عمومی

از هر فرد ثروتمند یا مشهوری بپرسید: شادی لزوماً اینطور نبود در کنار “موفقیت” ظاهر شوید

از هر فرد ثروتمند یا مشهوری بپرسید: شادی لزوماً اینطور نبود
در کنار “موفقیت” ظاهر شوید

اگر شما هم مانند اکثر مردم هستید، از کودکی به شما آموخته اند که باید فوق العاده به خوشبخت باشید. ما درباره افرادی که دنیا را تغییر دادند یاد گرفتیم و اغلب به ما می گفتند ما باید مثل آنها باشیم.

اشکالی ندارد که بخواهیم دنیا را تغییر دهیم، اما حقیقت این است که همه نمی توانند این کار را انجام دهند. . اکثر مردم عادی هستند، و در حالی که این خوب است، بسیاری مجبورند به دلیل عدم احساس خارق العاده با نارضایتی کنار بیایند. در آغوش گرفتن معمولی با درک این موضوع شروع می شود که خارق العاده بودن آنقدرها هم که به نظر می رسد رایج نیست و شما احتمالاً مثل خودتان عالی هستید.

“فوق العاده” بیش از حد ارزیابی می شود. .

تاریخ مملو از انسانهای خارق العاده ای است که ناتمام مرده اند، پر از پشیمانی و تا دهه ها بدون شناسایی یا حتی قرن ها بعد. این افراد برای همیشه در کتاب ها و حافظه خواهند ماند، اما نه همه آنها به دلایل درست – فکر کنید کریستف کلمب یا رابرت ای لی. از سوی دیگر، بسیاری از مردم عادی زندگی شاد و پرباری دارند و بسیاری از مردم به عنوان قهرمانان گمنام تاریخ را به شیوه خود تغییر می دهند. معمولی بودن به این معنی نیست که هیچ کاری خاص یا ارزشمند برای دیگران انجام نمی دهید.

عالی معلم انگلیسی مدرسه توسط اکثر مردم عادی در نظر گرفته می شد. او برنامه های درسی می نوشت، به دانش آموزان آموزش می داد و مانند هر معلم دیگری با والدین و مدیران در مورد پیشرفت دانش آموزان صحبت می کرد. با این حال، او در طول ۳۰ سال زندگی حرفه ای خود موفقیت های زیادی پیدا کرده است. او زندگی صدها نفر را تحت تأثیر قرار داده است، اعتماد به نفس را القا کرده و دانش آموزان را به استفاده از صدای خود تشویق کرده است. او هر روز که سر کار است بر زندگی جوانان تأثیر مثبت می گذارد. از طریق بازخورد و تشویق او، اشتیاق به نوشتن پیدا کردم.

فقط به این دلیل که شما معمولی هستید، اینطور نیست. یعنی تو مهم نیستی شما می توانید برای کسانی که در تیم خود هستند مربی باشید. به این ترتیب، ممکن است بتوانید جهان بینی آنها را گسترش دهید، به آنها کمک کنید تا علایق خود را کشف کنند و آنها را تشویق کنید تا به اهداف خود برسند. بسیاری از افراد بزرگ بدون اینکه به عنوان افراد خارق العاده شناخته شوند زندگی کرده اند.

متوسط ​​یعنی جایی برای رشد وجود دارد.

اگر هنوز از نظر استانداردهای جامعه خارق العاده نیستید، بیشتر از هر کسی که هستید برای ارائه دارید. شما نه تنها برای برآورده کردن انتظارات خاص تحت فشار هستید، اما شما هم آزادید که شکست بخورید. با متوسط ​​بودن، انعطاف پذیری دارید تا چیزی را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید و هر روز برای بهبود آن تلاش کنید.

بخشی از انسان بودن این است که هر طور که می توانید جلو بروید. این ممکن است یافتن راهی برای تعمیر لامپ باشد تا فرزندانتان بتوانند مطالعه کنند یا فناوری جدید اختراع کنید. همه راه‌های خوبی برای کمک به جهان و در عین حال بهبود خود هستند.

عادی بودن به شما امکان می‌دهد تعیین کنید چه چیزی موفقیت به نظر می رسد اگر شما یک کارآفرین هستید، ممکن است استارتاپ شما به عمومی تبدیل شود. اگر پدر هستید، ممکن است ببینید فرزندانتان پس از ترک خانه کاری را که دوست دارند انجام می دهند. هر آنچه را که به عنوان موفقیت تعریف کنید، شما را قابل توجه خواهد کرد، حتی اگر همه آن را ندانند.

آنچه شما باید ارائه دهید بسیار بزرگ است.

شما به‌عنوان یک انسان، تجربیات بی‌شماری از زندگی داشته‌اید که شما را همان چیزی که هستید می‌سازد. ارزش ها، باورها و نگرش های شما منحصر به فرد است. علایق و علایق شما احتمالاً به نوعی شخصی سازی شده است. هیچ انسانی وجود ندارد که دقیقاً شبیه شما باشد. در حالی که ممکن است از نظر استانداردهای جامعه خارق العاده نباشید، چیزی وجود دارد که شما را خاص می کند — فقط باید آن را پیدا کنید و در آغوش بگیرید.

روروک مخصوص بچه ها براون نمونه ای از در نهایت معمولی است. او در ۱۹ سالگی کالج را رها کرد تا به دنبال اشتیاق خود برای تبلیغ احزاب باشد و در ۲۴ سالگی با ترک شغلش و راه اندازی یک لیبل موسیقی همه چیز را به خطر انداخت. اکنون، ۱۶ سال بعد، او به عنوان یکی از بزرگترین دلالان قدرت در صنعت موسیقی شناخته می شود. دارایی خالص براون به دنبال فروش بدون بدهی هلدینگ Ithaca به Hybe و همچنین تمام سرمایه گذاری های مطلوب او در صنایع مختلف اکنون به ۱٫۱ میلیارد دلار رسیده است.

در مکالمه با لوئیس براون در مورد پادکست مدرسه عظمت گفت:

افرادی که من مدیریت می کنم تعامل فوق العاده و دنبال کنندگان زیادی دارند. من مطمئناً فکر می کنم که آنها بسیار تأثیرگذار هستند و من مسئولیت دارم که با سفرهای آنها ارتباط برقرار کنم تا مطمئن شوم که سعی می کنم بهترین فردی باشم که می توانم باشم و به آنها کمک کنم و در صورت درخواست به بهترین شکل ممکن آنها را راهنمایی کنم.

ارتباطاتی که افراد عادی در طول زندگی خود برقرار می کنند، اثری موج دار دارند. بسیاری از افراد خارق‌العاده‌ای که در تاریخ درباره آنها می‌خوانیم، تعاملات قابل توجهی با یک فرد عادی داشته‌اند. متوسط ​​بودن توانایی شما را برای رسیدن به موفقیت، لذت بردن از شادی یا تاثیرگذاری بر دیگران محدود نمی کند. معمولی بودن با اعتماد به نفس منجر به نتایج فوق العاده ای می شود.

نظرات ستون نویسان Inc.com که در اینجا بیان شده متعلق به خودشان هستند، نه ستون نویسان Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی