عمومی

ترفند ذهن جدی این نویسنده برای کمک به کارمندان (یا بچه ها) زمان خود را بهتر مدیریت کنند

ترفند ذهن جدی این نویسنده برای کمک به کارمندان (یا
بچه ها) زمان خود را بهتر مدیریت کنند

بگویید یک کارمند (یا یک نوجوان) دارید که در مدیریت زمان. کار دیر انجام می شود یا نه همه، همه چیز همیشه عجله دارد و اولویت های واقعی به نفع لذت های کوتاه مدت یا بی ربط ها نادیده گرفته می شوند. چگونه می توانید به آنها کمک کنید تا راه خود را تغییر دهند؟

نخستین غریزه شما ممکن است تهدید و شکایت باشد، اما وقتی نوبت به وادار کردن دیگران به تغییر شرایط می رسد. رفتار، نق زدن کار نمی کند. اگر قبلاً این حقیقت را در زندگی خود مشاهده نکرده اید، کارشناسان می توانند آن را تأیید کنند.

“ممکن است فردی را داشته باشید که با او ازدواج کرده اید یا فردی در خانواده خود که با او ازدواج کرده اید فکر می‌کنید باید فعال‌تر شوید یا بهتر غذا بخورید یا چه چیزی دارید. چیزی که احتمالاً در انجام آن به‌طور باورنکردنی ناموفق خواهید بود این است که تا زمانی که آن را انجام ندهند، آنها را نارحت کنید. این کار نمی‌کند،” روانشناس بی جی فوگ، مدیر بخش ترغیب کننده اعلام کرد. آزمایشگاه فناوری در استنفورد، در مصاحبه ای چند سال پیش. سخنرانی های شرم آور و انگیزشی نیز احتمال موفقیت کمی دارند.

پس چه کار می کند؟ وقتی صحبت از مدیریت زمان به‌طور خاص می‌شود (فاگ نکاتی برای کاهش وزن و ورزش دارد. ) هیچ کس بهتر از لورا واندرکام نیست، یک متخصص استفاده از زمان که multiple books on چگونه از هر هفته در حالت متوسط اخیرا او یک ترفند ذهنی درخشان را به اشتراک گذاشت تا دیگران را تشویق کند تا زمان خود را بهتر مدیریت کنند.

برای صحبت در مورد آنها، ابتدا در مورد خود صحبت کنید.

مشکل نق زدن یا حتی مربیگری کسانی که با مدیریت زمان مشکل دارند، حالت تدافعی است. همه ما زمانی که احساس می کنیم مورد انتقاد قرار می گیریم، تمایل داریم دیوارها را ببندیم و گوش هایمان را ببندیم. واندرکام با فاگ موافق است که “مردم تغییر می کنند، اما فقط به این دلیل که می خواهند تغییر کنند، نه به این دلیل که شخص دیگری به اندازه کافی آنها را بدگویی کرده است.”

وندرکام به عنوان فردی که به طور گسترده در زمان استفاده می نویسد، زمان خودش را به مدت هفت سال ردیابی کرد. این سطح از نظارت بر خود ممکن است فراتر از بسیاری از ما باشد، اما واندرکام از کسانی که سعی در کمک به دیگران برای کنترل زمان خود دارند می‌خواهد ابتدا استفاده از زمان خود را برای یک هفته پیگیری کنند.

“برای شما بسیار تهاجمی است که از شخصی در موقعیت وابسته بخواهید تا گزارش زمان خود را با او به اشتراک بگذارد. شما. اما گزارش زمان شما فرصت مشابهی را برای بحث فراهم می کند. آنچه را که می توانید با شخص دیگر به اشتراک بگذارید.” او دستور می دهد. بدیهی است که هر چیز حساس یا شخصی را کنار بگذارید، اما سعی کنید تا جایی که می توانید جزئیات را ارائه دهید.

در مورد لحظه های قابل توجه هفته صحبت کنید —  توضیح دهید که چرا یک روز زود رفتید یا خیلی دیر کار کردید ، یا به زمانی اشاره کنید که کار فوری پیش آمد و برنامه خود را در حین پرواز انجام دادید. سپس با سؤالاتی مانند: “چه چیزی شما را شگفت زده می کند؟ فکر می کنید چه چیزی خوب کار می کند؟ فکر می کنید در چه چیزی می توانم بهبود ببخشم؟ آیا چیزی وجود دارد که فکر می کنید زمان زیادی را روی آن صرف می کنم؟ در چه زمینه هایی باید بیشتر ارائه دهم؟ زمان برای؟”

ممکن است مردم از توصیه های ناخواسته متنفر باشند، اما تقریباً همه عاشق یک نگاهی بدون رنگ به واقعیت ها و معاوضه های زندگی دیگران. رهبران می توانند روی این تمایل حساب کنند تا یک مکالمه معنادار در مورد استفاده از زمان داشته باشند. و هنگامی که آن مکالمه انجام شد، به راحتی می توانید در درس های اولویت بندی بهتر از بین بروید یا راه خود را برای بحث در مورد چالش هایی که طرف مقابل با اولویت بندی با آن مواجه است بیابید. حتی ممکن است متوجه راه هایی برای بهبود استفاده از زمان خود در این فرآیند شوید.

محدودیت وضع قانون 

این بدان معنا نیست که گاهی اوقات روسای به سادگی نیازی به وضع قانون ندارند. گاهی اوقات رویکرد درست یادآور این است که ۹ صبح واقعاً به معنای ۹ صبح است. اما اگر موضوع یک مبارزه گسترده تر با مدیریت زمان است و از جنبه های دیگر برای کارمند ارزش قائل هستید، واندرکام اصرار دارد که احتمالاً با این ترفند کمی یواشکی پیشرفت بیشتری خواهید کرد تا با روش های خشن تر

“اگر هدف تغییر است، بهتر است از استراتژی استفاده کنید که ممکن است واقعاً به آن نتیجه منجر شود”، او نتیجه می‌گیرد (و روانشناسان دیگر موافقم). رئیس‌ها و والدین ممکن است بخواهند دفعه بعد که وسوسه می‌شوند در مورد ضرب‌الاجل‌های از دست رفته یا تقویم پر هرج و مرج نق بزنند، حرف‌های او را در ذهن داشته باشند.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی