سیاه

اگر Founders House در SXSW را از دست دادید، هرگز نترسید: دوباره ظاهر می شود، این بار در هفته فناوری سیاه.

این رویداد پنج روزه از ۱۸ تا ۲۲ ژوئیه در سینسیناتی برگزار می‌شود و هدف آن این است که به متخصصان فناوری سیاه‌پوست این فرصت را بدهد تا با همتایان، سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به فناوری از هر نوع ارتباطی تغییر دهند. امسال، هفته فناوری سیاه ۲۰۲۲ توسط بنیاد لایتشیپ سازماندهی می شود، سازمانی مستقر در سینسیناتی که از طریق بوت کمپ به کارآفرینان دارای نمایندگی کمتر خدمات می دهد. برنامه‌ها، شتاب‌دهنده‌ها و موارد دیگر، که اخیراً این رویداد را از بنیان‌گذاران آن، Felecia Hatcher و Derick Pearson، با هدف گسترش دامنه و پیشنهادات خود خریداری کرده‌اند.

برایان براکین، شریک عمومی، می‌گوید: «من در هر هفته فناوری سیاه بوده‌ام، و هر بار بسیار الهام‌بخش است. در Lightship Capital. “کارآفرینی، به طور کلی، بسیار تنها است، و این نوع رویدادها به مردم کمک می کند تا متوجه شوند که تنها نیستند.”

در هفته فناوری سیاه امسال، شرکت کنندگان می توانند به سخنران اصلی سرنا ویلیامز، شرل دورسی موسس TP Insights، مؤسس Black Girls Code کیمبرلی برایانت، Inc. سردبیر Scott Omelianuk، و کارآفرینان دیگر، علاوه بر شرکت در جلساتی با موضوعاتی مانند جمع آوری کمک مالی، استخدام فنی استعداد و آینده تجارت ویدیویی

از سه شنبه، ۱۹ ژوئیه تا پنجشنبه، ۲۱ ژوئیه، از ساعت ۱۴:۰۰، شرکت کنندگان همچنین می توانند توسط بنیانگذاران Inc. هاوس، فقط یک بلوک دورتر از تالار موسیقی سینسیناتی، جایی که کنفرانس در آن واقع شده است. در آنجا می‌توانند استراحت کنند، از نوشیدنی‌های تازه لذت ببرند، و در گفتگوهایی شرکت کنند که توسط Inc. با کارآفرینانی مانند Beatrice Dixon، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Honey Pot، و آرلان همیلتون، بنیانگذار Backstage Capital. گفتگو در مورد موضوعاتی مانند سلامت روان برای جامعه سیاه پوست و چرخش یک کسب و کار به شرکت کنندگان علوفه زیادی برای گفتگو در ساعت شادی Founders House، هر روز در ساعت ۵ بعد از ظهر، به شرکت کنندگان می دهد.

اگرچه نزدیک است، هنوز زمان برای ثبت نام در هفته فناوری سیاه امسال وجود دارد–بلیت ها را از اینجا بخرید و از کد کوپن KROGER برای تخفیف ۲۵ درصدی استفاده کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی