3 استراتژی که بنیانگذاران زن رنگ می توانند برای ایمن کردن از آن استفاده کنند منابع مالی
۳ استراتژی که بنیانگذاران زن رنگ می توانند برای ایمن کردن از آن استفاده کنند
منابع مالی
موسسان زن سیاهپوست و لاتین فقط%D8%AF%D8%B1%202020%20%D8%A8%D9%87%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B1%D8%AA%20%D8%A2%D9%BE%20%D9%87%D8%A7%20%D8%AA%D8%AE%D8%B5%DB%8C%D8%B5%20%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%87%20%D8%B4%D8%AF.%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%D8%A8%D8%B1%20%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3%20%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%B4%20ProjectDiane%D8%8C%20%DB%8C%DA%A9%20%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%B4%20%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%86%D9%87%20%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87%20%D9%88%D8%B6%D8%B9%DB%8C%D8%AA%20
دو زن که در حال شکست دادن هستند Kelly Ifill، بنیانگذار و مدیر عامل Guava، یک پلتفرم نئوبانک و جامعه که برای خدمت به کارآفرینان سیاه پوست و صاحبان مشاغل کوچک طراحی شده است، و Evelyn Rusli، یک سرمایه گذار فرشته و یکی از بنیانگذاران و رئیس برند غذای کودک Yumi. آن دو با تنشیا کار سردبیر All the Hats درباره بهترین استراتژی ها برای غلبه بر موانع به دست آوردن تامین مالی به عنوان یک مؤسس زن رنگین پوست. در اینجا سه مورد برجسته وجود دارد.
۱٫ آماده باشید که «نه» بشنوید و به صحبت کردن ادامه دهید.
روسلی میگوید که احتمالاً صدها مورد رد در هنگام ارائه پیشنهاد برای سرمایهگذاران دریافت میکند، اما تشویق میکند. بنیانگذاران با این وجود مثبت بمانند. روسلی میگوید: “من فکر میکنم در ابتدا باید سرمایهگذاران زیادی را جذب کنید، جایی که قرار نیست همه بله بگویند. در واقع، شما نههای زیادی خواهید گرفت.” “برای هر نه، یک بله وجود دارد. اگر به دیدگاه خود بسیار اعتقاد دارید و به همین دلیل است که جهش کرده اید، پس فقط باید به ضربه زدن به آن درها ادامه دهید و سعی کنید زوایای آن را پیدا کنید.”
Ifill موافق است و پیشنهاد میکند که ارائه یک بازی اعداد است — با ارائه بیشتر، متوجه خواهید شد که چه چیزی در بین سرمایهگذاران بهترین طنینانداز است. او میگوید: «برخی سرمایهگذاران به شما بازخورد میدهند، بنابراین میتوانید آنچه را که کار نمیکند و باید روی آن دوبار کلیک کنید، از برنامه خود حذف کنید.
۲٫ یک داستان قانع کننده پیدا کنید.
برای درست و دقیق بیان داستان خود را تمرین کنید. سرمایه گذاران انسان هستند و به داستان هایی که جنبه های انسانی دارند پاسخ می دهند.
“ما به جنبه داستان گویی توجه نمی کنیم. ایفیل می گوید زمین ها به اندازه کافی. “سعی کنید داستانهایی از تجربه زندگی افرادی که میخواهید تغییر دهید یا یک مشکل صنعتی را که میخواهید حل کنید تعریف کنید. من متوجه شدم که این موفقیتترین لحظاتی است که من با سرمایهگذاران داشتهام.”
۳٫ شبکه خود را برای یافتن سرمایهگذار مناسب به کار بگیرید
LinkedIn میتواند پلتفرم اصلی شما برای شناخت افراد در صنعت شما باشد. روسلی اصرار میکند که نترسید با افرادی که نمیشناسید تماس بگیرید. “افراد کمتر از آنچه شما فکر می کنید به طور کلی ارتباط برقرار می کنند. اگر یک سرمایه گذار موضوع شما را جالب بداند، ممکن است پاسخ دهد.”
علاوه بر این، Ifill پیشنهاد میکند با سرمایهگذارانی که از شرکتهای مشابه شما حمایت میکنند، تماس بگیرید. “شما باید آن سرمایه گذاران را شناسایی کنید و مرحله ای را که در آن سرمایه گذاری می کنند را درک کنید. اگر تازه شروع کرده اید، نمی خواهید با سرمایه گذاران مرحله رشد صحبت کنید، بلکه می خواهید با فرشتگان و سرمایه گذاران از قبل شروع به کار کنید. صفحه گسترده ای از سرمایه گذاران و به اشتراک گذاری آن با جامعه من. این چیزی است که می توانید از عهده آن برآیید و باید به عنوان یک استراتژی برای شروع استفاده کنید.”