عمومی

کارشناسان اسرار افزایش سودآوری در یک شرکت کوچک را به اشتراک می گذارند کسب و کار

کارشناسان اسرار افزایش سودآوری در یک شرکت کوچک را به اشتراک می گذارند
کسب و کار

هدف همه کسب و کارها در نهایت سودآوری است. با این حال، مشارکت‌های جدید اغلب برای صرفه‌جویی در پول و جذب مشتریان کافی در اوایل تلاش می‌کنند. خوشبختانه، نکات و منابع زیادی وجود دارد که می تواند به شما در رسیدن به آن کمک کند. برای دریافت اطلاعات مفید از اعضای جامعه کسب و کارهای کوچک آنلاین، به ادامه مطلب مراجعه کنید.

با وفاداری به برند، سود را به حداکثر برسانید

مشتریان وفادار تمایل دارند در طول زمان بیشتر برای یک کسب و کار هزینه کنند و در نهایت سودآوری را بهبود بخشند. بنابراین، چگونه می توانید این نوع وفاداری را تقویت کنید تا در نهایت به نتیجه نهایی شرکت خود کمک کنید؟ مری کیامکو از Crowdspring نکات را در این پست به اشتراک می گذارد.

svg%3E - کارشناسان اسرار افزایش سودآوری در یک شرکت کوچک را به اشتراک می گذارند
کسب و کار

توانایی وب سایت خود را برای ایجاد سرنخ ها بهبود بخشید

سرنخ‌ها در نهایت با ارائه فرصت‌های بیشتر برای فروش، کسب‌وکار را سودآورتر می‌کنند. وب سایت شما می تواند یک محرک قدرتمند برای سرنخ ها باشد. اما همه سایت ها به این شکل بهینه سازی نمی شوند. یاد بگیرید چگونه در این پست Square 2 توسط مایک لیبرمن، بهترین استفاده را از وب سایت خود برای تولید سرنخ ببرید. سپس به BizSugar بروید تا ببینید انجمن چیست گفتن.

کسب و کار کوچک خود را برای پرداخت های بدون تماس آماده کنید

فناوری پرداخت طی چند سال گذشته به سرعت تکامل یافته است. و تغییرات بیشتری در راه است. اگر می‌خواهید کسب‌وکارتان را برای پرداخت‌های بدون تماس آماده کنید، این راهنما از InvoiceBerry توسط آستین آندروکایتیس.

درباره هزینه های افتتاح یک کسب و کار حق رای بیاموزید

فرانچایز سریع و روش اثبات شده برای شروع یک تجارت جدید اما می تواند با هزینه های قابل توجهی همراه باشد. جوئل لیباوا از The Franchise King ارائه می‌دهد خلاصه هزینه ها در این پست.

از کسب و کار خود در برابر هزینه های مهم محافظت کنید

خرج کردن پول تقریباً همیشه بخشی از اداره یک تجارت است. اما گاهی اوقات می توانید میزان هزینه های کسب و کار خود را کنترل کنید تا بتوانید به بودجه خود پایبند باشید. این پست Small Biz Viewpoints توسط هری و سالی وایشناو ویژگی چندین نکته مفید را دارد. پس از خواندن، به انجمن BizSugar بروید تا نظر از اعضا.

بهینه سازی ROI SEO

بهینه سازی موتورهای جستجو می تواند یک استراتژی بازاریابی قدرتمند برای کسب و کارها باشد. اما به سرمایه گذاری زمان و منابع نیز نیاز دارد. بنابراین چگونه می توانید سرمایه گذاری خود را به حداکثر برسانید؟ این پست سفال طلا توسط آنتونی ویلیامز را ببینید بینش‌ها.

Master Instagram Influencer Collaborations

کمپین‌های تأثیرگذار رسانه‌های اجتماعی می‌توانند به کسب‌وکارها کمک کنند تا ارتباطات آنلاین بیشتری داشته باشند و در نهایت باعث فروش بیشتر شوند. اما این کمپین ها در صورت انجام نادرست می توانند پول را نیز هدر دهند. در این پست، دن شمشیرها نکات را به از این ابتکارات نهایت استفاده را ببرید.

روشن بودن محصول را در آغوش بگیرید

اگر می خواهید مشتریان محصول یا خدماتی را خریداری کنند، باید در مورد آنچه که ارائه می کنید کاملاً روشن باشید. . اما بسیاری از کسب‌وکارها ایده‌های مبهم یا مزایای ضعیفی را ارائه می‌کنند که به طور موثر باعث فروش نمی‌شوند. در این پست ENO8، ریشی خانا در محصول فرو می رود طیف شفافیت را ارائه می دهد و نکاتی را برای کسب و کارهایی که به دنبال شفاف سازی پیشنهادات خود هستند ارائه می دهد.

یک سایت عضویت برای مشتریان خود ایجاد کنید

سایت های عضویت راه منحصر به فردی را برای ارتباط با مشتریان و ارائه یک منبع مداوم از درآمد برای مشاغل راه‌های متعددی برای ارائه چنین تجربه‌ای وجود دارد، مانند لیزا سیکارد جزئیات در این پست Small Biz Tipster.

یک تعادل بهتر بین کار و زندگی بیابید

به حداکثر رساندن سود در کسب و کار شما تنها زمانی مفید است که بتوانید آن سود را به یک سود لذت بخش تبدیل کنید. زندگی خارج از کار اما بسیاری از کارآفرینان با یافتن تعادل مثبت بین کار و زندگی دست و پنجه نرم می کنند. دریافت نکات برای بهبود این حوزه در این پست مدیر عامل SMB توسط ایوان ویجایا. سپس انجمن BizSugar را بررسی کنید بینش‌ها.

اگر می‌خواهید محتوای کسب‌وکار کوچک مورد علاقه‌تان را پیشنهاد کنید تا برای جمع‌بندی انجمن آتی در نظر گرفته شود، لطفاً نکات خبری خود را ارسال کنید. به: sbtips@gmail.com.

تصویر: Envato Elements


منبع :
حتما بخوانید : ۴۸ پیام روز پدر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی