عمومی

فرمول این موسس برای هدایت یک تجارت موفق: خودمراقبتی و برنامه ریزی هوشمند

فرمول این موسس برای هدایت یک تجارت موفق:
خودمراقبتی و برنامه ریزی هوشمند

پیش از این، آن مک نیل رویکرد مدیریت زمان بسیار متفاوتی نسبت به اکنون داشت. مک نیل، بنیانگذار و مدیرعامل MCO Construction and Services، یک مبتنی بر .%۲۰inc.com/jeff-haden/when-failure-is-not-acceptable-3-lesons-from-a-global-management-consulting-firm.html”>شرکت مشاوره که با شرکت های بخش خصوصی شریک است. کار بر روی پروژه‌های زمین بخش عمومی.

پس از شورش‌های نژادی در سال ۱۹۸۰ در میامی، مک نیل تصمیم گرفت نقش خود را به عنوان مدیر قرارداد برای گروه هواپیمای پرت اند ویتنی برای تبدیل شدن به یک کارآفرین، تصمیم به بازسازی محله های آسیب دیده می گیرد. امروز این خانم ۶۸ ساله در برنامه‌ریزی هر ساعت از روزش برای مدیریت یک شرکت تقریباً ۳۰ کارمند بسیار عمدی است. او با پیروی از آموزه های ناپلئون هیل، نویسنده Think and Grow Rich، رابطه خود را با زمان تغییر داد. او می‌گوید: «همه ما سه مجموعه هشت تایی داریم – هشت ساعت کار، هشت ساعت برای خواب، و هشت ساعت برای انجام هر کاری که شما انتخاب می‌کنید. “من نمی‌توانم با بیدار شدن در ساعت ۷:۳۰ به اهدافم برسم.”

مک‌نیل روز خود را ساعت سه بامداد آغاز می‌کند. او با یک روال خودمراقبتی روزانه آن را “یک جراحی روانی شفاف” می نامد که شامل دعا، یادداشت روزانه، خواندن و ورزش است. در طول دو ساعت رفت و آمد خود از وست پالم بیچ به دفتر MCO در میامی، او سعی می کند حداقل چهار تماس تلفنی برقرار کند. اگر ترافیک بیش از حد معمول باشد، او به دیگری فشار می آورد.

این نوع فداکاری است که به پیمانکار عمومی و مشاور دارای مجوز کمک کرده است. شرکت او را از زمان تأسیس آن در سال ۱۹۸۳، از طریق موقعیت‌هایی که عزم او را مورد آزمایش قرار می‌داد، در تجارت نگه دارد. مک‌نیل می‌گوید: «من فکر می‌کنم چالش‌های ما فقط فرصت‌هایی هستند که در لباس کار پنهان شده‌اند.

او یکی از این موانع را زمانی که کار می‌کرد، بیان می‌کند. برای ایمن سازی پروژه ای که بر روی ساختمان اداری و پارکینگ ایستگاه پلیس شهر پالم بیچ غربی کار می کند. دولت پیشنهاد او را بر اساس ارزیابی صلاحیت فنی پیشنهاد دهندگان، رتبه ششم از ۱۲ را به خود اختصاص داد. مک‌نیل می‌گوید: «همه دور شدند و گفتند که به کار بعدی می‌روند. “من موضوع بعدی را نداشتم که به سراغش بروم. مدام می‌گفتم، “ما می‌توانیم این را ببریم.” او تشخیص داد که فرآیند مناقصه برای صنعت تحت سلطه مردان نسبت به زنان – به‌ویژه زنان سیاه‌پوست – تعصب داشت و پرونده را ثبت کرد. یک اعتراض پس از یک نبرد یک ساله، او توانست ثابت کند که شرکتش واجد شرایط ترین مناقصه است و برنده قرارداد شد.

شروع حدود ۲۰ سال ها پیش، MCO مدل کسب و کار خود را تغییر داد. پیش از این، این شرکت وظایفی مانند مدیریت پروژه، نصب دیوار خشک، و نظارت بر انطباق را به عنوان پیمانکار رده دوم برای پروژه‌هایی از جمله ترمینال جنوبی فرودگاه بین‌المللی میامی با هزینه ۷۰۰ میلیون دلار و FTX Arena با دلار ۲۰۰ میلیون دلار انجام داده بود. اکنون خدمات ساخت و ساز “نرم” را ارائه می دهد، از زمان بندی بازرسی تا استخدام پرسنل مدیریت پروژه. مک نیل می گوید: “تمرکز من اکنون بر ساختن افرادی است که پروژه ها را می سازند. ساختن برنامه هایی که جوامع را می سازند.” “ما افراد خوب را نگه می داریم و سپس می توانیم آنها را به صورت استراتژیک در جایی قرار دهیم که افرادی که شبیه ما هستند در موقعیت هایی نیستند.”

مک نیل خارج از کارش در MCO، سخنران و مربی اصول تعادل بین کار و زندگی است. او همچنین به عنوان رئیس انجمن ملی زنان سیاه‌پوست در ساختمان، سازمانی که در سال ۲۰۱۰ برای رسیدگی به چالش‌های کارآفرینان زن سیاه‌پوست در صنعت خود تأسیس کرد، فعالیت می‌کند. این گروه مستقر در میامی به بیش از ۲۰۰ عضو خود این فرصت را می دهد که شبکه سازی کنند، استراتژی داشته باشند، در صدر پیشرفت های صنعت بمانند و مجموعه مهارت های خود را بهبود بخشند.

در آخرین سال مالی خود، MCO 2 میلیون دلار درآمد داشت. اما مک‌نیل کسی نیست که روی افتخاراتش استراحت کند و می‌گوید صاحبان مشاغل مشتاق نیز نباید این کار را انجام دهند. “اگر در طول روز هشت ساعته خود یک ساعت در محل کار خود داشته باشید، با آن چه کار می کنید؟” او می پرسد. “من همه مشتریانم را که کارآفرین داخلی هستند – که دارای مشاغل و همچنین شغل هستند – تشویق می کنم که یک ساعت از وقت ناهار را برای رفتن به ماشین خود، رفتن به اتاق استراحت، رفتن به اتاق خانم ها صرف کنند، و یک ساعت در روز روی کسب و کار خود و خودتان سرمایه گذاری کنید.”

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی