عمومی

تنبل ترین راه برای انجام کارهای بیشتر، به گفته یک گوگل مربی بهره وری: «نقاط داغ»

تنبل ترین راه برای انجام کارهای بیشتر، به گفته یک گوگل
مربی بهره وری: «نقاط داغ»

به عنوان انسان، دوست داریم به توانایی های خود فکر کنیم و شخصیت ها اساساً در طول زمان ثابت هستند. در ساعت ۹ صبح روز دوشنبه یا ۳ بعد از ظهر تست هوش بدهید. در روز پنجشنبه و احتمالاً انتظار دارید که تقریباً همان نتیجه را بگیرید. با یک تصمیم با اطلاعات یکسان در زمان‌های مختلف روبرو شوید و احتمالاً فکر می‌کنید همان انتخاب را خواهید داشت.

اما این چیزی نیست که علم نشان می دهد. تحقیقات نشان داده است که ما می‌توانیم بالا باشیم در مواقعی که مغز ما در بهترین حالت خود کار می کند (معمولاً در صبح، برای اکثر مردم) ۲۰ درصد باهوش تر می شود. داورانی که کل آموزش حرفه ای آنها برای سازگاری و بی طرفی آنها طراحی شده است، به هنگامی که گرسنه هستند جملات تندتر بگویید. حتی گوش دادن به موسیقی غمگین می تواند کار سخت سخت تر به نظر می رسد

زمانی و کجا و با چه چارچوب ذهنی کارها را انجام می‌دهیم، بسیار بیشتر از آن چیزی که اکثر ما تصور می‌کنیم اهمیت دارد. . و طبق گفته لورا مای مارتین، که به عنوان مربی بهره وری داخلی برای مدیران گوگل کار می کند، می توانید از این واقعیت برای انجام کارهای بیشتر با تلاش کمتر استفاده کنید. کلید، او می نویسد در پست اخیر وبلاگ Google، برای راه‌اندازی «نقاط داغ» و «نه نقاط» است.

«نقاط داغ» و «نقاط نه» خود را تنظیم کنید.

پست می مارتین فهرستی طولانی از نکات بهره وری است که برای کارگرانی طراحی شده است که پس از بازگشت به دفتر کار خود را انجام می دهند. سال ها اختلال همه گیر و به دنبال راه اندازی موثرترین روال ممکن است. این مملو از نکات خوبی است مانند کارهای دسته جمعی و استفاده از قدرت روانشناختی شروع های جدید، اما یکی از کم مورد انتظارترین و مفیدترین آنها در واقع من را تا حدودی به یاد تربیت یک کودک نوپا انداخت.

وقتی کودکان کوچک هستند، هر دو به خواب زیادی نیاز دارند و اغلب از رفتن به رختخواب واقعا متنفرند. به والدین توصیه می شود که روال خواب را تنظیم کنند. هر شب، آنها را حمام کنید، داستانی بخوانید، و آنها را در همان زمان به همان روش در آن قرار دهید تا کودک بی میلی شما یاد بگیرد که این نشانه ها را با خواب مرتبط کند. آنها احساس خستگی بیشتری خواهند کرد و کار شما آسان تر خواهد شد.

می مارتین پیشنهاد می‌کند که بزرگسالان می‌توانند از همان اصل استفاده کنند تا ذهن شما را نه برای خواب، بلکه برای انواع خاصی از آن به کار گیرند. از کار او می‌نویسد: «مغز ما با مناظر، صداها و بوهای مکان‌ها ارتباط برقرار می‌کند و وقتی به طور منظم فعالیتی را در همان مکان انجام می‌دهیم، هر بار که به همان نقطه برمی‌گردیم، «در منطقه» را آسان‌تر می‌کند.» .

اگر این واقعیت را می دانید، می توانید از آن برای ایجاد زمینه ذهنی برای انواع مختلف استفاده کنید. از وظایف “نقاط داغ” را در خانه و محل کار خود که کارهای خاصی انجام می دهید حفظ کنید. “من همیشه پشت میز خود کدنویسی می کنم” “من همیشه به ایمیل های مشتریان از این کافه در ساختمان خود پاسخ می دهم” “من همیشه در ایوان جلوی خود می نشینم تا اخبار صنعت را بخوانید. مغز شما آن نقاط را با آن چیزها مرتبط می‌کند و جابه‌جایی بین کارها را آسان‌تر می‌کند.» او پیشنهاد می‌کند.

حتی می توانید از همان اصل، به سبک کودک نوپا، برای تشویق مغز خود برای استراحت استفاده کنید. او توصیه می‌کند: «از «نقاط‌های غیرمنتظره» خود محافظت کنید – مکان‌هایی که هرگز کار نمی‌کنید. “اگر هرگز در مکانی مانند اتاق خواب خود کار نکرده اید، استراحت در آنجا آسان است زیرا مغز شما آن را فقط با آرامش مرتبط می کند.”

رفتن به یک مکان برای انجام یک نوع کار (مخصوصاً کاری که شروع آن برای شما دشوار است یا تمرکز روی آن دشوار است) البته فوق العاده آسان است. در واقع آنقدر آسان است که ممکن است شک کنید واقعاً مؤثر است. اما می مارتین، علم بالا، و (به ارزش آن) تجربه بسیاری از والدین در کشتی گرفتن کودکان نوپا در رختخواب، همگی به این واقعیت اشاره دارند که ایجاد “نقاط داغ” می تواند راهی موثر برای انجام کارهای بیشتر با تلاش بسیار کمتر باشد. .

تنبل ترین نکته بهره وری نیز یکی از موثرترین آنهاست.

مغز ما بسیار بیشتر از آنچه اغلب به خودمان اعتراف می کنیم تحت تأثیر محیط اطرافمان قرار می گیرد. پیاده روی به آهسته دویدن کمک می کند تا ایده های خلاقانه را از دست بدهد. . احاطه شدن توسط طبیعت استرس را کاهش می دهد . رفت و آمد با دیگران تضاد را کاهش می دهد و پیوند را تقویت می کند. مکان و زمان انجام کارها بسیار مهم است. این واقعیت را نادیده بگیرید و انجام کارها را برای خودتان سخت تر از آنچه که باید باشد می کنید.

در عوض، همانطور که مای مارتین پیشنهاد می کند عمل کنید و با اعمال فشار بر تمایل مغز خود به تحت تأثیر قرار گرفتن، راه تنبلی را در پیش بگیرید. توسط محیط اطراف خود به شما کمک کند تا کارهای بیشتری انجام دهید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی