عمومی

اولین قسط 10 میلیارد دلاری همه گیر خزانه داری ایالات متحده برنامه کمک به مشاغل کوچک می رسد

اولین قسط ۱۰ میلیارد دلاری همه گیر خزانه داری ایالات متحده
برنامه کمک به مشاغل کوچک می رسد

تسکین بیشتر برای مشاغل به عنوان تورم بالا، مسائل زنجیره تامین، و تهدید رکود بر روی دیگر مشکلات ناشی از همه گیری شیوع پیدا کرده است.

خزانه داری ایالات متحده در حال پراکندگی دور اول وجوه از State Small Business Credit Initiative (SSBCI) به پنج ایالت: هاوایی، کانزاس، مریلند، میشیگان و ویرجینیای غربی. SSBCI یک برنامه کمک به مشاغل کوچک است که بیش از یک دهه است که وجود داشته است، اما در مارس ۲۰۲۱ پس از امضای جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن، قرارداد ۱٫۹ تریلیون دلاری قانون طرح نجات آمریکا قانون شده است.

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، در مجموع، پنج ایالت برای حدود ۶۳۹ میلیون دلار کمک مورد تایید قرار گرفتند و خزانه داری در این ماه شروع به توزیع نزدیک به ۲۰۰ میلیون دلار به ایالت ها کرده است. /em>. بسته محرک فدرال ۱۰ میلیارد دلار به SSBCI اختصاص داد، اگرچه وزارت خزانه داری می گوید که این برنامه می تواند تا ۱۰۰ میلیارد دلار در مجموع اختیارات وام دهی ارائه کند. این برنامه انتظار دارد به ازای هر دلار بودجه فدرال، ۱۰ دلار سرمایه‌گذاری خصوصی ایجاد کند.

وجوه SSBCI مستقیماً بین شرکت‌ها توزیع نمی‌شود، بلکه درعوض است. به وام دهندگان دولت‌های ایالتی قبلاً طرح‌های فردی خود را به خزانه‌داری ارسال کرده بودند که نحوه تخصیص وجوه به مشاغل کوچک را توضیح می‌داد، که می‌توان آن‌ها را از طریق مجموعه‌ای از برنامه‌هایی که سرمایه‌های مخاطره‌آمیز، دسترسی به سرمایه، پشتیبانی وثیقه، مشارکت وام و تضمین وام را ارائه می‌کنند، پراکنده کرد.

لری هوگان، فرماندار مریلند در بیانیه ای گفت که ایالت اولد لاین اولین کشوری در کشور بود که طرح استقرار SSBCI خود را به خزانه داری ارائه کرد. توضیح اینکه چرا یکی از اولین ایالت هایی بود که تصویب شد. مریلند از تابستان امسال شروع به استقرار این بودجه خواهد کرد. طبق نسخه ای که برای جشن گرفتن این جایزه منتشر شد، ایالت میشیگان می تواند در ۳۰ تا ۶۰ روز آینده شاهد اولین دور کمک مالی SSBCI باشد.

کسب‌وکارهای کوچک و استارت‌آپ‌های واجد شرایط – که معمولاً به عنوان شرکت‌هایی با ۵۰۰ کارگر یا کمتر تعریف می‌شوند – می‌توانند به دنبال وام یا سرمایه‌گذاری باشند که معمولاً از طریق بانک، وام‌دهنده اجتماعی یا سرمایه‌گذار سهام خود انجام می‌دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی