عمومی

7 راز برای یک فروشگاه پاپ آپ موفق

۷ راز برای یک فروشگاه پاپ آپ موفق

فروشگاه های پاپ آپ هستند یک راه عالی برای آزمایش یک ایده خرده فروشی جدید، گسترش فروشگاه خرده فروشی یا فقط افزایش فروش فصلی خود. اما برای موفقیت فروشگاه پاپ آپ شما چه چیزی لازم است؟ در اینجا هفت راز برای اینکه پاپ آپ شما را به یک موفقیت بزرگ تبدیل کنید، آورده شده است.

۷ راز برای یک فروشگاه پاپ آپ موفق

در زیر حاوی اسرار تجاری و نکاتی است که به شما کمک می کند تا با آنها آشنا شوید. بینش و استراتژی های مورد نیاز برای راه اندازی و مدیریت یک فروشگاه پاپ آپ بسیار موثر. از انتخاب مکان مناسب تا ایجاد یک تجربه فراموش نشدنی مشتری، این رازها برای به حداکثر رساندن پتانسیل پنجره بازشو و تضمین موفقیت آن طراحی شده‌اند.

۱٫ یک هدف و هدف خاص داشته باشید

هدف شما برای فروشگاه پاپ آپ شما تصمیمات دیگر شما را راهنمایی می کند، بنابراین با تعیین یک هدف مشخص و قابل اندازه گیری شروع کنید. به عنوان مثال، اگر امکان سنجی یک محله خاص را آزمایش می کنید، مشخص کنید که از چه معیارهایی برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا مکان درازمدت کار می کند یا خیر، استفاده کنید.

به همین ترتیب، هر فروشگاه پاپ آپ موفقی با شروع کار شروع می شود. یک هدف روشن خواه پاک کردن موجودی فصل گذشته باشد، آزمایش یک خط محصول جدید به بازار عرضه شود یا پتانسیل یک فروشگاه دائمی در یک مکان جدید را بسنجید، داشتن یک هدف خاص بسیار مهم است. آنها می توانند تمرین هایی برای برندسازی برای جذب مشتریان جدید و افزایش آگاهی از کسب و کار شما باشند. اهداف قابل اندازه گیری را برای ارزیابی موثر موفقیت خود تعیین کنید.

اهداف کلیدی یک فروشگاه پاپ آپ

  • موجودی فصل گذشته را پاک کنید
  • یک خط محصول جدید را آزمایش کنید
  • پتانسیل جستجو برای یک فروشگاه دائمی در یک مکان جدید
  • تقویت شناخت برند
  • جذب مشتریان جدید و ارتقاء کسب و کار آگاهی

svg%3E - 7 راز برای یک فروشگاه پاپ آپ موفق

۲٫ مکان بهینه را انتخاب کنید

درست مانند هر کسب و کار خرده فروشی، “موقعیت، مکان، مکان” کلید موفقیت پنجره بازشو است. بر اساس اهدافی که تعیین کرده اید، قدم بعدی شما انتخاب فضای مناسب است. تنظیمات زیادی وجود دارد … ممکن است بتوانید فضای پاپ آپ را در یک مرکز خرید اجاره کنید یا فضای خرده فروشی بدون استفاده را در محله خود پیدا کنید. همچنین وب‌سایت‌هایی وجود دارند که می‌توانید فضای پاپ‌آپ محلی را در آنها جستجو کنید. فروشگاه، Appear Here یا PopupInsider.

به دنبال مکانی باشید که ترافیک زیادی را در بازار هدف خود جذب کند زیرا رهگذران کلید موفقیت یک فروشگاه پاپ آپ هستند. پیدا کردن آن را خیلی سخت نکنید – در حالی که کفش های کتانی پرشور ممکن است برای بازدید از یک فروشگاه پاپ آپ که به سختی پیدا می شود در یک محله پرطرفدار تلاش کنند، بسیاری از مشتریان این کار را نمی کنند. در نهایت، مطمئن شوید که دسترسی و پارک آسان است. آخرین چیزی که می‌خواهید این است که مشتریان تسلیم شوند و به خانه برگردند.

اما وقتی صحبت از پنجره‌های بازشو به میان می‌آید، می‌توانید (و باید) خارج از چارچوب نیز فکر کنید. یک فروشگاه پاپ آپ سیار در یک اتوبوس، ون یا خانه متحرک تبدیل شده انجام دهید. با یک کسب و کار مکمل شریک شوید تا یک پنجره بازشو در فضای خرده فروشی خود داشته باشید. حتی می‌توانید یک پنجره بازشو در کانتینر حمل و نقل

< انجام دهید.svg%3E - 7 راز برای یک فروشگاه پاپ آپ موفق

انتخاب مکان پاپ آپ

انتخاب مکان مناسب برای موفقیت فروشگاه پاپ آپ شما بسیار مهم است. بیایید برخی از انتخاب‌های رایج را با هم مقایسه کنیم تا به شما در انتخاب بهترین مناسب برای نیازهایتان کمک کنیم:

< tr class="row-1 odd"> < td class="column-1">مرکز خرید

< td class="column-3">فضای محدود، ممکن است به مجوزهای خاصی نیاز داشته باشد

نوع مکان طرفدار معایب
ترافیک زیاد، مخاطبان ثابت ممکن است اجاره بهای بالاتری داشته باشد، رقابت با فروشگاه های معتبر
فضای خرده فروشی استفاده نشده پتانسیل برای اجاره کمتر، انعطاف پذیری در راه اندازی ممکن است برای جذب مشتریان به بازاریابی بیشتری نیاز داشته باشد
پاپ آپ موبایل (اتوبوس، ون) تحرک، جذابیت منحصر به فرد
داخل یک فضای خرده فروشی دیگر پایه مشتری مشترک، فرصت های همکاری کنترل کمتر بر فضا، درگیری های احتمالی با خرده فروش میزبان
کانتینر حمل و نقل بی نظیر، انعطاف پذیر، سیار فضای محدود، ممکن است نیاز به سفارشی سازی داشته باشد

۳٫ با جدیت به مسائل قانونی رسیدگی کنید

پنجره شما در حال رونق است—سپس ناگهان، مامور آتش نشانی شما را خاموش می کند. اجازه ندهید این اتفاق بیفتد با صاحبخانه خود تماس بگیرید و اجاره نامه بازشو خود را بخوانید تا مطمئن شوید که چه چیزی مجاز است و چه چیزی غیرمجاز است.

اگر در حال انجام پاپ آپ تلفن همراه یا سایر پنجره های بازشو بدون صاحبخانه هستید، با مقامات محلی و مجوزهای لازم را قبل از شروع کار دریافت کنید. و با نماینده بیمه کسب و کار خود مشورت کنید تا ببینید آیا به پوشش خاصی نیاز دارید یا خیر.

به عبارت دیگر، با اطمینان از اینکه همه جنبه های قانونی پوشش داده شده است، از مشکلات عملیاتی خودداری کنید. این شامل درک قرارداد اجاره، تضمین مجوزهای لازم، و تأیید پوشش بیمه مناسب تجاری است. آمادگی قانونی، عملیات بدون وقفه را تضمین می‌کند.

svg%3E - 7 راز برای یک فروشگاه پاپ آپ موفق

۴٫ ارائه وای فای عالی و پرسرعت

رسانه های اجتماعی مایه حیات یک پنجره بازشو هستند، بنابراین دسترسی به وای فای قابل اعتماد و پرسرعت برای مشتریان شما غیرقابل مذاکره است. در غیر این صورت آنها چگونه سلفی می گیرند، وضعیت خود را به اشتراک می گذارند و به طور موثر فروشگاه پاپ آپ شما را بازاریابی می کنند؟ این اتصال نه تنها تجربه مشتری را افزایش می‌دهد، بلکه بازدیدکنندگان شما را به سفیران برند تبدیل می‌کند، زیرا لحظات خود را به صورت آنلاین به اشتراک می‌گذارند.

به‌علاوه، یک شبکه Wi-Fi مهمان جدا از شبکه‌ای که برای پذیرش پرداخت‌ها استفاده می‌کنید، راه‌اندازی کنید. حفظ امنیت گذرواژه Wi-Fi را به‌طور برجسته در تابلوها و پلتفرم‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید تا مردم بتوانند به سرعت آنلاین شوند. مشتریان را تشویق کنید تا هنگام پست کردن از هشتگ‌های مربوط به پنجره بازشو شما استفاده کنند، و این امر باعث افزایش دسترسی و تعامل آنلاین شما می‌شود.

svg%3E - 7 راز برای یک فروشگاه پاپ آپ موفق

۵٫ یک تجربه به یاد ماندنی ایجاد کنید

برای شما، خرده‌فروش، پنجره‌های بازشو مربوط به فروش محصولات هستند. اما برای مشتریان، همه آنها در مورد تجربه هستند. هدف شما ارائه یک تجربه هیجان انگیز است که مشتریان آن را به خاطر بسپارند و درباره آن صحبت کنند.

بنابراین، پنجره پاپ آپ خود را به تجربه ای فراموش نشدنی و منحصر به فرد تبدیل کنید که مشتریان در مورد آن هیجان زده شوند و برای یافتن آن تلاش خود را انجام دهند. به آن به عنوان برنامه ریزی برای یک رویداد اجتماعی فکر کنید تا یک مکان نمایش خرده فروشی. می‌توانید موسیقی زنده، فرصت‌های عکس، نوشیدنی‌ها یا مسابقه‌ها، عمدتاً تجربیاتی داشته باشید که مشتریان بی‌صبرانه منتظر شنیدن آن‌ها به دیگران هستند.

علامت‌گذاری و طراحی را فراموش نکنید – عناصر حیاتی در جلب توجه برای موسیقی پاپ شما. -فروشگاه برنامه ریزی کنید که چگونه عابران را وادار به توقف، خیره شدن و ورود به فروشگاه کنید. برای الهام گرفتن از این ۲۵ فروشگاه پاپ آپ چشمگیر دیدن کنید.

فروشگاه پاپ آپ خود را به یک رویداد هیجان انگیز تبدیل کنید. مشتریان را با فعالیت‌های منحصربه‌فرد مانند موسیقی زنده، غرفه‌های عکس و مسابقات درگیر کنید. با طراحی و علائم چشم نواز روی محیط تمرکز کنید.

۶٫ پیشاپیش پیش بینی و وزوز بسازید

اگر یک فروشگاه پاپ آپ بدهید و کسی نیامد چه؟ بازاریابی موثر کلیدی است. اگر بازاریابی پیش از پاپ آپ انجام ندهید، ممکن است این اتفاق بیفتد. با استفاده از رسانه‌های اجتماعی، خبرنامه‌های ایمیل، و اینفلوئنسرهای محلی، از قبل شروع به تبلیغ فروشگاه پاپ‌آپ خود کنید.

با آگاه کردن بهترین مشتریان خود در مورد پنجره بازشوی آینده خود شروع کنید. سپس با اعضای محلی رسانه و همچنین تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی در بازار خود تماس بگیرید. شما می خواهید پاپ آپ شما ویروسی شود، بنابراین روی انتشار این خبر از طریق رسانه های اجتماعی تمرکز کنید. بازاریابی را از یک ماه قبل با استفاده از هشتگ‌های مخصوص رویداد شروع کنید.

همچنین، می‌توانید با تیزرها و پیشنهادات ویژه برای بازدیدکنندگان اولیه یا تأثیرگذاران، حس انحصار و هیجان ایجاد کنید. مردم احساس خاص بودن را دوست دارند، و انحصار طلبی بخشی از جذابیت یک پاپ آپ است – همه نمی توانند آن را انتخاب کنند. به اینفلوئنسرها و مشتریان انگیزه ای برای شرکت ارائه دهید، مانند یک هدیه رایگان یا اولین نگاه کردن به محصول جدیدی که در حال راه اندازی هستید. از طریق رسانه‌های اجتماعی، خبرنامه‌های ایمیلی و سایر تبلیغات، «تیزر» را درباره آنچه مشتریان می‌توانند انتظار داشته باشند، به اشتراک بگذارید.

 

svg%3E - 7 راز برای یک فروشگاه پاپ آپ موفق

۷٫ تعامل و ارتباط با مشتری را تقویت کنید

در طول پنجره بازشو، نه تنها بر فروش محصول بلکه بر ایجاد ارتباط با مشتریان نیز تمرکز کنید. در حالت ایده آل، پاپ آپ شما بازدیدکنندگان زیادی را برای اولین بار جذب می کند. از آنها بخواهید که برای دریافت پیام های بازاریابی از شما ثبت نام کنند یا از آنها بخواهید که شما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنند. هدف ایجاد روابطی است که بتوانید بر روی آنها ایجاد کنید.

برای تقویت چنین تعاملی، کارکنان زیادی را در اختیار داشته باشید تا با مشتریان تعامل داشته باشند و اطلاعات آنها را جمع آوری کنند. مخاطبان “مجازی” خود را فراموش نکنید. ویدیوهای رویدادهای روز را به اشتراک بگذارید و سرگرمی را به صورت زنده در رسانه های اجتماعی پخش کنید تا مشتریان را تشویق کنید که “پایین بیایند”. آن را مانند مهمانی کنید که هیچ کس نمی خواهد آن را از دست بدهد.

موارد ضروری برای یک فروشگاه پاپ آپ موفق

  • هدف مشخص و مشخصی داشته باشید. .
  • مکان مناسب را انتخاب کنید.
  • مطمئن شوید که تمام مدارک قانونی در محل است.
  • WiFi قابل اعتماد را برای مشتریان ارائه دهید.
  • به مشتری اولویت دهید. تجربه کنید.
  • رویداد را از قبل تبلیغ کنید.
  • در طول رویداد با مشتریان درگیر شوید و با آنها ارتباط برقرار کنید.

تصویر: Shutterstock

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی