Southwest تبدیل به یکی از کمترین اعتماد آمریکا می شود خطوط هوایی-پس از یک ایده روشن نتیجه معکوس داد
Southwest تبدیل به یکی از کمترین اعتماد آمریکا می شود
خطوط هوایی-پس از یک ایده روشن نتیجه معکوس داد
ایرلاین جنوب غربی تعدادی ایده عالی داشته است. چمدانهای چکشده رایگان، بلیطهای منعطف و برنامهریزی مسیر کارآمد که هواپیماها را در آسمان نگه میدارد – و حاشیه سود آن را تا حد امکان بالا میبرد. در میان همه گیری همه گیر، ایده درخشان دیگری داشت. و نتیجه معکوس داد.
از آنجایی که خطوط هوایی رقیب مسیرها و مقاصد خود را کاهش می دادند، Southwest تصمیم گرفت توسعه یابد. استراتژی توسعه حرکت جسورانه ای بود که آن را راحت تر از همیشه کرد.
با افزودن مقصدها و مسیرهای جدید، عملاً با مردم در جایی که بودند ملاقات می کرد. اما ماهها بعد، ثابت شد که این حرکت جسورانه حرکت بدی است زیرا شرکت هواپیمایی فاقد یک چیز اصلی است که هر کسبوکار رو به رشدی به آن نیاز دارد: زیرساخت برای حمایت از رشد آن.
اکنون، جنوب غربی در موقعیتی است که هیچ کسب و کاری نمی خواهد در آن باشد: نقطه فروش آن در حال تبدیل شدن به یک نقطه درد، زیرا به طور فزاینده ای پروازها را لغو و تغییر می دهد. و مشتریان خود را در موقعیتی قرار می دهد که هیچ کس نمی خواهد در آن حضور داشته باشد، با تغییرات سفر در آخرین لحظه، لغو، و استرس رزرو مجدد – اغلب با خطوط هوایی رقیب و با نرخ های بسیار بالاتر در همان روز مواجه می شود.
نگه داشتن هواپیما در آسمان باعث می شود مسافران روی زمین بمانند
یکی از دلایل اصلی لغو و تغییر پروازهای ساوت وست برای مسافران این است که زیرساخت ها و کارکنانی برای انجام پروازهای خود در صورتی که در تامین منابع هواپیما و خدمه برنامه ریزی شده خود با مشکل مواجه شود، ندارد. به عبارت دیگر، مقاصد و مسیرهای اضافی آن، توانایی آن را برای حفظ قابلیت اطمینان خود کم میکنند، زیرا روشهای قدیمی را با گسترش خود حفظ میکند.
بیشتر خطوط هوایی بزرگ، مانند یونایتد یا دلتا، هاب هایی استراتژیک در سراسر کشور دارند تا به آنها سریع و سریع کمک کنند. دسترسی آسان به هواپیما و کارکنان در کوتاه مدت. از سوی دیگر، جنوب غربی اینطور نیست. یا حداقل هنوز نه. به جای استفاده از سیستم سنتی “hub and speak” صنعت، Southwest از سیستم “نقطه به نقطه” استفاده می کند.
جنوب غربی هاب های بزرگی ندارد با هواپیماها و خدمه در حالت آماده باش مانند سایر شرکت های هواپیمایی بزرگ، زیرا برای برنامه ریزی کارآمدتر پروازها کار می کند. این باعث می شود هواپیماها تا حد امکان در طول روز پرواز کنند و این باعث افزایش درآمد می شود.
اما هنگامی که یک هواپیما در سمت دیگر کشور نگه داشته می شود، جنوب غربی همیشه اینطور نیست. توانایی یافتن یک هواپیما و خدمه جدید. در پاسخ، ممکن است پرواز را به طور قابل توجهی به تاخیر بیاندازد، زیرا سعی می کند مکان هواپیمای موجود را پیدا کند، یا ممکن است به سادگی پرواز را لغو کند.
جنوب غربی اکنون دومین نرخ لغو بالاتر را دارد
بهخاطر داشته باشید که اینها فقط لغو انبوهی هستند که به سرفصلها تبدیل شدند – نه همه لغوهایی که در هر یک از ماه ها رخ داده است. هنگام تماس، Southwest به درخواستهای نظر پاسخ نداد.
جدیدترین دادهها به ما میگویند که از همه خطوط هوایی بزرگ ایالات متحده، Southwest دومین نرخ لغو بالاتر، درست پس از Spirit Airlines. برای چشم انداز، داده های اخیر نشان می دهد که، از نظر آماری، Southwest هفت برابر بیشتر از دلتا احتمال دارد یک پرواز را لغو کند.
از آنجایی که Southwest به دنبال رشد بدون تغییر است، مسافران به دنبال تغییر خطوط هوایی هستند
از آنجایی که Southwest تعداد مقاصد خود را افزایش می دهد، در سیستم “نقطه به نقطه” خود تکان نمی خورد. در حالی که برای خطوط هوایی زمانی که فهرست کوتاهی از مسیرها داشت کار می کرد، اما برای تعداد رو به رشد مسیرها و مقصدها کار نمی کند. از آنجایی که به انجام کاری که در گذشته به آن خدمت کرده است ادامه می دهد، در حال حاضر در خدمت به مشتریان خود (و کارمندانش) شکست خورده است.
استراتژی توسعه ضعیف Southwest به شهرت و سابقه آن در قابلیت اطمینان و اعتماد لطمه می زند. -از آنجایی که خط مشی رزرو انعطاف پذیر آن، رزرو را به یک قمار تبدیل می کند. پروازهای لغو شده به معنای اتلاف وقت، استرس اضافه، جلسات از دست رفته و فرصت های از دست رفته است. این برای کسانی که برای کار یا تفریح سفر می کنند کار نمی کند – و همچنین ارائه چیزی که نمی توانید از آن حمایت کنید، کار نمی کند.
حتی درخشان ترین استراتژی رشد، اگر کسب و کار و مشتریانش را شکست دهد، شکست خواهد خورد. زیرساخت لازم برای حمایت از رشد را ندارید. Southwest مرتکب اشتباه تازه کار می شود که روی چیزی که آن را به جایی که هست نگه می دارد و متوجه نمی شود که این کار آن را به جایی که می خواهد نمی رساند. در ازای آن، در حال انجام ارزشی را که میفروشد ارائه میکند، و مشتریان را در آغوش (یا در این مورد، صندلیهای) رقبا قرار میدهد.