عمومی

همانطور که تورم شروع می شود، آماده صحبت کردن پول با خود باشید کارمندان

همانطور که تورم شروع می شود، آماده صحبت کردن پول با خود باشید
کارمندان

تورم بعید است به این زودی کاهش یابد، بنابراین ممکن است کارمندان شما اجتناب ناپذیر باشند. در مورد افزایش غرامت برای ادامه دادن بپرسید.

دو سوم (۶۶ درصد) کارگران می‌گویند تورم از افزایش حقوقی که در سال گذشته به دست آورده‌اند، با حقوق پیشی گرفته است. به طور متوسط ​​jolting 5 درصد برای کارگران ایالات متحدهhttp2http2http2% برای کارگران ایالات متحده، target. “>گزارش از شرکت راه حل نرم افزار مدیریت جبران خسارات Beqom.

مشکل برای کارفرمایان و همچنین اقتصاد در بزرگ، یک مارپیچ دستمزد-قیمت است که تورم بیشتری را قفل می کند. با این حال، اگر کارمندان از دستمزد عقب بیفتند، نمی‌مانند. تانیا جانسن، یکی از بنیانگذاران Beqom، می گوید: «با افزایش فشار اقتصادی، کارفرمایان باید منتظر گفتگوهای بیشتری با کارمندان در مورد حقوق و دستمزد باشند، زیرا کارگران تلاش می کنند تا با افزایش هزینه های زندگی همگام شوند. «اگرچه این گفتگوها اغلب دشوار است، اما کارفرمایان باید نسبت به نگرانی‌های کارکنان حساس باشند و به دنبال راه‌هایی برای رفع ترس از تورم باشند، حتی اگر بودجه لازم برای افزایش حقوق را نداشته باشند.»

در اینجا راه‌هایی وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا برای بحث پرداخت پاداش آماده شوید.

در توضیحات شغل شفاف باشید

بر اساس گزارش. فقدان صراحت بی‌اعتمادی از سوی کارمندان را تشدید کرده است، زیرا بسیاری از همکارانشان را در نقش‌هایی معادل پیدا کرده‌اند که حقوق بیشتری دریافت می‌کنند. یانسن می‌گوید: «این شفافیت می‌تواند به شکل محدوده‌های حقوق، دسترسی به کل غرامت، پرداختن به شکاف‌های بالقوه دستمزد، یا سالن‌های شهر باشد که به کارمندان کمک می‌کند بفهمند چه چیزی دستمزدشان را تعیین می‌کند.»

علاوه بر این، تعصب در زبان می تواند بر متقاضیان احتمالی تأثیر بگذارد. بر اساس دستمزد سال ۲۰۲۲ گزارش حقوق صاحبان سهام از شرکت استخدام اتوماسیون Hired. داده‌ها نشان می‌دهند که «زنان به‌عنوان یک گروه زمانی که کلمات مردانه خاصی در آگهی‌های شغلی وجود دارد، برای مشاغل با نرخ کمتری درخواست می‌کنند».

از دستمزد فراتر بروید

غرامت نباید پولی باشد. به گفته Beqom گزارش.

داده های Hired نشان می دهد که تنها ۱ درصد از افراد مورد بررسی مشتاق بازگشت تمام وقت به دفتر هستند. ۸۰ درصد از کارگران در یک نظرسنجی اخیر از Citrix و OnePoll می گوید مهم است که آنها بتوانند کارهای خود را از هر کجا انجام می دهند. کار ترکیبی همچنین به شرکت‌ها سود می‌رساند که منجر به طبق ارزیابی ماه مه ۲۰۲۲ از سوی محققان دانشگاه استنفورد و آژانس مسافرتی آنلاین Trip.com، ۳۵ درصد کاهش نرخ ترک با تأثیر صفر بر عملکرد یا تبلیغات.

“شرکت ها و رهبران باید به کارمندان خود اعتماد کنند. انعطاف پذیری از “هی، برو به جایی که باید بروی تا بهترین کار را انجام دهی روسو کازی، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل پلتفرم بازده کاری Threads، می‌گوید: “یک مزیت خالص است.”

در شرایطی که رکود اقتصادی در پیش است–اما قطعی نیست- مهم است که به کارمندان خود نشان دهید که چگونه برنامه‌ریزی می‌کنید برای پرداخت غرامت. کارمندان اغلب به دنبال محل کار هستند تا تلاش بیشتری برای ایجاد یک حس قوی از شفافیت حقوق و پرداختن به شکاف های موجود پرداخت کنند. “اگرچه کارمندان نسبت به مشکلات موجود کور نیستند، اما انتظار دارند مستقیماً از کارفرمای خود در مورد طرحی برای رسیدگی به آنها بشنوند. برای جلوگیری از بی اعتمادی یا اطلاعات نادرست، کارفرمایان باید با باز کردن خطوط اطمینان حاصل کنند که در مقابل این اختلافات و گفتگوها قرار می گیرند. از گفتگو و بازخورد با کارمندان، می گوید یانسن.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی