عمومی

10 ویژگی کلیدی شخصی هنگام ایجاد یک تجارت طرح

۱۰ ویژگی کلیدی شخصی هنگام ایجاد یک تجارت
طرح

بیشتر مشاوران تجاری که می شناسم می گویند نوشتن یک طرح تجاری اولین قدم برای راه اندازی کسب و کار شماست، اما من معتقدم که اولین قدم بهتر این است که انجام یک تحلیل خود از محرک‌ها، قوت‌ها و مفروضات واقعی شما قبل از تعهد به این سبک زندگی. در نتیجه، ممکن است برنامه خود را تنظیم کنید، یا تصمیم بگیرید که راه اندازی کسب و کار خود آن رویایی نیست که فکر می کردید.

۱٫ ابتدا اشتیاق خود را شناسایی کنید و گزینه های جایگزین را برای رسیدن به آن فهرست کنید.

برای مخترع، محصول همه چیز است و مدیریت جریان نقدینگی در یک کسب و کار ممکن است کمترین رضایت بخش باشد. . کار کردن برای یک شرکت موجود با بودجه کافی، یا دنبال کردن رویای خود به عنوان یک سرگرمی، ممکن است رضایت‌بخش‌تر و سازنده‌تر باشد. اگر خوشحال نباشید واقعاً نمی توانید در زندگی موفق شوید.

۲٫ منابع و همچنین منابع مالی خود را ارزیابی کنید.

شاید شما آرزوی توسعه یک فناوری جدید تراشه سیلیکونی را داشته باشید، اما کمی تحقیق باید انجام شود. به شما بگویم که اکثر راه حل های مخرب میلیاردها سرمایه گذاری و زمان بیشتری از شما برای پذیرش نیاز دارند. شاید باید چالش رضایت‌بخشی پیدا کنید که مقرون به صرفه‌تر و دردناک‌تر باشد.

۳٫ به جای شنیده ها، از نقاط قوت و علایق خود رهبری کنید.

افراد به سرعت به فرصت های آسان برای شما اشاره می کنند، اما جذاب به نظر رسیدن و جذاب بودن دو چیز متفاوت هستند. به بینش‌های خود اعتماد کنید، و اگر مجبورید از دیگران ایده‌های تجاری بخواهید، توصیه می‌کنم تا زمانی که از ایده و راه‌حل خود مطمئن شوید، همان‌جا بمانید.

۴ . ارزیابی کنید که آیا فرصت مورد نظر شما جدید است یا قدیمی.

اگر فرصتی برای مدت طولانی وجود داشته است، پس احتمالاً چنین بوده است. بارها با نتایج بد برخورد کرد. توصیه می کنم در بازارهای جدید به دنبال فرصت های جدید یا نوظهور باشید. زمان در کسب و کار بسیار مهم است، بنابراین پاسخ سریع با یک راه حل همیشه شانس شما را بهبود می بخشد.

۵٫ توانایی خود را برای ارتقاء بالاتر از رقبا و کپی‌کننده‌ها کالیبره کنید.

در تجارت، همیشه کسی وجود خواهد داشت که پول بیشتری داشته باشد، بهتر است. مکان یا منابع بیشتر، آماده است تا ایده شما را بگیرد و شما را بیرون بکشد. شما به مالکیت معنوی، مانند حق اختراع، اسرار تجاری، یا تخصص فرآیند، که مانعی خواهد بود که می توانید از آن دفاع کنید.

۶٫ ارتباطات خود را، اعم از رسانه های اجتماعی و مالی، ارزیابی کنید.

اگر هیچ دنبال کننده ای در رسانه های اجتماعی، ارتباط با اینفلوئنسرها یا مشاوران تجاری ندارید. ، بعید است که از یک طرح تجاری جدید پشتیبانی دریافت کنید. مهم‌تر از یک طرح تجاری ممکن است شبکه‌سازی اولیه، یک وب‌سایت و وبلاگ، و ایجاد روابط با کارشناسان کلیدی صنعت باشد.

۷٫ یک راه حل نمونه اولیه را قبل از ایجاد یک طرح کسب و کار آزمایش کنید.

کسب و کارهای موفق حول راه حل هایی ساخته می شوند که کار می کنند، بازار دارند و هستند. مقیاس پذیر بسیاری از طرح‌های تجاری که من می‌بینم حول یک رویا، با هزینه‌های ایده‌آلانه، حاشیه‌ها و تقاضای مشتری ساخته شده‌اند. اشتیاق خود را با بازخورد در مورد حداقل محصول قابل دوام کاهش دهید .

۸٫ تحمل خود را برای ریسک، عدم اطمینان و تغییر بررسی کنید.

شروع و رشد یک کسب و کار مستلزم آن است که شما راحت و حتی هیجان زده باشید. چالش های ناشناخته اگر طرح کسب و کار را راهی برای رفع عدم قطعیت می بینید، نباید آن را ایجاد کنید، زیرا تقریباً بلافاصله منسوخ می شود. هر کسب و کاری کاری در حال پیشرفت است.

۹٫ نیاز خود را برای به دست آوردن مهارت های مورد نیاز از دست رفته محاسبه کنید.

هر کسب و کار موفق نیاز به تمرکز بر ارائه راه حل ها، مدیریت کسب و کار، و خدمات مشتری دارد. می‌توانید برای تکمیل مهارت‌های خود با دیگران شریک شوید، اما باید در نظر داشته باشید که اکنون برای کسب تجربه در این زمینه ها یا تحصیلات بیشتر، قبل از شروع یک برنامه زمان بگذارید.

۱۰٫ ثبات فیزیکی، ذهنی و عاطفی خود را برای سفر آزمایش کنید.

خلقین کسب و کار جدید اغلب با نادیده گرفتن فیزیکی، ذهنی، خود را شکست می دهند. و سلامت عاطفی باید مطمئن باشید که می‌توانید استرس روحی و روانی را تحمل کنید، برای خانواده وقت پیدا کنید و بین فعالیت‌های اجتماعی و فیزیکی غیر کاری تعادلی پیدا کنید.

در واقع، یک طرح کسب و کار بهتر است برای اعتبار بخشیدن به اصول و مفروضات ذکر شده در اینجا برای وضعیت شما، و همچنین برای انتقال آنها به سرمایه گذاران، تیم شما و سایر مؤلفه ها استفاده شود. تفکر و نوشتن درگیر به بهترین وجه توسط شما انجام می شود تا یک شخص ثالث متخصص. راه اندازی و راه اندازی یک کسب و کار کاری بسیار شخصی است، بنابراین مطمئن شوید که آماده هستید.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی