عمومی

خودی های خطوط هوایی می گویند سفر هوایی یک کابوس خواهد بود تمام تابستان. 10 نکته برای اینکه آن را کمتر وحشتناک کنید

خودی های خطوط هوایی می گویند سفر هوایی یک کابوس خواهد بود
تمام تابستان. ۱۰ نکته برای اینکه آن را کمتر وحشتناک کنید

تحقیقات نشان می دهد که اگر تعطیلات سالانه خود را رها کنید و مستقیماً در تابستان کار کنید، احتمال افسردگی را دو برابر کنید اما بسیاری از افراد داخلی سفر (و گزارش‌هایی از آگهی‌ها) همچنین می‌گویند که سفر هوایی تابستان امسال نیز بسیار افسرده‌کننده خواهد بود.

با تشکر از کمبود کارکنان ناشی از اخراج و بیماری مرتبط با کووید، و همچنین بیش از دو سال کار هرج و مرج در صنعت، فصل اوج سفر تا کنون کابوس لغو، تاخیر، و آشفتگی عمومی فرودگاه بوده است. و به احتمال زیاد اوضاع به این زودی ها بهتر نمی شود.

“ظرفیت اضافی خطوط هوایی و تقاضای بیشتر برای خدمات هوایی توسط جمعیتی که گرسنگی سفر دارند حداقل تا سپتامبر ادامه خواهد داشت.” جان گرادک، کارشناس تدارکات دانشگاه اخیراً در گفتگو، و اضافه کرد که اگر اپراتورها اقدامات شدیدی انجام ندهند یا تورم به شدت تقاضا را کاهش دهد، “ازدحام و تاخیرها ادامه خواهد داشت – و احتمالاً بدتر خواهد شد.”

پس احتمالاً دیوانگی حداقل تا پاییز ادامه خواهد داشت. آیا کاری وجود دارد که بتوانید به جز در خانه بمانیم؟ (و چه کسی می خواهد پس از دو سال گذشته در خانه بماند؟) مگر اینکه مدیر اجرایی دلتا یا JetBlue برای تضمین یک پرواز راحت نمی توانید انجام دهید تابستان امسال، اما این بدان معنا نیست که شما نمی توانید برای به حداقل رساندن سردرد و به حداکثر رساندن لذت سفر تابستانی خود اقدامی انجام دهید.

سردرد را به حداقل برسانید 

کارشناسان از چند منظر به این سوال می پردازند. اول، لجستیکی. به عنوان همکار من در شرکت Inc.com بیل مورفی جونیور اخیراً در خبرنامه‌اش اشاره کرد که قابل درک است، خدمه‌های پرواز در ردیف اول صندلی‌های خود را برای غرغرهای مسافرتی هوایی کشور دارند و برخی نکاتی را برای به حداقل رساندن درد به مسافران ارائه می‌دهند. یکی، کریستی کوربه، درباره این تابستان چه توصیه ای دارم”>

  • اگر می توانید از پرواز خودداری کنید. اگر سفر شما کمتر از هفت ساعت با ماشین، پس برای همه چیزهای خوب و مقدس، DRIVE، اصرار دارد که Koerbe.

  • برنامه شرکت هواپیمایی را دانلود کنید. او می‌گوید: «شما می‌توانید همه کارها را با آن انجام دهید، و مطمئناً منتظر ماندن در صف طولانی برای صحبت با یک مامور نیست! به من اعتماد کنید — معمولاً این برنامه‌ها به شما اطلاع می‌دهند که پرواز قبل از حتی خدمه لغو شده است. می داند!”

  • خیلی زودتر از آنچه دارید پرواز کنید به. کوربه می‌گوید که در تابستان امسال شاهد اشک‌های زیادی بوده است زیرا مردم مراسم عروسی و فارغ‌التحصیلی را به دلیل لغو جشن‌ها از دست داده‌اند. اگر باید در یک زمان مشخص در جایی باشید، حداقل یک روز قبل از رسیدن به مقصد بهار پرواز کنید و «یک لیوان شراب بنوشید و در هتل بمانید، از شب خود لذت ببرید که استرس نداشته باشید در حالی که بقیه رویدادهای خود را از دست می دهند. ”

  • مستقیم از خطوط هوایی خرید کنید. به این ترتیب در صورت بروز مشکل، اهرم بیشتری برای مذاکره خواهید داشت.

به حداکثر رساندن لذت 

همه این توصیه‌ها بدون شک بسیار معقول هستند، اما تنها بخشی از معادله هستند. شما می خواهید در سفر خود بدبختی مرتبط با لجستیک را به حداقل برسانید، اما همچنین می خواهید شادی را به حداکثر برسانید. و برای آن به مهماندار هواپیما نیاز ندارید، بلکه به یک متخصص در روانشناسی انسان نیاز دارید.

دن پینک نویسنده چندین best-selling کتاب‌های در مورد انگیزه و ویژگی‌های رفتار انسانی. در یک ویدیوی سریع که در بالای نقطه عطفی در کپنهاگ، دانمارک، پینک اخیراً نکاتی را ارائه کرده است تا واقعاً از سفر به یک مکان جدید، به ویژه در خارج از کشور، بیشترین بهره را ببرید. مطمئناً، شما باید به نقاط توریستی محلی بروید، اما اگر واقعاً می‌خواهید احساسی نسبت به نحوه زندگی مردم محلی داشته باشید، او توصیه می‌کند موارد زیر را انجام دهید

  • از بالاترین مکانی که می توانید پیدا کنید دیدن کنید. این نکته دلیل ایستادن پینک در بالای برج گرد کپنهاگ است. . نه تنها منظره چنین مکان‌هایی زیباست، بلکه به شما این امکان را می‌دهد که گستره وسیع یک شهر را بررسی کنید و به طور گسترده‌تری درک کنید که چگونه محله‌ها به هم متصل می‌شوند و همه چیز در کنار هم قرار می‌گیرد.

  • از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید. پینک اصرار دارد: چه اتوبوس، تراموا یا مترو، بلند شدن با مردم محلی به شما «احساس ریتم مکان» و «زندگی روزمره مردمی که واقعاً در آنجا زندگی می‌کنند» می‌دهد. همچنین معمولاً راهی ساده تر و سبزتر برای رفت و آمد است.

  • به خواربارفروشی بروید. پینک این پیشنهاد را در حالی ارائه می‌کند که کیسه‌ای از ماهی دانمارکی را در دست گرفته است، ماهی‌هایی که برخلاف پسر عموی سوئدی‌شان ظاهراً شور هستند. به گفته پینک، خواربارفروشی‌های خارجی مملو از چنین یافته‌هایی هستند و اگر مدتی را به پرسه زدن در راهروهای یک سوپرمارکت محلی سپری نکنید، بسیاری از غذاهای لذیذ محلی (و چیزهای عجیب و غریب سرگرم‌کننده) را از دست خواهید داد.

آرام برگرد 

تو به مقصد رسیدی و هر لحظه شادی را که می توانستی از حضور در آنجا استخراج کردی، اکنون آخرین مانع در انتظار است — بازگشت احساس می کنید که از تعطیلات خود نیازی به تعطیلات ندارید. در اینجا در Inc.com نیز نکات تخصصی در این مورد داریم، از جمله: 

  • حداقل یک هفته وقت بگذارید. محققان در واقع تشخیص داده اند که هشت روز طول ایده‌آل تعطیلات استراحت باشد. من قصد ندارم با شما بحث کنم اگر بیشتر انجام دهید، اما اگر ممکن است کمتر انجام ندهید.

  • شوک ورود مجدد را به حداقل برسانید. شاید این بدان معناست که قبل از بازگشت به دفتر، یک روز به خودتان فرصت دهید تا در خانه استراحت کنید. شاید به این معنی باشد که پیش از رفتن، تا جایی که می توانید به طور فعال تفویض اختیار کنید. شاید به این معنی باشد که گزینه هسته ای پیشنهاد شده توسط یک VC و تنظیم یک هشدار خارج از دفتر برای خبرنگاران، فقط تمام ایمیل هایی را که در زمانی که نبودید دریافت کرده اید حذف خواهید کرد. اما هر قدمی که برای شما مفید است، آنها را بردارید.

  • پس از بازگشت خود را درمان کنید. استاد دانشگاه ایالتی اوکلاهما تری بوردو پیشنهاد داده است. ایده این است که راه بازگشت به زندگی عادی را آسان کنید و آن تعطیلات را کمی طولانی تر نگه دارید.

آیا همه اینها کافی است تا سفر تابستان امسال شما به راحتی انجام شود؟ ? احتمالا نه. بنابراین انتظار اختلالات را داشته باشید، زمان اضافی زیادی بگذارید، صبر داشته باشید، و با استراتژی‌هایی مسلح شوید تا از زمان خود نهایت استفاده را ببرید، و امیدواریم با وجود هرج و مرج صنعت سفر، آرام شوید و لذت ببرید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی