عمومی

3 روشی که مدیران عامل می توانند در پسابرجام اقتصاد پیشرفت کنند

۳ روشی که مدیران عامل می توانند در پسابرجام اقتصاد پیشرفت کنند

پس از غلبه بر نوسانات کووید-۱۹ – که با فراز و نشیب های چشمگیر مشخص شده است – جهان در حال استقرار در ” اقتصاد پس از آن.” این بیماری همه گیر تأثیرات عمیق و گسترده ای داشته است. با این حال، رهبران در حال کشف این واقعیت هستند که علیرغم اینکه همه چیز تغییر کرده است، اولویت های تجاری آنها ثابت مانده است.

چه تفاوتی دارد؟

اقتصاد تغییرات اساسی را تجربه کرده است. در حالی که شروع به نرم شدن می کند، تورم در مقایسه با قبل از همه گیری هنوز به طور غیرعادی بالاست. نرخ بهره همچنان در حال افزایش است و هیچ انتظاری برای بازگشت به سطح فوریه ۲۰۲۰ وجود ندارد. با این حال، بیکاری انعطاف پذیری نشان داده و در پایین ترین سطح خود باقی مانده است. حتی با اینکه استخدام ها کند شده و اخراج ها افزایش یافته است، بازار کار بسیار بالاتر از جایی است که قبل از کووید بود.

نیروی کار تغییر کرده است به طور چشمگیری نیز. کارمندان هدف و اولویت های خود را در خلال تعطیلی های همه گیر ارزیابی کردند و با انتظارات جدید از کارفرمایان خود دوباره ظاهر شدند. کارگران در جریان استعفای بزرگ ناگهان خود را در صندلی راننده دیدند و اکنون حاضر نیستند انعطاف پذیری را که در این مدت به دست آورده بودند پس بدهند. کار ترکیبی برای بسیاری به یک امر عادی تبدیل شده است. کارگران–اگرچه، محل های کار به عقب نشینی در برابر کار از راه دور که تقاضای فزاینده ای دارد ادامه داده اند. محل کار اکنون از چهار نسل بسیار متفاوت تشکیل شده است: Boomers، Gen X، هزاره ها (که رتبه ها را ارتقاء داده اند و اکنون بزرگترین جزء نیروی کار هستند) و Gen Z، که به این معنی است که مدیران عامل باید در نقاط مختلف متفاوتی کار کنند. از دیدگاه ها هنگام تصمیم گیری.

و مشتریان به شدت تغییر کرده اند. بر اساس تحقیقات انجام شده از company Vistage. و تقریباً نیمی (۴۷ درصد) از مدیران عامل تغییراتی را در رفتار خرید مشتریان گزارش کردند. در نتیجه تورم.

همین چیز چیست؟

اصول اساسی رهبری بدون تغییر باقی می ماند. در اقتصاد پسابرجام، رهبران همچنان باید نظم مالی را حفظ کنند تا رشد کنند. هیچ چیز در مورد اهمیت جریان نقدی، دسترسی به سرمایه و خط اعتباری تعیین شده تغییر نکرده است.

رهبران نیز همچنان باید از نقطه نظر عملیاتی اجرا شود. محیطی که کارمندان در آن کار می کنند ممکن است متفاوت باشد، اما داشتن پایگاهی پایدار از کارکنان کاملاً آموزش دیده و متعهد که فرهنگ را پذیرفته اند همچنان کلید توانایی هر شرکتی برای مقاومت در برابر چالش ها و برتری است.

و رهبران همچنان باید بر ایجاد و حفظ روابط نزدیک با مشتریان تمرکز کنند. اکنون بیش از هر زمان دیگری، رهبران باید اطمینان حاصل کنند که با نیازهای در حال تغییر مشتریان سازگار هستند.

تعداد بعدی چیست؟

اشتباه نکنید، اقتصاد پس از آن تداوم خواهد داشت یک بازار دشوار برای تجارت قبل از اینکه اقتصاد ما وارد چرخه رشد بعدی شود، دوره ای وجود خواهد داشت که در آن ما همچنان شاهد ترکیبی طولانی و ناخوشایند از تورم بالا، نرخ های بهره سرسام آور و بیکاری کم از نظر تاریخی خواهیم بود. با این حال، شرکت من، Vistage Research، سه راه را کشف کرده است. رهبران می توانند در این دوره از رشد اقتصادی پایین و آهسته نفوذ کنند – که همه آنها بر اساس اصول اساسی رهبری بنا شده اند:

  1. سرعت نیروی کار را مدیریت کنید: می‌توانیم انتظار داشته باشیم که نیروی کار رقابتی، با وجود عدم اطمینان اقتصادی و اخراج‌های بزرگ فناوری، همچنان ادامه داشته باشد. تقاضای کلی برای کارگران همچنان بالاست. در نتیجه، حفظ و نگهداری به پایه و اساس هر استراتژی استخدام تبدیل شده است. همانطور که در طول همه‌گیری دیدیم، توانایی کار کردن با ظرفیت کامل مستقیماً به توانایی رهبران برای جذب نیروی کار متعهد، بلکه همچنین حفظ آن بستگی دارد.
  2. ایجاد زیرساخت برای اجرا: > فراهم کردن محیط کار بهبودیافته برای کارکنان ضروری – صرف نظر از اینکه حضوری، دیجیتالی یا ترکیبی از این دو باشد- بهره‌وری را به حداکثر می‌رساند، در حالی که تجربه مثبت کارمندی را تقویت می‌کند که همکاری و فرهنگ را ممکن می‌سازد.
  3. <تمرکز روی مشتریان: در طول سال آینده، تحقیقات ما نشان می دهد که مدیران عامل انتظار دارند که محرک های اصلی رشد آنها افزایش قیمت (۶۱ درصد)، رشد مشتری (۶۱ درصد) و گسترش بازار جدید (۴۷ درصد) باشد. ). کسانی که با قیمت‌گذاری استراتژیک می‌شوند و بر مشتریان خود تمرکز می‌کنند، علی‌رغم بازار چالش‌برانگیز، در صدر قرار خواهند گرفت.

< در حالی که جهان اطراف ما ممکن است کاملاً متفاوت به نظر برسد، رهبران در حال یادگیری اصول آزمایش شده و آزمایش شده خود برای موفقیت هستند. اقتصاد تغییر کرده است، اما رهبران نیز تغییر کرده اند. کسانی که زیرک می مانند و در عین حال بر اصول اولیه تجارت - استعدادها، ابزارها و مشتریان تمرکز می کنند - زمانی بهترین موقعیت را خواهند داشت که رشد به طور اجتناب ناپذیری دوباره افزایش یابد.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

<. /p>

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی