عمومی

مونتانا TikTok را ممنوع کرد

مونتانا TikTok را ممنوع کرد

اگرچه ۳۳ ایالت دیگر TikTok را در دستگاه‌های دولتی ممنوع کرده‌اند، در ۱۸ مه مونتانا اولین ایالتی بود که TikTok را در دستگاه‌های دولتی و شخصی ممنوع کرد. این ممنوعیت از ۱ ژانویه ۲۰۲۴ اجرایی خواهد شد.

ممنوعیت های TikTok بر روی دستگاه های شخصی نیز در حال حاضر در نیویورک، ورمونت، ماساچوست و کالیفرنیا پیشنهاد شده است.

این ممنوعیت این سوال را ایجاد می کند: این برای سازندگان و کسب‌وکارهایی که در TikTok مخاطبان را جذب می‌کنند چه معنایی دارد؟



ممنوعیت مونتانا در TikTok

<.جریمه هر تخلف 10000 دلار خواهد بود.

کاربران TikTok جریمه نمی‌شوند. در عوض، TikTok و فروشگاه‌های برنامه آنلاین به ازای هر تخلف روزانه ۱۰۰۰۰ دلار جریمه می‌شوند، هر بار که کاربر به TikTok دسترسی پیدا می‌کند و هر بار که به کاربر امکان دسترسی یا دانلود برنامه ارائه می‌شود.

نهادهای دولتی حامی TikTok. ممنوعیت برداشت داده ها آنها می گویند که برنامه TikTok خطری برای حفظ حریم خصوصی و امنیتی ایجاد می کند که می تواند منجر به افشای اطلاعات شخصی آمریکایی ها به دولت چین شود.

svg%3E - مونتانا TikTok را ممنوع کرد

TikTok و نهادهایی مانند اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا می گویند که چنین ممنوعیتی حقوق متمم اول را نقض می کند. در واقع، گروهی از کاربران TikTok، تنها چند ساعت پس از امضای این قانون توسط فرماندار گرگ جیانفورته، علیه ایالت مونتانا شکایت کردند.

آنها بحث می کنند این قانون با محدود کردن بیان آزاد از طریق برنامه و با محدود کردن توانایی کاربران برای دسترسی به بیان حقوقی آزاد، حقوق متمم اول را نقض می کند. آنها همچنین استدلال می‌کنند که روش‌های جمع‌آوری داده‌های مورد استفاده برای اجرا و اجرای ممنوعیت TikTok، حریم خصوصی و امنیت کاربران را تضعیف می‌کند.

تاثیر بر سازندگان و کسب‌وکارهای کوچک

آیا ممنوعیت‌های TikTok در دستگاه‌های شخصی گسترش می‌یابد. به ایالت های دیگر؟ آیا چنین ممنوعیت‌هایی قابل اجرا هستند؟

اینها سؤالات خوبی هستند، اما بدون پاسخ فوری. کسب و کار یا سازنده نباید به یک پلتفرم آنلاین از هر نوعی متکی باشد.

در حال حاضر دو جایگزین محبوب برای TikTok وجود دارد، YouTube Shorts و Facebook Reels. جالب است که هر یک از این برنامه‌ها در پاسخ به ممنوعیت TikTok هند در سال ۲۰۲۰ ایجاد شده‌اند. هند TikTok و ۵۹ برنامه تلفن دیگر مستقر در چین را با این ادعا که اطلاعات مخفیانه از تلفن‌های افراد جمع‌آوری می‌شود، ممنوع کرد.

هر دو YouTube Shorts و قرقره های فیس بوک طول ویدیو را به ۶۰ ثانیه محدود می کند. این پلتفرم‌های اشتراک‌گذاری ویدیو شامل موسیقی و/یا صدا هستند. افزودن پلتفرم‌های جدید می‌تواند به دستیابی به مشتریان جدید کمک کند.

آخرین سرفصل‌ها را از روندهای کسب و کار کوچک دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.


اطلاعات بیشتر در: TikTok
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی