7 نکته برای اثبات رکود کسب و کار شما، از رهبران که آنجا بوده اند
۷ نکته برای اثبات رکود کسب و کار شما، از رهبران که
آنجا بوده اند
تقریباً همه شغل در طول همهگیری از دست رفته است بازیابی شده اند. طبق دادههای منتشر شده توسط دفتر آمار کار امروز.
با وجود شناور بازار کار، حال و هوای کلی اقتصادی به طور فزاینده ای بدبینانه به نظر می رسد. هیچ صاحب کسب و کاری نمی خواهد کلمه “r” را بشنود. اما بسته به اینکه از چه کسی بپرسید، کشور ممکن است خودش را وارد یک رکود کند، یا ما میتوانیم در حال حاضر در رکود باشیم.
ولز فارگو استدلال میکند که این آخرین شغل گزارش باید گفتگو در مورد اینکه آیا اقتصاد ایالات متحده در رکود است یا خیر – اما همه این اعتماد را ندارند. گروهی از پیش بینی کنندگان بررسی توسط وال استریت ژورنال احتمال رکود در سال آینده را ۴۴ درصد اعلام کرد که از ۲۸ درصد در آوریل افزایش داشت. جیمی دیمون، مدیر عامل جیپی مورگان چیس، نگرانیهای استعاری خود را از ابرهای طوفانی به، بله، یک طوفان تمام عیار ارتقا داد. الف>. حتی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو نیز این ناراحتی را تکرار کرد. وقتی او شاهد کرد قبل از کنگره در ماه گذشته، پاول تاکید کرد که بانک مرکزی با کمپین افزایش نرخ بهره خود برای مهار تورم “در تلاش برای تحریک” رکود نیست. سپس او اعتراف کرد که رکود ناخواسته “مطمئناً یک احتمال” است. مفید است.
اگر صاحب یک کسب و کار کوچک هستید، بهتر است بحث را به اقتصاددانان بسپارید — شما باید طوری آماده شد که گویی رکود قطعی است. از آنجا که، مانند صاحبان خانه های ساحلی که می دانند در ابتدای فصل طوفان، تخته سه لا برای پنجره ها و کیسه های شن جمع آوری کنند، می خواهید شانس بقای شرکت خود را با ضد رکود قبل از شروع تلاطم تقویت کنید. چه باید کرد؟ در Inc.، ما بر این باوریم که بهترین منبع مشاوره، بنیانگذارانی هستند که آن را پشت سر گذاشتهاند. بنابراین ما با تعدادی از آنها تماس گرفتیم، از جمله رهبرانی که شرکتهایی را اداره میکنند که Inc. را ۲۰۲۲ میسازند. بهترین مکانهای کار را فهرست کنید، تا یاد بگیرید چگونه برنامهریزی میکنند تا در صورت رکود اقتصادی، از تبدیل شدن به یک آمار جلوگیری کنند.
اگر اقتصاد وارد یک انقباض شود — که توسط دفتر ملی تحقیقات اقتصادی — بسیاری از بنیانگذاران برای اولین بار به عنوان صاحب کسب و کار دچار رکود خواهند شد. آخرین رکود رسمی از دسامبر ۲۰۰۷ تا ژوئن ۲۰۰۹ ادامه داشت و آن بحران مالی به مشاغل کوچک ضربه زد بی تناسب سخت. با وجود محدودیتهای اعتباری و حساسیت به تقاضای مصرفکننده، کسبوکارهای کوچک، علیرغم حقوق و دستمزد نسبتاً کوچکشان، ۶۲ درصد مشاغل از دست رفته بین سال های ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹٫
بنابراین لازم به یادآوری است که بقای شرکت شما نه تنها برای امرار معاش، کارمندان و مشتریان شما حیاتی است، بلکه به کل اقتصاد. کسبوکارهای کوچک بیش از ۴۵ درصد از تولید ناخالص داخلی را تشکیل میدهند، و با بازگشت شرایط، کسبوکارهای کوچک و جدید سوخت اولیه برای بازیابی با رشد سریعتر و ایجاد شغل.
برای اطمینان از اینکه هنوز برای آن گسترش احتمالی آماده هستید، فهرستی از هفت مورد احتیاطی را گردآوری کردیم. اقداماتی که می توانید انجام دهید، بر اساس تجربیات سخت به دست آمده از بنیانگذارانی که با آنها مصاحبه کردیم. شما همچنین در مورد برنامه های آنها برای عبور از آشفتگی در صورت رسیدن طوفان به خشکی خواهید شنید.
۱٫ به کارمندان و مشتریان گوش دهید
شما نمی توانید از تغییر چرخه کسب و کار جلوگیری کنید، اما می توانید زمان کافی را به خود اختصاص دهید. برای اماده شدن. گرگ فریدلندر، مدیر عامل و بنیانگذار All American Entertainment با گوش دادن به بیشترین اطلاعات، شرایط فعلی و انتظارات آینده را می سنجد. منابع: مشتریان و کارمندان او.
“به استثنای استثنائات نادر، رکود چیزی نیست که هرگز نباید گرفتار شود. فریدلندر، که دفتر سخنرانان خود در دورهام، کارولینای شمالی مستقر در کارولینای شمالی را در سال ۲۰۰۲ راه اندازی کرد و فهرست Inc. را از %۲۰%D8%A7%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D8%AF%20%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D8%8C%20%D9%85%DB%8C%20%DA%AF%D9%88%DB%8C%D8%AF.%20com/best-workplaces/2022″>بهترین مکان های کاری ۲۰۲۲٫ همه مشتریان آمریکایی شامل شرکت ها و دانشگاه های Fortune 500 هستند. او میگوید: «اگر در ارتباط منظم با مشتریان خود باشید و سؤالات درستی در مورد آنچه که در کسبوکارشان میبینند بپرسید، بینشهای بیدرنگ درباره اینکه کارها به کجا میروند، به دست میآورید.
برای بررسی شرایط اقتصادی محلی، از تورم گرفته تا بازار مسکن، توجه به مکالمات بین شما نیز مفید است. فریدلندر میگوید تیم خود را.
۲٫ از بیماری همه گیر به عنوان مطالعه موردی استفاده کنید
بسیاری از بنیانگذاران تجربه دست اولی از سال ۲۰۰۸ ندارند. بحرانی است که آنها را راهنمایی کند زیرا در آن زمان فعالیت نمی کردند (سن متوسط یک تجارت کوچک کمتر از ۱۰ سال است). اما به گفته جنیفر گلانویل، مدیر شراکت و همکاری در شرکت آبجو بوستون، سازنده پشت ساموئل آدامز، همه گیری باید نماینده خوبی باشد.
Glanville برنامه کارآفرینی شرکت را مدیریت می کند، Brewing the American Dream، که دسترسی به سرمایه، مربیگری و شبکه را برای مشاغل کوچک در صنعت غذا و نوشیدنی ارائه می دهد. پس از دو سال و نیم تعطیلی کووید-۱۹، اختلالات زنجیره تامین و کمبود کارکنان، صاحبان مشاغلی که گلانویل با آنها کار می کند، احساس آمادگی برای مقابله با یک رکود بالقوه دارند. او می گوید: «آنها آماده شده اند. “هر اتفاقی که افتاده آنها را برای مانع بعدی آماده کرده است.”
کریستینا استمبل، که شرکت ارسال گل آنلاین مستقر در اوکلند، کالیفرنیا را تأسیس کرد Farmgirl Flowers در ۲۰ کتاب بازی از همان کتاب بازی استفاده کنید. هنگامی که موارد کووید-۱۹ شروع به افزایش کردند، او متوجه شد که بدترین سناریو بدتر از هر چیزی است که تا به حال پیش بینی می کرد. مهمترین پیشنهاد او: حسابداری محافظه کارانه را بپذیرید و سود را بر رشد اولویت دهید.
“قبل از همه گیری، من استمبل میگوید که شرکتش در دو سال گذشته ۱۶۱ درصد رشد کرده است. او میافزاید: «بهعنوان یک شرکت چکمهدار، ما شبکه ایمنی نداریم. “در حالی که اعداد و ارقام بزرگ و گزارشهای بزرگ مطمئناً خوب به نظر میرسند، اما زمانی که — نه اگر — همه چیز اشتباه شود، ضررهای بزرگی نیز به همراه دارد.”
۳٫ در اخراج کارکنان عجله نکنید
تجدید کارمندان، به ویژه در این بازار کار، آسان نخواهد بود، بنابراین فریدلندر میگوید اخراجها را آخرین راه حل خود قرار دهید. هنگامی که صنعت رویدادها در طول همه گیری همه گیر متوقف شد، بنیانگذار All American Entertainment شاهد بود که رقبا کاهش عمده کارکنان خود را انجام می دادند، اما او تصمیم گرفت که برای ساختن تیمش سرمایه گذاری زیادی کرده است تا کسی را اخراج کند. او میگوید: «ما میدانستیم که همه چیز برمیگردد. “فقط مساله ی زمان بود.”
هنگامی که بخش با رویدادهای از راه دور و در نهایت تجربیات حضوری دوباره رونق گرفت، نیروی کار با پرسنل و با تجربه Friedlander ثابت کرد که یک مزیت رقابتی است. تیم او توانست تقاضا را برآورده کند و مجبور نشد پول روی میز بگذارد.
“ما فریدلندر میگوید: رقبا که روی رویدادهای زنده تمرکز میکردند ۵۰ درصد از کارکنان خود را اخراج کردند. “وقتی آنها آماده بودند دوباره استخدام شوند، بسیاری از آن افراد به صنایع دیگر نقل مکان کرده بودند یا مشاغل بهتری داشتند.”
۴٫ به تعویق انداختن بودجه
وینیسیوس واکانتی می گوید: “اگر نیازی به جمع آوری پول ندارید، پول جمع نکنید.” ، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل YipitData است که داده ها و تحلیل های جایگزین را برای صندوق های سرمایه گذاری و شرکت های بزرگ ارائه می دهد. “این توصیه شماره ۱ من به کارآفرینان در حال حاضر است.”
واکانتی، که کار جدید را آغاز کرد. ارائه دهنده داده مستقر در York در سال ۲۰۱۴ و مجموعه سرمایه گذاری سری E در ماه دسامبر، توصیه می کند اقدامات لازم برای گسترش باند تا زمانی که شرایط بهبود یابد، انجام دهید. “این بدترین زمان برای تلاش برای بیرون رفتن و جمع آوری بودجه است.”
۵٫۵٫ ضروری شوید
در طول هر رکودی، مشتریان به دنبال کاهش هزینهها خواهند بود. برای جلوگیری از تبدیل شدن به خط دیگری که می تواند از بودجه آنها کم شود، Vacanti به بنیانگذاران توصیه می کند که راه هایی برای ضروری ساختن محصول خود بیابند. او میافزاید: «این ممکن است به معنای تنظیم محصول خود بر اساس تغییر محیط باشد.
هنگامی که همهگیری آغاز شد. در موجی از عدم قطعیت و نوسانات بازار، YipitData برنامه انتشار تحقیقات خود را از ماهانه به هفتگی تسریع کرد. هنگامی که افزایش قیمت ها به یک نگرانی اصلی تبدیل شد، شرکت ردیاب تورم خود را توسعه داد که قبل از اطلاعات رسمی CPI از اداره آمار کار منتشر شد.
این محورها نیاز به فوریت دارند. Vacanti، که شرکتش یکی از برگزیدگان بهترین مکان های کاری ۲۰۲۲ است، می گوید: «هفته ها مهم هستند. “شما باید خیلی سریع اقدام کنید. مشتریان شما به دنبال حل مشکلات جدیدشان هستند.”
Friedlander جمع آوری داده ها و جمع آوری مطالعات موردی را توصیه می کند. در ابتدا، All American Entertainment با شک و تردید مشتریان در مورد رویدادهای مجازی روبرو شد. او میگوید تقویت سطح خود با اعداد و مثالهای مشخص، باعث شد مردم برای سرمایهگذاری در این مفهوم راحتتر شوند.
۶٫ دیدگاه خود را حفظ کنید
در حالی که باید برای یک رکود احتمالی آماده باشید، بنیانگذارانی که Inc. با او صحبت کرد، همچنین توصیه کرد که دیدگاه خود را حفظ کنید.
اگر اقتصاد در چارچوب ۱۲ ماه آینده، این می تواند ویروسی ترین رکود اقتصادی باشد که صاحبان مشاغل تا کنون تجربه کرده اند. در سال ۲۰۰۸، Motorola Razr بر بازار تلفن های همراه تسلط یافت. MySpace بیشترین کاربران را در میان سایت های رسانه های اجتماعی به خود اختصاص داد. توییتر تنها یک سال داشت. و فیسبوک هنوز دکمه لایک را معرفی نکرده بود. امسال، اقتصاد تنها یک چهارم رشد منفی تولید ناخالص داخلی را تحمل کرده است، اما #رکود و #رکود_مقاوم در حال حاضر نزدیک به ۲۵۰ میلیون بازدید در TikTok.
“مشاهده کردن سخت است، کریستینا استمبل، بنیانگذار Farmgirl Flowers، می گوید: گوش کنید، یا یک برنامه را باز کنید و حداقل چند اشاره در مورد نرخ بهره و نشانه هایی از شروع یا زمانی که این [رکود] آغاز می شود، نبینید. چه کسی می تواند بگوید که آیا رکود بالقوه بزرگتر و بدتر از گذشته خواهد بود؟ استمبل می افزاید: “با ارتباطات بسیار بیشتر در مورد آن، می تواند ترسناک تر به نظر برسد.” توصیه او؟ فریدلندر پیشنهاد میکند تلفن خود را زمین بگذارید.
تصمیمگیری را در بلندمدت ثابت نگه دارید. او می گوید: چرخه هایی وجود دارد، اما همه چیز به پایان می رسد. “اگر بیش از حد روی آن کوتاه مدت تمرکز کنید، زمانی که اوضاع بهبود یابد، در دراز مدت به شما آسیب می رساند.”
۷٫ کارآفرین بمانید
در این مدت، روی آنچه می توانید کنترل کنید تمرکز کنید. مانند هر اختلالی به رکود نزدیک شوید. فریدلندر میگوید: «این فرصتی برای شماست که راههای جدیدی برای ارائه ارزش، جریانهای درآمدی جدید، خطوط تجاری جدید بیابید.
علیرغم پیشبینیهای اقتصادی غمانگیز، جنیفر گلنویل از Brewing the American Dream نسبت به شرایط کلی برای کارآفرینان خوشبین است. او پیشبینی میکند که رکود بعدی – هر زمان که بیاید – به دلیل یک تفاوت اساسی با سال ۲۰۰۸، داستانهای موفقیت زیادی ایجاد خواهد کرد. پس از همهگیری، پشتیبانی مشتری بسیار قویتر از ۱۴ سال پیش است.
گلانویل میگوید
“آمریکا بهعنوان یک کل نسبت به کسبوکارهای کوچک و نیاز به حمایت از آنها بیشتر آگاه است. “این بسیار مفید است.”
کاوش بیشتر در بهترین شرکت های محل کارclass” “sc-fznyAO kbGjxZ icon-container”>
در کنار “موفقیت” ظاهر شوید