عمومی

ستاره TikTok ویروسی می شود و از غریبه ها درباره آنها می پرسد حقوق و دستمزد (در اینجا دلیل این امر خوب است)

ستاره TikTok ویروسی می شود و از غریبه ها درباره آنها می پرسد
حقوق و دستمزد (در اینجا دلیل این امر خوب است)

هانا ویلیامز، تحلیلگر داده ۲۵ ساله، میلیون ها بازدید از TikTok را برای سریال خود رتبه بندی کرده است خیابان شفاف حقوق، که در آن از غریبه ها در شهرهای سراسر آمریکا می پرسد چقدر درآمد دارند. تعداد شگفت آور زیادی مایل به پاسخ هستند.

اگر غریبه ای که میکروفون در دست دارد در خیابان به سراغ شما آمد و از شما خواست که این کار را انجام دهید. حقوق خود را به میلیون ها بینندگان TikTok، آیا این کار را انجام می دهید؟ به عنوان یک کارفرما، در مورد اینکه کسی این سوال را از کارمندانتان بپرسد چه احساسی دارید؟ در هر صورت ممکن است وحشت زده شوید. و با این حال، پاسخ صادقانه به این سوال و تشویق کسانی که برای شما کار می کنند به انجام همین کار می تواند ایده بسیار خوبی باشد.

همانطور که احتمالاً می دانید، حرکتی به سوی شفافیت پرداخت ها کشور را فراگرفته است زیرا برخی از قانونگذاران و کارفرمایان به دنبال رفع قرن ها عدم تعادل دستمزد بین مردان و زنان، و بین سفیدپوستان و غیرسفیدپوستان هستند. مردم از همه جنسیت نیویورک، کلرادو و ایالت واشنگتن همگی به قوانینی رای داده اند که کارفرمایان را ملزم می کند اطلاعات غرامت را در آگهی های شغلی فاش کنند، و احتمالاً قوانین شفافیت حقوق بیشتری در راه است. طرفداران استدلال می کنند که هرچه اطلاعات عمومی بیشتری در مورد میزان حقوق یک موقعیت یا شغل قراردادی در دسترس باشد، همه برای مذاکره در مورد غرامت عادلانه مجهزتر خواهند بود – از جمله کسانی که به طور سنتی دستمزد کمتری دریافت می کردند.

هزینه شفافیت پرداخت چقدر خواهد بود؟

از آنجایی که در حال حاضر زنان به‌طور متوسط ​​به ازای هر دلاری که مردان انجام می‌دهند، ۸۲ سنت درآمد دارند. ، پرداخت یکسان به افراد می تواند به این معنی باشد که کارفرمایان باید بیشتر برای حقوق و دستمزد هزینه کنند. بنابراین تعجب آور نیست که بسیاری از کارفرمایان، به ویژه کارفرمایان بزرگ، به شدت با طرح های شفاف سازی پرداخت مبارزه می کنند. در شهر نیویورک، برخی از گروه‌های تجاری استدلالی گیج‌کننده و پیچیده مطرح کردند که قانون جدید شفافیت حقوق، آنها را مجبور می کند به زنان و رنگین پوستان حقوق کمتری بدهند. – نادیده گرفتن عمدی حجم عظیمی از داده ها که خلاف آن را نشان می دهد.

در عوض، کارفرمایان باید مبارزه را رها کرده و از دستمزد استقبال کنند. شفافیت. نه تنها به این دلیل که قوانین شفافیت در حال گسترش است، بلکه به این دلیل که شفافیت پرداخت ممکن است به آنها کمک کند تا برخی از ارزشمندترین کارمندان خود را حفظ کنند. در کتاب جدید من، خودمراقبتی شغلی، من توضیح می‌دهم که متوجه شدم کارمند مردی که همان شغل من را انجام می‌داد اما سابقه کار بسیار کمتری داشت، درآمد قابل ملاحظه‌ای بیشتری داشت. احساس می‌کردم به من مشت خورده‌اند. اولین واکنش من این بود که از رئیسم یا منابع انسانی در مورد آن سوال نپرسم. در عوض، رزومه‌ام را کامل کردم و شروع به مصاحبه شغلی کردم. ممکن است فکر کنید که اگر بتوانید اطلاعات حقوق و دستمزد را مخفی نگه دارید، کارمندانی که دستمزد کمتری دارند، در ناآگاهی سعادتمندانه برای شما کار خواهند کرد، اما ممکن است برعکس این اتفاق بیفتد. آنها ممکن است اطلاعات را از طریق یک کانال پشتیبان یاد بگیرند، همانطور که من انجام دادم، و بدون هیچ زمینه یا توضیحی، می توانند به سادگی عصبانی شوند و بروند.

در مورد من، در واقع زمینه و توضیحی وجود داشت که درک شکاف دستمزد را کمی آسان‌تر می‌کرد. مهمتر از آن، رئیس من کاملاً آماده بود که به من افزایش حقوق بدهد تا من را مجبور به ماندن کند. اما تنها دلیلی که متوجه شدم این بود که در آن روزهای پر بیکاری، فوراً شغل دیگری پیدا نکردم و در نهایت با رئیسم در مورد آنچه که مرا آزار می‌داد صحبت کردم. اگر این اتفاق در بازار کار فشرده امروزی رخ می‌داد، من قبل از این که آن مکالمه را داشته باشیم بیرون می‌رفتم.

ویلیامز در مصاحبه ای با CNBC.com توضیح داد که الهام بخش خیابان شفاف حقوق و دستمزد ناشی از ناامیدی است که او سعی می کرد در طول جستجوی شغل خود درباره اطلاعات حقوق تحقیق کند. منابع آنلاین چندان کمکی نکردند و وقتی از دوستانش در مورد حقوقشان پرسید، آنها تمایلی به پاسخ دادن نداشتند. او گفت: “واقعاً برای من جالب بود که این گفتگوها باید خارج از گروه های دوستان ما اتفاق بیفتد.” او اضافه کرد که می خواهد به پایان دادن به تابوی که در مورد اینکه چقدر درآمد داریم کمک کند. اگر او موفق شود، دنیا ممکن است جای منصف‌تری باشد.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خود آنها است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی