عمومی

40 مزایا و معایب برون سپاری از شما کسب و کار کوچک

۴۰ مزایا و معایب برون سپاری از شما
کسب و کار کوچک

در طول چند دهه گذشته، برون سپاری به یکی از داغ ترین موضوعات در سیاست آمریکا تبدیل شده است. هیچ کس دوست ندارد کارها را در خارج از کشور ببیند، و قانونگذاران دوست دارند از موضعی قاطع در برابر تهدید برون سپاری به عنوان نقطه تجمعی برای برنامه های تجاری گسترده تر خود استفاده کنند.

اما در حوزه کسب و کارهای کوچک، برون سپاری این کار را نمی کند. لزوماً به معنای کار در خارج از کشور است. هنگامی که صاحبان مشاغل کوچک در مورد برون سپاری صحبت می کنند، معمولاً به فکر تولید محتوا برای نویسندگان آزاد هستند، استخدام یک شرکت حسابداری برای نگهداری کتاب یا تکیه بر یک آژانس کاریابی برای ردیابی و استفاده از کمک های استخدامی.

برون سپاری چیست؟

برون سپاری روش تجاری استخدام یک شخص ثالث است که c

می تواند یک فرد یا یک سازمان باشد، برای انجام وظایف، عملیات خاص، یا خدماتی که به طور سنتی در داخل انجام می شد. این استراتژی به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا فرآیندهای خود را ساده‌سازی کنند، از تخصص تخصصی بهره ببرند و اغلب هزینه‌ها را کاهش دهند.

تصمیم برون‌سپاری می‌تواند توسط عوامل مختلفی از منافع مالی گرفته تا کارایی عملیاتی هدایت شود.

عناصر کلیدی برون سپاری:

  • تخصیص وظایف: واگذاری وظایف یا عملیات خاص به یک آژانس خارجی.
  • قرارداد قراردادی: شرایط و ضوابط رسمی که دامنه، مسئولیت‌ها و شرایط پرداخت را مشخص می‌کند.
  • کوتاه‌مدت یا بلندمدت: بسته به نیازهای تجاری ، برون سپاری می تواند پروژه محور (کوتاه مدت) یا مداوم (بلند مدت) باشد.
  • داخلی یا جهانی: برون سپاری می تواند به یک شرکت محلی (داخلی) یا انجام شود. به شرکت های کشورهای دیگر (برون سپاری خارج از کشور).
  • مدیریت هزینه: انگیزه اصلی برای بسیاری از کسب و کارها، زیرا برون سپاری می تواند پس انداز بالقوه ای را ارائه دهد.
  • >دسترسی به تخصص: استفاده از مهارت‌های تخصصی کارشناسان یا استفاده از منابعی که در داخل در دسترس نیستند.
  • تمرکز بر فعالیت‌های اصلی: برون‌سپاری وظایف جانبی به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا بر شایستگی های اصلی خود تمرکز کنید.

مزایا و معایب برون سپاری

در زمینه مناسب و با زیرکی به کارگیری، برون سپاری می تواند راهی فوق العاده برای صاحبان مشاغل کوچک برای بهبود کارایی باشد. و امتیاز شرکت خود را تقویت کنند. اما این بدان معنا نیست که این تمرین نیز بدون معایب خاص خود نیست. برون سپاری برای هر موقعیتی مناسب نیست، و بنابراین باید قبل از صرف زمان و انرژی در کشاورزی، مدت زیادی فکر کنید.

برای کمک به شما در شروع کار، در اینجا ۲۰ مزایا و معایب این کار آورده شده است. برون سپاری از کسب و کار کوچک شما.

مزایای برون سپاری

۱٫ شما متخصصان بیشتری دریافت می کنید

تیم اصلی شما ممکن است در چند چیز فوق العاده باشد، اما هیچ کس در همه چیز بی نقص نیست. با برون‌سپاری وظایف خاص، شرکت‌ها اغلب می‌توانند عملکرد را با استفاده از مهارت های تخصصی متخصصان در زمینه های خاص.

۲٫ کارها سریع انجام می‌شود

یکی از دلایل اصلی که کسب‌وکارهای کوچک تمایل دارند کار را برون‌سپاری کنند، این است که سریع‌تر انجام می‌شود. اگر با تعداد محدودی از کارکنان کار می کنید، می توانید با سپردن کارهای وقت گیر به فریلنسرها یا آژانس های خارجی، کارها را خیلی سریعتر انجام دهید.

۳٫ شما می توانید روی آنچه مهم است تمرکز کنید

یکی دیگر از مزایای برون سپاری وظایف افزایش آزادی است. با انتقال فرآیندهای پشتیبانی، می‌توانید مهارت‌های خود را بر تقویت و بهبود فرآیندهای اصلی که به موفقیت کسب‌وکار شما کمک می‌کنند متمرکز کنید.

۴٫ شما می توانید برخی از ریسک ها را به اشتراک بگذارید

یکی از مهم ترین عوامل در هر پروژه، ارزیابی و تجزیه و تحلیل ریسک است. با برون سپاری برخی از کمپین ها یا فرآیندها به متخصصان در زمینه مربوطه، از توانایی آنها برای برنامه ریزی و کاهش خطرات احتمالی بهره مند خواهید شد.

۵٫ می توانید هزینه ها را کاهش دهید

svg%3E - 40 مزایا و معایب برون سپاری از شما
کسب و کار کوچک

 

همانطور که ممکن است تصور کنید، برون سپاری کار تکه تکه تقریباً همیشه ارزان تر از استخدام کارکنان دائمی تمام وقت است. نه تنها در زمان و پول در استخدام صرفه جویی می کنید، بلکه سود شما نسبت به s به سربارهای کوتاه تر نیز افزایش می یابد.

۶٫ شما می توانید شبانه روزی کار کنید

یکی از مزایای اصلی برون سپاری کار دیجیتال در خارج از کشور، تفاوت های اساسی است که ممکن است از نظر مناطق زمانی و تعطیلات با آن مواجه شوید. اگرچه این می‌تواند یک مانع اولیه از لحاظ لجستیکی ایجاد کند، اما پس از غلبه بر آن می‌تواند به این معنی باشد که کسب‌وکار شما حتی زمانی که به خواب عمیقی می‌خوابید در حال اجرا است.

۷٫ شما می توانید مدیریت پروژه را ساده کنید

svg%3E - 40 مزایا و معایب برون سپاری از شما
کسب و کار کوچک

 

اگر شما انتخاب کنید تا کار را از طریق طیف وسیعی از وب‌سایت‌های فریلنسری متخصص و خدمات آنلاین، اغلب پلتفرم‌های پویا و شهودی در اختیار شما قرار می‌گیرد که به شما کمک می‌کند تا به طور مؤثر کارهای انجام شده، زمان موعد ارسال و نحوه پرداخت آن را مدیریت کنید. بسیاری از این موارد می‌توانند خودکار باشند و وقت شما را برای کارهای مهم‌تر آزاد کنند.

۸٫ شما روابط کاری را ساده می‌کنید

تعداد کمی از تیم‌های کسب‌وکار کوچک، گروه‌های فشرده دوستان و خانواده هستند – که فوق‌العاده است. اما هنگامی که به طور باورنکردنی به کارکنان خود نزدیک هستید، زمانی که کار به اندازه انجام نمی شود، می تواند منجر به مشکلاتی شود. با برون سپاری کار، معمولاً می توانید روابط کاری را به ترتیبات ساده و قراردادی به حداقل برسانید.

۹٫ تلاش ها بیشتر هدفمند هستند

یکی دیگر از مزیت های نادیده گرفته شده برون سپاری این است که به شما امکان می دهد کمپین ها و پروژه های موثرتر و هدفمندتری را برنامه ریزی و اجرا کنید که معمولاً نمی توانید آنها را به عهده بگیرید. این به کسب و کار شما این شانس را می دهد که ریسک های جدیدی را بپذیرد و روش های مختلف قرار گرفتن در معرض را آزمایش کند.

۱۰٫ شما آرامش ذهنی به دست می آورید

در پایان روز، انتخاب برون سپاری با یک فرد یا آژانس قابل اعتماد باید به شما آرامش دهد که وظایف به صورت ماهرانه و کارآمد بدون نیاز به نگرانی یا رفع مشکل انجام می شود. انگشت. چه چیزی می تواند بهتر باشد؟

۱۱٫ چابکی کسب و کار پیشرفته

برون سپاری چابکی کسب و کار را با امکان انطباق سریع با شرایط متغیر بازار و روندهای صنعت افزایش می دهد. شرکت‌ها می‌توانند به سرعت خدمات ارائه شده خود را تنظیم کنند، به خواسته‌های مشتریان پاسخ دهند و از فرصت‌های نوظهور استفاده کنند و مزیت رقابتی را در محیط‌های تجاری پویا حفظ کنند.

۱۲٫ مزیت منطقه زمانی و ۲۴/۷

مزیت منطقه زمانی و پشتیبانی ۲۴/۷ برون سپاری به ارائه دهندگان خدمات جهانی یک مزیت منطقه زمانی را ارائه می دهد که کار و پشتیبانی مداوم را ممکن می کند. کسب‌وکارها می‌توانند از عملیات شبانه‌روزی، کمک به موقع به مشتری و تحویل سریع پروژه بهره ببرند، به‌ویژه زمانی که با تیم‌هایی در مناطق زمانی مختلف همکاری می‌کنند.

۱۳٫ دسترسی به منابع تخصصی

برون سپاری به کسب و کارها امکان دسترسی به منابع، ابزارها و تجهیزات تخصصی را می دهد که ممکن است در داخل در دسترس نباشند. این دسترسی به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا از آخرین فن‌آوری‌ها و بهترین شیوه‌ها بدون نیاز به سرمایه‌گذاری اساسی استفاده کنند و عملکرد و نوآوری بهینه را تضمین کنند.

۱۴٫ مقیاس پذیری خدمات

برون سپاری انعطاف پذیری را برای افزایش یا کاهش خدمات بسته به نیازهای کسب و کار شما بدون نیاز به استخدام یا آموزش کارکنان اضافی ارائه می دهد. این مقیاس پذیری برای مشاغلی که تقاضاهای نوسانی را تجربه می کنند بسیار مهم است.

۱۵٫ دسترسی به استخر استعدادهای جهانی

برون سپاری درها را به روی یک استخر استعداد جهانی باز می کند و به کسب و کارها امکان دسترسی به مجموعه گسترده ای از مهارت ها و تخصص ها را می دهد که ممکن است به صورت محلی در دسترس نباشد. این دسترسی جهانی می تواند دیدگاه ها و نوآوری های جدیدی را معرفی کند.

۱۶٫ بهبود انطباق و کنترل کیفیت

برون سپاری به ارائه دهندگان خدمات تخصصی می تواند انطباق با مقررات و استانداردها را بهبود بخشد. این ارائه دهندگان اغلب فرآیندهای کنترل کیفیت قوی دارند و در الزامات نظارتی خاص صنعت خود به خوبی آشنا هستند.

۱۷٫ کاهش زمان برای بازاریابی

با استفاده از مهارت‌ها و توانایی‌های تیم‌های برون‌سپاری، کسب‌وکارها می‌توانند زمان توسعه محصولات یا خدمات جدید را کاهش دهند و زمان ورود سریع‌تری به بازار را فراهم کنند که در کسب‌وکار پرشتاب امروزی حیاتی است. محیط.

۱۸٫ تمرکز بر رشد کسب‌وکار اصلی

برون‌سپاری فعالیت‌های غیر اصلی به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد بیشتر روی استراتژی‌های رشد و گسترش تمرکز کنند. این تمرکز بر حوزه‌های اصلی کسب‌وکار می‌تواند منجر به توسعه و نوآوری بیشتر کسب‌وکار شود.

۱۹٫ دسترسی به آخرین فناوری

شرکت‌های برون‌سپاری اغلب به آخرین فناوری‌ها و نرم‌افزار دسترسی دارند، به این معنی که کسب‌وکارها می‌توانند از این ابزارهای پیشرفته بدون نیاز به سرمایه‌گذاری قابل توجه در ارتقای فناوری بهره ببرند.

۲۰ . بهبود مدیریت ریسک

برون سپاری می تواند منجر به بهبود مدیریت ریسک شود زیرا مسئولیت و مدیریت ریسک های خاص به ارائه دهنده برون سپاری منتقل می شود. این می تواند شامل خطرات مربوط به فناوری، مدیریت فرآیند، و انطباق با مقررات باشد.

معایب برون سپاری

۱٫ مقداری کنترل را از دست می‌دهید

همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، هنگامی که به سازمان‌های خارجی یا فریلنسرها کار می‌کنید، کنترل نحوه نظارت و انجام آن وظایف را از دست می‌دهید. تا زمانی که بشناسید و به افرادی که استخدام کرده اید اعتماد داشته باشید، این مسئله نباید مشکل بزرگی باشد – اما باید با دقت قدم بردارید.

۲٫ هزینه های پنهانی وجود دارد

اگرچه کار برون سپاری عموماً ارزان تر در نظر گرفته می شود، اما باید مراقب خراب شدن نیز باشید. شرکت‌های برون‌سپاری یا آژانس‌های بزرگ معمولاً از صاحبان مشاغل کوچک می‌خواهند تا قراردادهای قراردادی طولانی امضا کنند، و آنها شامل مقدار زیادی از چاپ دقیق هستند. اگر شرایط را به دقت نخوانید، ممکن است با هزینه‌های غیرمنتظره مواجه شوید.

۳٫ خطرات امنیتی وجود دارد

در این عصر حفاظت از داده ها، ضروری است که هنگام استفاده از داده های مشتری احتیاط کنید. اگر قصد دارید فرآیندهایی را که به داده های شخصی نیاز دارند برون سپاری کنید، ممکن است با انتقال آن داده ها به افراد دیگر، حریم خصوصی دیگران یا امنیت کسب و کار خود را به خطر بیندازید.

۴٫ کنترل کیفیت را کاهش می‌دهید

شرکت‌های برون‌سپاری و برخی فریلنسرها ممکن است اغلب با انگیزه سود و نه انجام یک کار خوب باشند. این بدان معناست که کاری که ارسال می‌کنید ممکن است به سرعت برگردد، اما استاندارد و کیفیتی که مشتریان از محصولات یا خدمات شما انتظار دارند.

۵٫ شما بار مالی را به اشتراک می گذارید

svg%3E - 40 مزایا و معایب برون سپاری از شما
کسب و کار کوچک

 

اگرچه می تواند خوب است که آژانس های متخصص را برای سهیم شدن در خطرات وارد کنید، پیوند دادن کسب و کار خود به رفاه مالی یک شرکت دیگر می تواند بسیار خطرناک باشد. باز هم، شما باید تمام شرایط و ضوابط را در ترتیبات قراردادی به‌صراحت بیان کنید – زیرا نمی‌خواهید در صورت عدم ارائه، آسیب مالی متحمل شوید.

۶٫ در معرض خطر واکنش عمومی قرار می‌گیرید

اگر در خارج از کشور کار می‌کنید (حتی صرفاً برای نوشتن یک یا دو وبلاگ)، ممکن است کسب‌وکار شما به‌خوبی با نیت بد مصرف‌کنندگانی مواجه شود که موضعی اخلاقی علیه برون‌سپاری اتخاذ کرده‌اند. درست یا غلط، خوب یا بد، برخی از اشکال انتقاد اغلب اجتناب ناپذیر است.

۷٫ شما فریم های زمانی را تغییر می دهید

یکی از معایب عمده برون سپاری وظایف خاص، این خطر است که فریلنسرها یا آژانس شریک شما ممکن است به ضرب و شتم طبل متفاوتی حرکت کنند. در نتیجه، ممکن است همگام‌سازی زمان‌بندی‌ها برای اطمینان از اینکه مشتریان شما آنچه را که در یک جدول زمانی قابل اعتماد به آنها وعده داده شده است، دریافت می‌کنند.

۸٫ شما می توانید تمرکز خود را از دست بدهید

از آنجایی که بسیاری از آژانس های برون سپاری یا فریلنسرها تمایل دارند در هر زمان به چندین مشتری خدمات ارائه دهند، کاری که شما ارسال می کنید ممکن است تمرکزی را که شایسته آن است دریافت نکند. بسته به فرآیندهایی که برون سپاری می کنید، این عدم تمرکز می تواند برای کسب و کار کوچک شما مضر باشد.

۹٫ چیزهایی در ترجمه گم می شوند

svg%3E - 40 مزایا و معایب برون سپاری از شما
کسب و کار کوچک

 

این کار را انجام نمی دهد فرقی نمی‌کند که با فریلنسرهای خارج از کشور سر و کار دارید یا با متخصصان با استعدادی در خیابان – اما اگر کار از راه دور را از طریق ایمیل یا تلفن انجام می‌دهید، دستورالعمل‌های مهم اغلب در ترجمه گم می‌شوند. این می تواند باعث صرف وقت، هزینه و دردسر جدی برای شما شود.

۱۰٫ ممکن است با دوراهی های اخلاقی مواجه شوید

در حالی که ممکن است برای همه مشکلی نباشد، یک عیب عمده برون سپاری این است که ممکن است تیم خود یا یک آژانس با استعداد محلی را از فرصت های حیاتی کار یا توسعه محروم کنید. رشد باعث رشد می شود و با برون سپاری کار، ممکن است در رشد جامعه خود سهیم نباشید.

۱۱٫ عدم انسجام تیم

وقتی بخش‌هایی از پروژه یا وظایف برون‌سپاری می‌شوند، پویایی تیم داخلی شما می‌تواند مختل شود. اغلب احساس رفاقت یا هدف مشترک کمتری وجود دارد که می تواند منجر به کاهش روحیه یا انگیزه شود. این عدم انسجام می تواند بر بهره وری و روحیه کلی تیم تأثیر بگذارد.

۱۲٫ وابستگی به نهادهای خارجی

با تکیه بر آژانس های خارجی یا فریلنسرها، کسب و کار شما به جدول زمانی، تخصص و قابلیت اطمینان آنها وابسته می شود. اگر تصمیم بگیرند خدمات خود را متوقف کنند، نرخ های خود را افزایش دهند یا با چالش های داخلی روبرو شوند، می تواند عملکرد شما را مختل کند. این وابستگی ممکن است انعطاف پذیری را محدود کند و مانع از فرآیندهای تصمیم گیری سریع شود.

۱۳٫ نگرانی های مربوط به مالکیت معنوی

سپردن اطلاعات یا فرآیندهای اختصاصی شرکت شما به نهادهای خارجی می تواند خطرات مالکیت معنوی را به همراه داشته باشد. اگر اقدامات احتیاطی مناسب انجام نشود، احتمال سرقت، سوء استفاده یا به اشتراک گذاری غیرمجاز از دارایی معنوی شما وجود دارد. این می تواند منحصر به فرد بودن و مزیت رقابتی کسب و کار شما را به خطر بیندازد.

۱۴٫ چالش‌های ارتباطی

برون‌سپاری اغلب به موانع ارتباطی منجر می‌شود، چه به دلیل تفاوت‌های زبانی، ناهماهنگی منطقه زمانی یا تغییرات فرهنگی. این چالش ها می تواند منجر به سوء تفاهم، خطا و تاخیر در تکمیل پروژه شود.

۱۵٫ فقدان دانش سازمانی

ارائه دهندگان خدمات خارجی ممکن است فرهنگ، اخلاق و نکات ظریف شرکت شما را به طور کامل درک نکنند، که می تواند بر کیفیت و ارتباط کار آنها تأثیر بگذارد. ممکن است آنها به طور کامل با اهداف و استراتژی های بلندمدت سازمان شما هماهنگ نباشند.

۱۶٫ کاهش رضایت مشتری

اگر وظایف برون سپاری شامل تعامل با مشتری باشد، خطر کاهش کیفیت خدمات مشتری وجود دارد. تیم‌های خارجی ممکن است آنقدرها روی رضایت مشتری سرمایه‌گذاری نکنند یا درک جامعی از محصولات و خدمات شما نداشته باشند.

۱۷٫ انعطاف ناپذیری در قراردادها

قراردادها با شرکت های برون سپاری گاهی اوقات می تواند سفت و سخت باشد و سازگاری یا تغییر دامنه کار را با توجه به نیازهای کسب و کار شما دشوار می کند. این انعطاف ناپذیری می تواند پاسخگویی شرکت شما را به فرصت ها یا چالش های جدید محدود کند.

۱۸٫ تأثیر بر کارکنان داخلی

برون سپاری می تواند انگیزه تیم های داخلی را از بین ببرد، به خصوص اگر آنها شغل یا نقش خود را به عنوان برون سپاری تصور کنند. این می تواند منجر به کاهش روحیه، بهره وری پایین تر و حتی جابجایی بیشتر کارکنان شود.

۱۹٫ تناقض کیفیت

در حالی که برون سپاری می تواند تخصص را به ارمغان بیاورد، می تواند منجر به کیفیت متناقض نیز شود، به خصوص اگر کار بین فروشندگان یا مترجمان آزاد با استانداردها و قابلیت های متفاوت توزیع شود.

۲۰٫ از دست دادن محرمانگی

به اشتراک گذاری اطلاعات حساس با فروشندگان خارجی، خطر نقض داده ها و از بین رفتن محرمانه بودن را افزایش می دهد. اگر کار برون سپاری شده شامل داده های مشتری، اسرار تجاری یا سایر اطلاعات حساس شرکت باشد، بسیار مهم است.

مزایا و معایب خلاصه برون سپاری

مزایای برون سپاری معایب برون سپاری
شما متخصصان بیشتری دریافت می کنید کمی کنترل خود را از دست می دهید
کارها سریع انجام می شوند هزینه های پنهانی وجود دارد
شما می توانید روی موارد مهم تمرکز کنید خطرات امنیتی وجود دارد
شما می توانید مقداری ریسک را به اشتراک بگذارید کیفیت را کاهش می دهید کنترل
می توانید هزینه ها را کاهش دهید شما بارهای مالی را به اشتراک می گذارید
شما می توانید شبانه روز کار کنید شما در معرض واکنش عمومی هستید
شما می توانید مدیریت پروژه را ساده کنید شما فریم های زمانی را تغییر می دهید
شما روابط کاری را ساده می کنید می توانید تمرکز خود را از دست بدهید
تلاش ها بیشتر هدفمند هستند چیزها در ترجمه گم می شوند
آرامش دارید ممکن است با دوراهی های اخلاقی مواجه شوید
افزایش چابکی تجاری عدم انسجام تیمی< /td>
مزیت منطقه زمانی و پشتیبانی ۲۴/۷ وابستگی به نهادهای خارجی
دسترسی به منابع تخصصی نگرانی های مالکیت معنوی

برون سپاری عکس از طریق Shutterstock

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی