ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل، فقط گفت گوگل تبدیل شده است هر کسب و کار بزرگ دیگری در نهایت به چه چیزی تبدیل می شود
ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل، فقط گفت گوگل تبدیل شده است
هر کسب و کار بزرگ دیگری در نهایت به چه چیزی تبدیل می شود
تصور کنید رئیس شما بررسی عملکرد سالانه با گفتن، “شما باید تمام عوامل حواس پرتی را از بین ببرید و روی بهره وری بسیار بیشتر تمرکز کنید.”
آیا از در بیرون می روید که احساس می کنید کار خوبی انجام می دهید؟ آیا احساس میکنید شغلتان امن است؟
این وضعیتی است که اکنون همه در Google با آن روبرو هستند. در تمام مدت -Hands Meeting چهارشنبه گذشته، مدیر عامل Google سوندار پیچای گفت:
نگرانیهای واقعی وجود دارد که بهرهوری ما بهعنوان یک کل در جایی نیست که باید برای تعداد سرانهای که داریم باشد.
[ما نیاز داریم] فرهنگی ایجاد کنیم که بیشتر بر ماموریت متمرکز باشد، بیشتر بر محصولات ما متمرکز باشد و بیشتر مشتری مدار باشد. ما باید به این فکر کنیم که چگونه می توانیم حواس پرتی را به حداقل برسانیم و واقعاً سطح برتری محصول و بهره وری را بالا ببریم.
Translated ? تورم بالا رفته درآمد کاهش یافته است. ما پف کرده ایم.
و به نوعی راه خود را گم کرده ایم.
برای مبارزه با “تند بادهای اقتصادی” که شرکت با آن مواجه است — درآمد خالص برای سه ماهه گذشته ۱۳ درصد کاهش یافت به دلیل “کاهش هزینه های برخی از تبلیغ کنندگان” ” و “سطوح تعامل (محصول) پایین تر” — Pichai یک طرح “Simplicity Sprint” را معرفی کرد که برای درخواست ایده های بهره وری و کارایی از بیش از ۱۷۰۰۰۰ کارمند تمام وقت Google طراحی شده بود.
طبق گزارشها، این نظرسنجی شامل سوالاتی مانند:
- از کجا باید سرعت گیرها را حذف کنیم تا سریعتر به نتایج بهتر برسیم؟
- چگونه ضایعات را از بین ببریم و در حین رشد، کارآفرین و متمرکز بمانیم؟
- چه کاری انجام می دهیم؟ به شما کمک می کند تا با وضوح و کارایی بیشتر در خدمت به کاربران و مشتریان خود کار کنید؟
موارد استاندارد. چیزهای خوب.
همچنین کارهایی که اکثر شرکت های بزرگ انجام داده اند یا در نهایت انجام خواهند داد.
در دهه ۱۹۹۰، زمانی که برای یک شرکت فورچون ۵۰۰ کار میکردم (بله، پیر هستم)، وقتی تقاضا کاهش یافت، ابتکار «بازگشت به اصول» را آغاز کردیم که برای کاهش ضایعات طراحی شده بود. بهبود کیفیت، بهبود بهرهوری… اساساً همان هدف Pichai Simplicity Sprint برای ایجاد فرهنگ Google “ماموریت محور، تمرکز بیشتر بر محصولات ما، [و] تمرکز بیشتر بر مشتری.”
در مورد Google، مدتهاست که تبلیغات جستجو بهتر از سایر قالبهای تبلیغات آنلاین محافظت میشد.
تبلیغات جستجو نسخه Google یک خندق بافیت بود . تبلیغات جستجو نسخه Google از خدمات وب آمازون بود که درآمدی بهقدری هنگفت – و تولید کارآمد – ایجاد میکرد که به شرکت اجازه میداد زمان و هزینه خود را صرف کاوش در طیف وسیعی از فرصتها کند.
و کمتر بر مأموریت متمرکز شوید، کمتر بر محصول متمرکز شوید و کمتر مشتری محور شوید.
به همین دلیل است که اکثر شرکتهای بزرگ در نهایت نسخه خود را از Simplicity Sprint یا Back to Basics انجام میدهند. نمودارهای درآمدی با چوب هاکی مسائلی را پنهان میکنند که تنها زمانی آشکار میشوند که رشد کند میشود، و «خوب انجام دادن» باید جای خود را به «نیاز به انجام دادن» بدهد. در نهایت، اکثر مدیران عامل از کارمندان میخواهند که به عنوان پیچای، “با فوریت بیشتر” و “گرسنگی بیشتری” نسبت به “روزهای آفتابی تر” کار می کند.
Google با اولین — یا آخرین — شرکتی فاصله دارد که از کارمندان میخواهد دست و پا بزنند، دوباره تمرکز کنند و در کلمات استیون کاوی، به یاد داشته باشید که “نکته اصلی این است که چیز اصلی را اصلی نگه دارید.”
هدف شما؟ مطمئن شوید که هرگز از این که مطمئن شوید چیز اصلی چیز اصلی است دور نمی شوید.
به این ترتیب لازم نیست به برگردید. اصول اولیه، یا یک سرعت سرعت ساده را شروع کنید.
زیرا این ابتکارات، هر چند با نیت خوب، به ندرت نتیجهای را ایجاد میکنند که شما امیدوارید. برای.
حقوق و دستمزد (در اینجا دلیل این امر خوب است)