عمومی

6 ترفند رهبران با استفاده از هوش عاطفی برای کنار آمدن با مردم

۶ ترفند رهبران با استفاده از هوش عاطفی
برای کنار آمدن با مردم

وقتی نوبت به رهبری و اثربخشی کار، هوش هیجانی (EQ) می تواند به همان اندازه مهم باشد، اگر نه بیشتر ، از IQ. همچنین وقتی صحبت از ایجاد روابط و ارتباط با دیگران.

برای بسیاری از افراد بسیار مهم است. با این حال، هنگامی که بر آگاهی از احساسات خود و دیگران مسلط شدید، می‌توانید ارتباط برقرار کنید و با همسالان و همکاران بسیار منسجم تر همدلی کنید تا سریعتر به راه حل ها برسید.

مثل خیلی چیزها در زندگی، افزایش هوش هیجانی شما و تبدیل شدن به یک انسان موثرتر نیاز به تمرین دارد. می توانید با استفاده از این شش ترفند مفید شروع کنید.

۱٫ خود را به جای دیگران بگذارید

رهبران خوب در مورد شرایط همکاران خود فکر می کنند، چالش ها و ناامیدی های آنها را درک می کنند و می دانند که آنها احساسات به اندازه احساسات خود واقعی هستند. این به توسعه دیدگاه کمک می کند و اعضای تیم را برای کمک به یکدیگر باز می کند. یک دستور العمل واقعی برای موفقیت.

۲٫ مبارزه کنونی را به اشتراک بگذارید

این بیماری همه گیر رهبران را مجبور کرد که آسیب پذیری را پذیرفته و سطح جدیدی از انسانیت را در نیروی کار به نمایش بگذارند. با به اشتراک گذاشتن چیزی که با آن دست و پنجه نرم می کنید، درخواست کمک و شفاف بودن، تیم شما از این کار پیروی می کند — و با هم می توانید به سمت راه حل های خلاقانه موثرتر و کارآمدتر کار کنید.

۳٫ کنجکاوی نشان دهید

با در نظر گرفتن تمام مبادلات دیجیتالی که در طول یک روز کاری داریم، ما به عنوان رهبر چه کارهایی می توانیم انجام دهیم تا انسان سازی کنیم. تعاملات ما، مردم را به سمت خودمان می کشاند و اعتماد ایجاد می کند؟ این به یک کلمه خلاصه می شود: کنجکاوی. تحقیقات نشان داده است افراد کنجکاو به داشتن روابط بهتر و سایر موارد معروف هستند. افراد راحت تر جذب می شوند و از نظر اجتماعی به افرادی که کنجکاوی نشان می دهند نزدیک تر می شوند.

۴٫ از قضاوت دیگران دست بردارید

از آنجایی که افراد قضاوت کننده از هر چیزی و هر چیزی که انگار یک سرگرمی است انتقاد می کنند، نباید انتظار داشته باشند که کسی به آن بیاید. آنها را برای مشاوره یا حل مشکل (بقیه می دانند که انجام این کار اتلاف وقت است). کاری که یک نگرش قضاوتی انجام خواهد داد، بیگانه کردن همکاران در محل کار است. اگر این شما هستید، بهترین برنامه کاری شما این است که قبل از شنیدن تمام حقایق از نتیجه گیری سریع دست بردارید و برای بهبود مهارت های ارتباطی خود به دقت گوش دهید. این را به خاطر داشته باشید: وقتی قضاوت می کنیم، قضاوت را بر خود دعوت می کنیم.

۵٫ هرگز ماسکی نزنید که احساسات واقعی شما را پنهان می کند

رهبرانی که EQ بالایی دارند، ماسک نمی زنند. من این را به این دلیل می‌گویم که تمایل رایج افراد در نقش‌های مدیریتی این است که نقاب بگذارند که واقعاً چه کسی هستند یا چه احساسی دارند پنهان می‌شود. این ممکن است زمانی اتفاق بیفتد که رهبران ناایمن به مردم دستور دهند یا به زور با کاریزمای کاذب به آنها توجه کنند. این ممکن است زمانی اتفاق بیفتد که به دلیل ترس از شکست، حقیقت را زیر فرش جارو کنند. از طرف دیگر، رهبران باهوش عاطفی با نشان دادن بهترین خود با مردم ارتباط برقرار می کنند: با صداقت، صداقت عاطفی (آسیب پذیری) و اصالت.

۶٫ صبر را عملی کنید

رهبرانی که هوش هیجانی بالایی دارند از صبر خود به نفع خود استفاده می کنند. آنها ظرفیت آموخته شده برای پردازش موقعیتی که در شرف رفتن به جنوب است، دریافت دیدگاه از بسیاری از صداها، گوش دادن به کسی که با او مخالف هستند بدون قضاوت، و خودداری از واکنش مستقیم دارند. با فکر کردن به مسائل با ذهنی منطقی، در نهایت به نتیجه عاقلانه‌تر دیگری خواهید رسید، که به شما کمک می‌کند تا تعارض را پراکنده کنید و روابط بهتری با مردم برقرار کنید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی