عمومی

خشونت علیه کارگران خرده فروشی در حال افزایش است. نحوه نگهداری ایمن تیم شما

خشونت علیه کارگران خرده فروشی در حال افزایش است. نحوه نگهداری
ایمن تیم شما

این هم دلیل دیگری است که چرا شما ممکن است در پر کردن موقعیت های خرده فروشی خود مشکل دارید: مشاغل خواربارفروشی و خرده فروشی شاهد افزایش خشونت هستند.

بین سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰، حملات به خواربارفروشی‌ها ۶۳ درصد و در فروشگاه‌های رفاه ۷۵ درصد افزایش یافته است – این در مقایسه با افزایش کلی حمله ۴۲ درصدی در همان دوره، طبق داده های FBI گزارش شده توسط نیویورک تایمز. کنا کارلسن، یکی از همکاران پژوهشی در شورای ایمنی ملی، یک سازمان غیرانتفاعی ایتااسکا، ایلینویز که از امنیت عمومی حمایت می کند.

دلایل افزایش خشونت چندگانه هستند. کارلسن می‌گوید، برای مثال، اجرای ماسک منجر به اختلاف نظر مشتریان شده است که می‌تواند به خشونت تبدیل شود. متیو استانتون، مدیر کل مستقر در جزیره نیویورک در شرکت امنیتی جهانی GardaWorld، اضافه می کند که استفاده از ماسک افزایش یافته است. همچنین برخی از رفتارهای گستاخانه تر را جسورتر کرده است، زیرا پوشش های صورت کمک می کند تا هویت افراد مبهم شود. در میزگرد اخیر، اتاق بازرگانی ایالات متحده همچنین به افزایش جرایم خرده‌فروشی سازمان‌یافته اشاره کرد که بر کسب‌وکارهای خرده‌فروشی آنلاین و فیزیکی تأثیر می‌گذارد.

کسب و کارها ممکن است نتوانند این قدرت را دارند که به طور کامل از خشونت جلوگیری کنند، اما راه‌های عملی وجود دارد که می‌توانند بهتر کارمندان خود را برای شناسایی، کاهش تنش و مدیریت تعاملات بالقوه خشونت آمیز در محل کار آماده کنند. به این صورت است.

رسمی کردن یک طرح و پاسخ

“ضروری ترین قدمی که می توانید برای محافظت از کارکنان خود بردارید، داشتن یک سیاست خشونت در محل کار واقعا قوی. این باید به کارمندان بگوید که چه چیزی خشونت تلقی می‌شود، حقوق آنها چیست و اگر قربانی شوند، چه منابعی در دسترس آنهاست.» استانتون می افزاید: ایالت ها ممکن است قوانین متفاوتی داشته باشند که کارفرمایان را ملزم می کند تا مواد آموزشی را ارائه دهند، علاوه بر قوانین و مقررات در مورد اینکه چقدر کارگران باید در مورد ایمنی در محل کار و پیشگیری از خشونت دوباره آموزش ببینند.

کارلسن توصیه می کند که رهبران به ایمنی شغلی و منابع خشونت در محل کار اداره بهداشت–مانند توصیه‌های مربوط به خشونت در محل کار راهنمای برنامه‌های پیشگیری در موسسات خرده‌فروشی اواخر شب–برای ایجاد کتابچه راهنمای ایمنی کارآمد و کامل. صاحبان کسب‌وکارهای خرده‌فروشی همچنین می‌توانند از راهنماهای ایمنی که برای صنایع دیگر تنظیم شده است، بیاموزند. کارلسن توصیه می‌کند پیشگیری از خشونت در محل کار را دنبال کنید. استانداردها توسط سازمان غیرانتفاعی مراقبت های بهداشتی کمیسیون مشترک برای مشاغل مراقبت های بهداشتی ایجاد شده است. او می‌گوید: «تحقیقات زیادی در زمینه پیشگیری از خشونت در محل کار از فضای مراقبت‌های بهداشتی بیرون می‌آید، زیرا این صنعت شاهد شیوع بالایی از خشونت است». “بسیاری از این توصیه‌ها را می‌توان به راحتی برای یک محیط خرده‌فروشی تطبیق داد.”

ارتباط و آموزش کارکنان را بهبود بخشید

کارلسن می گوید: “کارکنان چشم و گوش سازمان شما هستند.” به همین دلیل برای رهبران مهم است که آنها را در توسعه برنامه پیشگیری از خشونت در محل کار شما مشارکت دهند. با کارمندانتان درباره خطرات بالقوه‌ای که در محل کار متوجه شده‌اند، مشتریان معمولی که ممکن است یک تهدید باشند و هر اقدامی که برای حفظ یک محل کار مفید می‌دانند صحبت کنید.

“هرچه ارتباط بیشتر بین کارمندان به عنوان یک گروه و بین تک تک کارکنان و مدیران آنها بیشتر باشد، بهتر است.” استانتون می افزاید. “اگر حادثه ای رخ دهد، کارمندان باید بتوانند ارتباط برقرار کنند و هماهنگ کنند.” یکی از راه هایی که می توانید این نوع ارتباط را تقویت کنید، آموزش است. کارکنان را در موقعیت‌های بالقوه مختلف با هم همراهی کنید و از آنها بخواهید نحوه واکنش خود را نشان دهند. اگر وضعیت مشابهی پیش بیاید، آنها درک قوی از اینکه به چه کسی می توانند مراجعه کنند و چه کاری باید انجام دهند، خواهند داشت. استانتون می‌گوید: «این فقط می‌تواند یک مکالمه پنج دقیقه‌ای باشد.

مدیران باید تحت خشونت‌های بیشتر و پیشرفته‌تری قرار بگیرند. هم استانتون و هم کارلسن خاطرنشان می‌کنند، آموزش پیشگیری، که می‌تواند به آن‌ها در مقابله با تعارض‌هایی که ممکن است گزارش‌های مستقیم آن‌ها قادر به حل کامل یا کاهش تنش نیستند، کمک کند. استانتون می‌گوید: «بهترین راه برای نگاه کردن به آن این است که اگر خواهر و برادری با هم دعوا می‌کنند، به کسی نیاز دارید که بتواند از یک پیشنهاد با احساس حل‌وفصلت عبور کند».

سرمایه گذاری روی فناوری جدید

با افزایش خشونت در فروشگاه، برخی کارلسن می‌گوید، کسب‌وکارها در حال سرمایه‌گذاری در فناوری نظارت و پیشگیری از خشونت اضافی هستند. علاوه بر دوربین مداربسته نسبتاً جهانی، برخی از صاحبان مشاغل به نرم افزارهای تجزیه و تحلیل ویدیویی روی می آورند که می توانند از هوش مصنوعی برای یادداشت “رفتارهای پرچم قرمز” استفاده کنند – مانند فردی با سلاح یا هجوم ناگهانی افراد به سمت خروجی. کارلسن می افزاید، بسته به سرویسی که انتخاب می کنید، این نرم افزار می تواند یک اعلان خودکار را به یک مدیر یا پرسنل امنیتی راه اندازی کند.

سایر مشاغل به طور فزاینده ای روی سیستم های کنترل دسترسی سرمایه گذاری می کنند که دسترسی به مکان های خاصی را محدود می کند. کالسن می‌گوید، صاحبان کسب‌وکار همچنین به دنبال فناوری گوش دادن به رسانه‌های اجتماعی هستند، که به آنها کمک می‌کند رویدادهایی را که ممکن است بر مکان فروشگاهشان تأثیر بگذارد، شناسایی کنند، بنابراین می‌توانند بر اساس این اطلاعات در مورد کارکنان یا ساعات کاری فروشگاه تصمیم بگیرند.

<. div class="standardText" readability="38">

اما هر کسب و کاری توانایی مالی برای ارتقاء فنی قابل توجه را ندارد. استانتون می‌گوید در این موارد، عاقلانه است که فراموش نکنید کارکنان شما از قبل چه منابعی دارند. او می گوید: «تلفن همراه شما احتمالاً یکی از بزرگترین حامیان شماست. “حتی اگر فقط از آن برای عکس گرفتن از یک فرد یا پلاک خودرو استفاده می کنید و از آن برای تماس با ۹۱۱ استفاده می کنید.”

محیط آگاهی ایجاد کنید

استنتون می‌گوید در حالی که رهبران کسب‌وکار باید مراقب آموزش کارمندان خود در مورد تاکتیک‌های پیشگیری از خشونت و بهترین شیوه‌ها باشند، اما آموزش اولیه ایمنی می‌تواند راه درازی داشته باشد. آیا کارکنان شما با تمامی ورودی ها و خروجی های محل کار آشنا هستند؟ آیا آنها می دانند که دوربین های امنیتی در کجا قرار دارند؟ آیا آنها با کارکنان امنیتی که ممکن است در داخل یا خارج از مؤسسه گشت زنی کنند، آشنایی دارند؟ او می گوید: «آگاهی موقعیتی چیز بزرگ و بزرگی است. یادآوری به کارکنان برای حفظ هوشیاری از محیط اطراف خود می تواند تا حد زیادی به شناسایی و توقف خشونت قبل از بروز آن کمک کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی