عمومی

7 موردی که باید در دستورالعمل های برند ویدیوی خود لحاظ کنید

۷ موردی که باید در دستورالعمل های برند ویدیوی خود لحاظ کنید

دستورالعمل‌های برند ویدیویی در حفظ ثبات یک برند در پلتفرم‌های مختلف بسیار مهم است. در حالی که دستورالعمل‌های برند سنتی مدت‌هاست که ضروری شناخته شده‌اند، چقدر اغلب برای تطبیق با رسانه‌های جدید، به‌ویژه ویدیو، سازگار می‌شوند؟

طبق یک مطالعه توسط B2B Marketing، ویدئو بهترین نوع محتوا برای شماست از رقبای خود متمایز شوید.

به اندازه کافی جالب توجه است که به شما کمک می کند با مخاطبان خود همنوا شوید. این بدان معنی است که دیگر نمی توانید آن را نادیده بگیرید. و با قضاوت بر اساس داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط B2B Marketing – بازاریابان کمتر و کمتری این کار را انجام می‌دهند.

هفتاد و هشت درصد از پاسخ‌دهندگان نظرسنجی گفتند که احتمالاً در ۱۲ ماه آینده از ویدیو استفاده خواهند کرد. و تجربیات کسانی که قبلاً شروع به استفاده از ویدیو برای تبلیغ شرکت خود کرده‌اند، دلگرم‌کننده است – ۵۸ درصد از پاسخ‌دهندگان دریافته‌اند که آن یک کانال بازاریابی موفق است.

در همان زمان، ۶۸ درصد از کسانی که پاسخ دادند به آن اعتراف کردند. نداشتن هیچ دستورالعمل برند ویدیویی این بدان معنی است که حتی اگر محتوای ویدیویی ایجاد کنند، این احتمال وجود دارد که فقط مشتریان خود را گیج کند.
svg%3E - 7 موردی که باید در دستورالعمل های برند ویدیوی خود لحاظ کنید

برای چه چیزی به دستورالعمل های برند ویدیو نیاز دارید؟

دستورالعمل‌ها با در نظر گرفتن ۳ چیز ایجاد می‌شوند:

  • برای اطمینان از ثبات یک نام تجاری، صرف نظر از رسانه.
  • برای کمک به برقراری ارتباط مداوم با نام تجاری.
  • برای ارائه محدودیت‌هایی که در آن ارتباطات می‌تواند رخ دهد.

بدون این سه، شما در خطر به خطر انداختن قول و داستان برند خود هستید، نه اینکه به سردرگمی خود اشاره کنیم. مشتریان و اگر از من بپرسید این قاتل شماره یک برندها است.

با دستورالعمل‌های محکم می‌توانید اطمینان حاصل کنید که مهم نیست از چه رسانه‌ای ارتباطی استفاده می‌شود، برند شما به طور مداوم به تصویر کشیده می‌شود و به مشتریان کمک می‌کند تا آن را درک کنند و این نوید و نوید است. در نهایت به آن اعتماد کنید.

در نهایت، دستورالعمل ها نه تنها کار می کنند داخلی می توانید از آنها برای راهنمایی هر فروشنده شخص ثالثی در مورد نحوه استفاده از برند شما هنگام ایجاد مواد تبلیغاتی برای آن استفاده کنید. اما اگر یک کانال ارتباطی گنجانده نشود، اتفاقات بدی می‌افتد.

بدون دستورالعمل‌های ویدیویی، احتمالاً یکی از عناصر کمپین بازاریابی شما ایده‌های کاملاً متفاوتی را در مورد برند شما منتقل می‌کند و پیام شما آلوده می‌شود.

>

این ممکن است به دلیل تفسیر شخصی پیام اصلی شما توسط کسی که آن را ارائه می‌دهد، رخ دهد. به عنوان مثال، یک طراح یا یک خانه تولید، یا نویسنده‌ای که با لحن کاملاً متفاوتی از صدایی که برند شما سعی در حفظ آن دارد، کپی می‌سازد.

با تبدیل شدن ویدیو به روشی برای برقراری ارتباط با مخاطبان، بسیار مهم است. که دستورالعمل‌های خود را به‌روزرسانی کنید تا این رسانه را نیز شامل شود.

svg%3E - 7 موردی که باید در دستورالعمل های برند ویدیوی خود لحاظ کنید

چه چیزی در دستورالعمل های برند ویدیو گنجانده شود

با ویدیو باید چند عنصر جدید را در نظر بگیرید و به دستورالعمل‌های موجود خود اضافه کنید:

  • تن: حال و هوای مورد نظر خود را برای ویدیوهای خود تعیین کنید.
  • زبان: زبان، لحن و اصطلاحات مورد استفاده را انتخاب کنید. برای توصیف شرکت خود.
  • رنگ‌ها: رنگ‌های برند یا هر رنگ جدیدی را برای اهداف خاص مشخص کنید.
  • استفاده از لوگو: تعیین کنید. نحوه نمایش لوگو.
  • تایپوگرافی: نوع حروف، اندازه ها و محدودیت های احتمالی را تعریف کنید.
  • صدا: را انتخاب کنید نوع صدا و حالت.
  • تبلیغات: کانال های تبلیغاتی ترجیحی را مشخص کنید.

Tone

هنگام ساختن ویدیوی خود، لحن نقش مهمی در نحوه انتقال پیام شما دارد. در نظر بگیرید که چه رنگ‌هایی با هویت نام تجاری شما مطابقت دارند.

آیا برای تماشای ویدیوهای طنز یا بازی که ممکن است برای جمعیت جوان‌تر جذاب باشد، آماده هستید؟ شاید آنهایی که زبان به زبان می آورند، شوخ طبعی را به نمایش می گذارند؟

یا آیا بیشتر به سمت یک رفتار حرفه ای و جدی گرایش دارید که اطمینان حاصل کنید بینندگان برند شما را قابل اعتماد و قابل اعتماد می دانند؟

زبان

زبان و لحن استفاده شده در ویدیوهای شما باید با صدای برند شما مطابقت داشته باشد. به کلمات، اصطلاحات یا عبارات خاص مترادف با شرکت خود فکر کنید. می‌خواهید نام شرکتتان چگونه تلفظ یا تاکید شود؟

به‌علاوه، محصولات یا خدمات شما چگونه ارائه می‌شوند؟ آیا لغت نامه یا اصطلاح خاصی وجود خواهد داشت که باید به آن پایبند بود تا از وضوح اطمینان حاصل شود و از تفسیرهای نادرست احتمالی جلوگیری شود؟

Colors

در حالی که پالت رنگ برند شما یک دستورالعمل اساسی ارائه می دهد، ویدیوها یک پلت فرم پویا ارائه می دهند که ممکن است به انحراف نیاز داشته باشد. اگر محصول یا کمپین جدیدی راه اندازی می کنید، معرفی یک رنگ تازه می تواند استراتژیک باشد.

با این حال، برای حفظ ظاهر منسجم برند و جلوگیری از هر گونه رقیق شدن غیرعمدی قابلیت تشخیص نام تجاری خود، از پیش تعریف این تغییرات رنگ بسیار مهم است.

svg%3E - 7 موردی که باید در دستورالعمل های برند ویدیوی خود لحاظ کنید

استفاده از لوگو

لوگوی شما نمایانگر بصری فوری برند شما است. در ویدیوها، ارائه لوگوی شما توجه زیادی را می طلبد. آیا در ابتدا، انتها یا به‌عنوان یک واترمارک در سرتاسر ظاهر می‌شود؟

برخی از برندها ظرافت را انتخاب می‌کنند و به عناصر دیگر اجازه می‌دهند هویت خود را بیان کنند. اندازه، موقعیت، و عناصر همراه را تعریف کنید، مطمئن شوید که لوگوی شما بدون لکه باقی می ماند و به راحتی در میان دیگر گرافیک ها یا متن ها قابل شناسایی است.

تایپوگرافی

تایپوگرافی در ویدئوها، مانند نسخه های چاپی، فراتر از کلمات صرف ارتباط برقرار می کند. این حالت، اهمیت و هویت برند را نشان می‌دهد.

در حالی که بسیاری از عناصر ممکن است از دستورالعمل‌های استاندارد شما به عاریت گرفته شده باشند، ویدیوها ممکن است چالش‌های منحصر به فردی ایجاد کنند.

به دلیل وضوح صفحه یا محدودیت‌های پلت فرم، خاص ممکن است فونت ها به خوبی ارائه نشوند. بنابراین، جزئیات انواع فونت، اندازه‌های عناصر متنی مختلف و جایگزین‌های بالقوه بسیار مهم می‌شود.

svg%3E - 7 موردی که باید در دستورالعمل های برند ویدیوی خود لحاظ کنید

صدا

یک ابزاری که اغلب نادیده گرفته می‌شود اما قدرتمند است، صدا به محتوای ویدیوی شما جان می‌بخشد. خواه این یک موسیقی پس‌زمینه، صداگذاری یا جلوه‌های صوتی باشد، عناصر شنیداری باید مکمل جلوه‌های بصری ویدیو باشند. صدا باید چه احساساتی را برانگیزد؟

نشاط‌بخش، غم‌انگیز، پرانرژی؟ شناسایی منابع برای موسیقی یا جلوه‌های صوتی دارای مجوز، انطباق قانونی را تضمین می‌کند.

اگر موضوع یا صدایی در ارتباط با نام تجاری شما وجود دارد، دستورالعمل‌هایی را برای کاربرد ثابت آن بگنجانید.

تبلیغات

تبلیغ ویدیوی شما به اندازه محتوای آن ضروری است. در حالی که ممکن است برخی از کانال‌ها کاملاً با تصویر برند شما مطابقت داشته باشند، برخی دیگر ممکن است اینطور نباشند.

به عنوان مثال، یک شرکت B2B ممکن است ارزشی برای تبلیغ در یک پلتفرم نوجوان محور پیدا نکند.

دستورالعمل‌های شما باید به وضوح مکان و نحوه اشتراک‌گذاری ویدیوهای شما را مشخص کند و اطمینان حاصل کند که تلاش‌های تبلیغاتی شما را تقویت می‌کند. اخلاق برند و رسیدن به مخاطب مناسب.

svg%3E - 7 موردی که باید در دستورالعمل های برند ویدیوی خود لحاظ کنید

مقایسه دستورالعمل های عمومی برند با دستورالعمل های برند ویدئو

بیایید تفاوت‌های بین دستورالعمل‌های عمومی برند و دستورالعمل‌های متناسب با محتوای ویدیویی را با مقایسه کنار هم بررسی کنیم:

معیار دستورالعمل های عمومی برند دستورالعمل های برند ویدیو
محیط کاربرد چاپ، وب ، بیلبوردها و غیره. محتوای ویدیویی در پلتفرم های مختلف
لحن و زبان در همه رسانه ها سازگار است مخصوص ویدیو (به عنوان مثال، جدی ، خنده دار، گستاخ)
رنگ ها پالت برند استاندارد ممکن است رنگ های خاصی را برای ویدیو معرفی کند
استفاده از نشان‌واره اندازه، مکان، رنگ‌های پس‌زمینه برجستگی در ویدیو ، عناصر همجوار
تایپوگرافی تایپ‌ها و اندازه‌های عمومی ویژگی‌های ویدیو از جمله سرفصل‌ها و متن اصلی
صدا غیرقابل قبول حال و هوای موسیقی، صدور مجوز منابع، مضامین کلیدی
تبلیغ کانال‌های بازاریابی عمومی کانال‌های ویژه ویدیو (مانند YouTube، Vimeo)

نتیجه گیری

ویدئو ممکن است هنوز توسط برخی به عنوان یک کانال بازاریابی نوظهور با این حال، در حال حاضر به یک روش قدرتمند برای متمایز کردن خود از رقبا و تعامل با مخاطبان تبدیل شده است.

اما برای انجام آن به خوبی، باید دستورالعمل‌های برند ویدیویی را مشخص کنید و تعیین کنید که برند شما چگونه باید به تصویر کشیده شود. ابتدا ویدیو.

ویدئو عکس از طریق Shutterstock


بیشتر در: بازاریابی ویدیو
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی