عمومی

چگونه از فرسودگی کارمندان با ایجاد انگیزه برای زمان پرداختی جلوگیری کنیم؟ خاموش

چگونه از فرسودگی کارمندان با ایجاد انگیزه برای زمان پرداختی جلوگیری کنیم؟
خاموش

ضعف روحیه، کاهش بهره وری و استعفای انبوه تنها تعدادی از علائمی است که می تواند ناشی از فرسودگی شغلی. اگر استعفای بزرگ چیزی به رهبران کسب‌وکار آموخته باشد، این است که بنیان‌گذارانی که فرهنگ شرکتی آنها باعث نمی‌شود کارمندان احساس ارزشمندی کنند، عواقب آن را در مقطعی احساس خواهند کرد.

یکی از استراتژی‌هایی که کارفرمایان در تلاش برای کاهش فرسودگی شغلی استفاده می‌کنند، ارائه مرخصی نامحدود با حقوق است، اما در سال ۲۰۲۰ مطالعه توسط انجمن مدیریت منابع انسانی دریافتند که وقتی به کارمندان مقدار مشخصی از روزهای مرخصی با حقوق برای «بودجه» داده نمی‌شود، گاهی اوقات در نهایت مرخصی کمتری نسبت به زمانی که در غیر این صورت انجام می‌دادند، می‌گیرند. یکی از راه‌های اطمینان از اینکه کارمندان شما زمان کافی برای کاهش استرس و مراقبت از خود صرف می‌کنند، تشویق یا حتی اجباری کردن مرخصی مداوم است.

چگونه می توانید کارمندان را تشویق کنید که از تعطیلات استفاده کنند؟ برای انجام این کار به آنها پول اضافی بپردازید. در شرکت نرم‌افزار بهره‌وری Evernote، یکی از بهترین مکان‌های کاری ۲۰۲۲ Inc.، کارمندانی که پنج روز متوالی مرخصی می‌گیرند. ۱۰۰۰ دلار جایزه دریافت کنید. در حالی که بسیاری از کسب‌وکارها بخش‌های خاصی از هزینه‌های تعطیلات را بازپرداخت می‌کنند، خط‌مشی Evernotes منحصربه‌فرد است زیرا این شرکت به سادگی به کارمندان پس از بازگشت یک پاداش ۱۰۰۰ دلاری می‌دهد.

“اگر اقامتی دارید و هیچ هزینه ای برای شما ندارد، اگر به کمپینگ می روید و هزینه آن کمتر از ۱۰۰۰ دلار است، یا اگر به تعطیلات رویایی ۱۰۰۰۰ دلاری می روید، پس از بازگشت به شما ۱۰۰۰ دلار می دهیم.” سوزان استیک، معاون ارشد Evernote می‌گوید.

Evernote همچنین سالانه ۱۲۰۰ دلار کمک هزینه سلامتی را به کارکنان ارائه می‌کند. Stick می‌گوید که کارمندان از این کمک هزینه برای ثبت نام در کلاس‌های یوگا یا اشتراک مکمل‌ها استفاده کرده‌اند، در حالی که دیگران تجهیزات ورزشی و ورزشی مانند Pelotons، کانو و تجهیزات اسکی خریداری کرده‌اند. استیک می‌گوید: «ما تعریف بسیار گسترده‌ای از سلامتی داریم.

تفکر مجدد در سیاست تعطیلات می‌تواند به کارکنان نشان دهد که به فکر آن هستید. از آنها در روزهای سخت در سال ۲۰۲۰، زمانی که پل کوپولی مدیر عامل شرکت رباتیک آموزشی Sphero شد – Inc دیگری. بهترین مفتخر در محل کار–شرکت همچنان در حال غلبه بر گزش دو دور اخیر اخراج بود. کوپیولی می‌گوید: «روحیه واقعاً پایین بود و ما سعی می‌کردیم بفهمیم که چگونه کارمندان را حفظ می‌کنیم.

در ژوئن. در سال ۲۰۲۰، شرکت آزمایشی را آغاز کرد تا ببیند آیا تغییر به یک هفته کاری چهار روزه از دوشنبه تا پنجشنبه می‌تواند پایدار باشد یا خیر. تقریباً دو سال بعد، کوپیولی می‌گوید که نمی‌تواند ببیند که شرکت هرگز به کار خود در روزهای جمعه بازمی‌گردد.

“در واقع متوجه می‌شوید. کوپیولی می گوید تا آخر هفته را برای شارژ مجدد استفاده کنم. همه ما پنج‌شنبه به خط پایان می‌دویم تا در روز جمعه هر کاری که می‌خواهید انجام دهید.

در حالی که ممکن است یک هفته کاری چهار روزه برای برخی شرکت ها امکان پذیر نباشد، اما راه هایی وجود دارد که به کارگران خود مرخصی بیشتری بدهید. به طور منظم بدون از دست دادن ۲۰ درصد از کار هفته. شرکت نرم‌افزاری و رسانه‌ای مستقر در شیکاگو Built In، که بهترین مکان‌های کاری سال ۲۰۲۲ شرکت را معرفی کرد فهرست ویراستاران، به عنوان مثال، در تمام طول سال به کارکنان خود جمعه های نیم روزه می دهد.

شما می توانید همچنین مرخصی اجباری را با هم ترکیب کنید و در عین حال به کارمندان برای گرفتن آن پاداش می دهید، همانطور که شرکت استعدادهای بازاریابی و تبلیغات We Are Rosie با ضمانت دادن به کارمندان حداقل پنج روز در هر سه ماهه به پاداش های سه ماهه خود انجام داده است. استفانی اولسون، بنیانگذار We Are Rosie، می‌گوید: این شرکت در ابتدا مرخصی نامحدودی را ارائه می‌کرد، اما وقتی همه‌گیری شروع شد، متوجه شدیم که همه از کار افتاده‌اند و هیچ‌کس مرخصی نمی‌گیرد. ما یک تجزیه و تحلیل انجام دادیم و متوجه شدیم که با دادن PTO نامحدود، ناخواسته فرهنگی ایجاد کرده‌ایم که در آن مردم راحت نباشند مرخصی بگیرند.»

وقتی شرکت از کارکنانش پرسید که چرا مرخصی نمی‌گیرند، بسیاری گفتند که «از اینکه از همکارانشان خواسته‌اند احساس گناه می‌کنند. اولسون می گوید. “این احساس گناه پیشگویی خود تحقق بخشی را ایجاد کرد که در آن هیچ کس مرخصی نمی گرفت زیرا همه احساس گناه می کردند که از کسی بخواهند آنها را پوشش دهد. با اجباری کردن آن، ما این گناه را از بین بردیم.”

اولسون همچنین خاطرنشان کرد که تغییر در سیاست مرخصی منجر به یک مزیت غیرمنتظره دیگر شده است: تیم او را به عنوان تیم جدید به هم نزدیکتر کرد. این سیستم کارکنان را ملزم می کرد که به یکدیگر تکیه کنند. همچنین کارمندان را مجبور کرد که در زمینه مستندسازی کار خود بهتر عمل کنند و اعتماد بین همکاران را بهبود بخشند. اولسون می گوید

“برای هر شرکتی که به سرعت در حال گسترش و رشد است، من می گویم که این یک حرکت واقعا هوشمندانه است. “

اصلاح: نسخه قبلی این مقاله نام خانوادگی پل کوپیولی را اشتباه نوشت.

کاوش بیشتر در بهترین شرکت های محل کارgif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - چگونه از فرسودگی کارمندان با ایجاد انگیزه برای زمان پرداختی جلوگیری کنیم؟
خاموشمستطیل

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی