عمومیمقالات

با 10 برنامه مورد علاقه ما زندگی خود را بهینه کنید

با ۱۰ برنامه مورد علاقه ما زندگی خود را بهینه کنید

چیزی در مورد سال جدید باعث می‌شود همه ما بخواهیم روشی را که مدیریت بهره وری ما—و فناوری می تواند بهترین دوست ما باشد. چه بخواهید کار، زندگی شخصی یا سلامتی خود را مدیریت کنید، ما فهرستی از ۱۰ برنامه را جمع آوری کرده ایم که باید در سال ۲۰۲۳ امتحان کنید.

به طور منظم در حال حرکت کار می کنید؟ Starlink که در دستگاه‌های Apple و Android در دسترس است، اینترنت پرسرعت باند پهن را در مناطقی که دسترسی غیرقابل اعتماد، گران یا فقط در دسترس نیست، ارائه می‌کند.

برای سازندگان، داشتن یک برنامه دوربین جدید برای بازی همیشه مفید است. Obscura 3 ویژگی‌های دوربین حرفه‌ای را به دستگاه Apple شما می‌آورد و کنترل‌های جدیدی را ارائه می‌دهد که نسبت به نسخه‌های قبلی بصری‌تر هستند.

در هر دو فروشگاه برنامه اپل و فروشگاه Google Play موجود است، Otter Diet Diary روشی آگاهانه برای ردیابی آنچه می خورید است – بدون استرس و فشار ناشی از ردیابی کالری ها. فقط با چند یادداشت از وعده‌های غذایی خود عکس بگیرید، و می‌توانید به راه خود بروید برای تغذیه بهتر!

کامپیوتر ندارید؟ مشکلی نیست دستیار هوش مصنوعی مورد علاقه همه در حال حرکت در دستگاه های اپل و اندروید در دسترس است. می‌تواند یادداشت‌های جلسات را بگیرد، جلسات را رونویسی کند، و حتی وقتی دو یا سه بار رزرو می‌کنید، برای شما در جلسات بنشیند.

پاپریکا که در دستگاه‌های Apple و Android موجود است، برای ساده‌تر کردن برنامه‌ریزی وعده‌های غذایی طراحی شده است. می‌توانید از آن برای ذخیره دستور العمل‌ها، برنامه‌ریزی وعده‌های غذایی و ایجاد فهرست‌های مواد غذایی استفاده کنید.

SimplyWise که در فروشگاه App Apple موجود است، برای کمک به کاربران در ثبت هزینه‌ها با اسکن و بارگذاری رسیدهای کاغذی و ذخیره رسیدهای ایمیل طراحی شده است. سپس کاربران می‌توانند رسیدها را بر اساس دسته‌ها مرتب کنند—و حتی کسرهای جزئی را به صفحه‌گسترده اکسل صادر کنند!

برای به اشتراک گذاشتن دانش خود لازم نیست یک طراح آموزشی حرفه ای باشید. در عوض، Skilldock را از فروشگاه Google Play دانلود کنید تا دوره‌های کوتاه تعاملی طراحی کنید.

بیایید واقعی باشیم (دریافت؟)، زندگی ما همیشه «اینستا-پرفکت» نیست. برنامه BeReal از کاربران می‌خواهد تا عکسی از آنچه که دقیقاً در یک پنجره دو دقیقه‌ای انجام می‌دهند با استفاده از دوربین جلو و عقب پست کنند و به کاربران اجازه می‌دهد سندرم خیانتکار را شکست دهم و نگاهی اجمالی به واقعیت های دوستانشان داشته باشم.

این یک تقویم تصویری است که می‌توانید از فروشگاه App Apple دانلود کنید. می‌توانید Structured را با تقویم خود همگام‌سازی کنید و کارهایی را که باید تکمیل شوند، به‌صورت دستی وارد کنید—فقط وقتی کارها را کامل می‌کنید، آن‌ها را بررسی کنید تا هرگز از کارهایی که باید انجام دهید گم نشوید.

اگر تا به حال خواستید وظایف مدیریت خانه خود را برون سپاری کنید، Yohana برای این کار اینجاست. Yohana که در فروشگاه App Apple موجود است، شما را با تیمی از دستیاران انسانی برای مدیریت کارهایی مانند خرید برای پیمانکاران، برنامه ریزی غذا و حتی شناسایی ایده های هدیه برای آن دسته از اعضای خانواده که خرید آنها سخت است!

این مقاله در اصل در شماره ژانویه/فوریه ۲۰۲۳ مجله SUCCESS منتشر شد.

0e6f64813d0298388db4ee02ef210ec3?s=100&d=mp&r=g - با 10 برنامه مورد علاقه ما زندگی خود را بهینه کنید

منبع : www.success.com
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی