عمومی

6 هک رشد برای استارتاپ شما

۶ هک رشد برای استارتاپ شما

همانطور که بسیاری از خوانندگان من می دانند، من معمولاً در مورد  استراتژی، نوآوری، و رهبری . اما اخیراً از من در مورد چگونگی کمک به ایجاد Praxie.com به عنوان یک وب‌سایت مقصد برای صدها ابزار و الگوی دیجیتال بهترین تجربه با استفاده از هک رشد استراتژی. به این دلیل که در دنیای رقابتی امروزی که به طور فزاینده ای به هم ریخته می توان از سر و صدا کوتاه کرد و ایجاد یک نام تجاری جدید، حضور وب سایت و مدل کسب و کار جدید بسیار سخت است.

بنابراین، این چیزی است که ما برای ایجاد یک نام تجاری و جذب ده‌ها هزار بازدیدکننده به وب‌سایت خود در هر ماه انجام دادیم، بدون هیچ سرمایه‌گذاری بازاریابی قابل توجهی. هر کسی که متمرکز، روشمند و مایل به صرف وقت است، می تواند این کار را انجام دهد.

۱٫ محتوای متخصص ایجاد کنید

محتوا پادشاه است. می‌توانید خودتان آن را ایجاد کنید یا پلتفرمی را فراهم کنید که کاربران را تشویق کند تا محتوا را به عنوان بخشی از مدل کسب‌وکار شما به اشتراک بگذارند. محتوا برند را هدایت می کند و مشتریان را جذب می کند. به علاوه، گوگل و سایر موتورهای جستجو صفحات با محتوای جامد را فهرست بندی و اولویت بندی می کنند، بنابراین صفحات وب خاص شما با محتوای قابل توجه در رتبه بندی سئو افزایش یافته و با گذشت زمان شاهد افزایش ترافیک خواهند بود. محتوا در اشکال مختلفی وجود دارد: مقالات، پست‌های وبلاگ، فهرست‌ها، کاغذهای سفید، قالب‌ها و ویدیوها.

۲٫ محتوای سندیکایی برای رشد بک لینک ها

بک لینک ها رگ حیاتی سئو هستند. هر چه وب سایت های معتبر بیشتر به وب سایت شما (یا صفحات فرعی در سایت شما) لینک دهند، رتبه شما در موتورهای جستجو بالاتر خواهد بود. و هرچه رتبه شما بالاتر باشد، بازدیدکنندگان ارگانیک بیشتری دریافت خواهید کرد. هر کاری که به عنوان بخشی از کسب و کار خود انجام می دهید یا ارائه می دهید، خود را به عنوان متخصص قرار دهید. منبعی از دانش و بینش مطبوعات شوید، در پادکست ها مصاحبه کنید، برای سایت های دیگر مقاله بنویسید، یا هر کار دیگری که نام شما (و بک لینک) را در شبکه منتشر کند انجام دهید. این استراتژی همچنین برند شما را می سازد.

۳٫ یک ستاره ویدیو شوید

محتوا فقط مربوط به کلام مکتوب نیست. یوتیوب در حال حاضر موتور جستجوی شماره دو در جهان است، درست پس از گوگل. محتوای ویدیویی تخصص شما را برجسته می کند. به اشتراک گذاشته می شود. و ترافیکی را به سمت وب سایت شما هدایت می کند که می تواند به ثبت نام در خبرنامه، اشتراک و خرید محصول تبدیل شود. مطمئن شوید که کلمات کلیدی را در عنوان و توضیحات ویدیوهای خود قرار دهید. همچنین یک پلاگین در انتهای ویدیو قرار دهید تا بیننده بتواند اطلاعات بیشتری کسب کند (به عنوان مثال، وب سایت شما). برای تقویت بیشتر تخصص محتوایی خود، ویدیوهای خود را در رسانه های اجتماعی تغییر دهید و ویدیوها را در وب سایت خود جاسازی کنید.

۴٫ ایجاد ارتباط با ایمیل

در حالی که این روزها تقریباً هر صندوق ورودی ایمیل مملو از هرزنامه است، وقتی کسی آدرس ایمیل خود را به شما می دهد، اساساً به شما اجازه (انتخاب کردن) برای ارتباط با آنها را می دهد. در حالی که همین اصل در مورد رسانه های اجتماعی نیز صدق می کند، ایمیل هنوز یک شکل منحصر به فرد و با لمس بالاتر از ایجاد ارتباط است. در مقایسه با رسانه‌های اجتماعی، ایمیل مانند چسباندن یک بروشور به درب ورودی شخصی است در حالی که امیدواریم هنگام عبور از کنار آن، بروشور را ببینند که در گوشه تیر تلفن پست شده است. بنابراین، راه‌های آسانی برای ثبت نام افراد در خبرنامه ایجاد کنید. در لینکدین با دیگران ارتباط برقرار کنید، جایی که اکثر نمایه ها شامل آدرس ایمیل هستند. بر ایجاد یک لیست و ارائه ارتباطات با ارزش بالا تمرکز کنید که از محتوای متخصص برای ارتباط با مخاطبان خود استفاده می کند و فقط سعی می کنید محصول خود را به آنها بفروشید. بسیاری از ابزارهای رایگان یا ارزان می‌توانند به شما کمک کنند مانند Mailchimp و Constant Contact.

۵٫ همه چیز را با استفاده از داشبورد اندازه گیری کنید

تنها راه برای اندازه گیری پیشرفت، اندازه گیری آن است. از Google Analytics برای ردیابی مهمترین معیارهای خود مانند تعداد بازدیدکنندگان، صفحات فرود، نرخ تبدیل برای خبرنامه و خریدهای خود و موارد دیگر استفاده کنید. از ابزارهای رایگانی مانند ابزارهای Moz و Similarweb استفاده کنید تا خودتان را در مقابل رقبا محک بزنید. معیارهای رسانه های اجتماعی و تبلیغات را به داشبوردی متصل کنید که تصویری جامع از تجارت ارائه می دهد. اما زمان زیادی را صرف جمع آوری داده ها نکنید. آن را ساده نگه دارید تا بتوانید در حالی که بیشتر وقت خود را صرف کارهایی می‌کنید که کسب و کارتان را توسعه می‌دهند، اطلاعات سریعی درباره عملکرد خود داشته باشید.

۶٫ تست، تست مجدد، و دوباره تست کنید

Google اخیرا یک ابزار عالی به نام Optimize معرفی کرده است. Optimize به شما امکان می دهد تا به سرعت تست ها را روی وب سایت یا صفحات وب خود انجام دهید. با ایجاد تست‌های A/B که سرفصل‌های مختلف صفحه، قیمت محصول، رنگ دکمه‌ها و غیره را ارائه می‌کنند، می‌توانید بر اساس آنچه می‌خواهید به دست آورید، بینشی در مورد اینکه چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی نیست، به دست آورید. ردیابی کنید که کدام یک از اظهارات موقعیت بازار منجر به بیشترین ثبت نام در خبرنامه می شود یا کدام مدل قیمت بیشترین درآمد را به همراه دارد. آزمون‌های دویدن باید یک فعالیت مداوم باشد که اساساً به این معنی است که شما فرمول برنده را از آزمون A/B خود می‌گیرید و سپس آزمون A/B دیگری را با استفاده از آن به‌عنوان خط پایه اجرا می‌کنید. آزمایش‌های خود را به تجزیه و تحلیل داده‌های خود متصل کنید تا آنچه را که در طول زمان کار می‌کند (و نمی‌کند) را پیگیری کنید.

اکثر استارت‌آپ‌های کوچک این کار را نمی‌کنند. بودجه کلانی ندارد به همین دلیل است که هک رشد بسیار مهم است. از کمی گریس آرنج همراه با استراتژی‌های تعامل با مشتری زرنگ‌آمیز استفاده کنید تا مبنایی برای جذب بازار ایجاد کنید. ممکن است لازم باشد کمی به آن زمان بدهید تا به نتیجه برسد، اما این همان چیزی است که برای ایجاد یک کسب و کار بادوام لازم است.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا