عمومی

یک استاد محترم MIT گفت که موفقیت شما خواهد بود با 3 چیز تعیین می شود. در اینجا نحوه بهتر شدن در هر یک از آنها آمده است آنها

یک استاد محترم MIT گفت که موفقیت شما خواهد بود
با ۳ چیز تعیین می شود. در اینجا نحوه بهتر شدن در هر یک از آنها آمده است
آنها

قبل از مرگ، استاد محبوب MIT پاتریک وینستون مرتباً یک سخنرانی جذاب و عمیقاً قانع‌کننده برای دانشجویان دانشگاه درباره ارزش ارتباط خوب ارائه می‌کرد. او در مقدمه خود توجه خود را به قانون یکسان عدالت نظامی جلب کرد که خواستار دادگاه نظامی برای هر افسری است که سربازی را بدون سلاح به جنگ می فرستد.

وینستون می‌گوید که باید حمایت مشابهی برای دانش‌آموزان وجود داشته باشد – و من می‌توانم اضافه کنم که حفاظت باید برای کارآفرینان و صاحبان مشاغل مشتاق نیز ارائه شود. یعنی اینکه هیچ کس نباید زندگی را بدون مسلح شدن به توانایی برقراری ارتباط صحیح طی کند.

زیرا همانطور که وینستون می گوید:

“موفقیت شما در زندگی تا حد زیادی توسط توانایی شما در صحبت کردن، توانایی شما در نوشتن و کیفیت ایده های شما تعیین می شود. ، به این ترتیب.”

کیفیت ایده های شما.

وینستون، استاد برجسته ای که به هزاران دانشجو تدریس کرد و خود پیشگام در زمینه هوش مصنوعی بود، قدرت هوش عاطفی. در حالی که او ارزش ایده‌های درخشان را تشخیص می‌داد، اهمیت بیشتری به توانایی انتقال آن ایده‌ها به شیوه‌ای تاثیرگذار داد.

بیایید تفکیک کنیم هر یک از کلیدهای موفقیت وینستون، همراه با اینکه چگونه می توانید توانایی های خود خود را تقویت کنید.

توانایی صحبت کردن

بهترین سخنرانان می دانند که چگونه شنوندگان خود را آگاه کنند، متقاعد کنند و هدایت کنند. آنها با اعتماد به نفس و قاطعیت صحبت می کنند. آنها به نوبه خود، مخاطبان خود را برای اقدام تحریک می کنند. (فقط تصور کنید اگر استیو جابز نمی دانست که چگونه یک ارائه موثر ارائه دهد، اپل چقدر کمتر موفق می شد.)

بنابراین ، چگونه توانایی صحبت کردن خود را بهبود می دهید؟

در اینجا سه ​​نکته سریع وجود دارد که می تواند شما را شروع کند:

۱٫ بپرسید: مخاطبان من چقدر می دانند؟

/

اگر در مورد موضوعی چیزهای زیادی می دانید، صحبت کردن بر سر مخاطبانتان آسان است. در مقابل، اگر مخاطبان شما به خوبی آگاه باشند، به راحتی می توان آنها را خسته کرد.

بنابراین، از خود بپرسید: هزینه من چقدر است. مخاطبان قبلاً در مورد موضوع من می دانند؟ اگر بتوانید آنچه را که می گویید به طور خاص برای شنوندگان خود تنظیم کنید، تأثیر خود را به حداکثر خواهید رساند.

هیچ کس به چیزی علاقه مند نخواهد شد. ابتدا باید بگویید مگر اینکه به آن علاقه داشته باشید.

پس موضوع خود را به خوبی بشناسید. برای خودتان روشن کنید که چگونه در کار یا زندگی به شما کمک کرده است و چه ارزشی برای دیگران دارد. تمرین کنید که با صدای بلند در مورد آن صحبت کنید، برای هر کسی که گوش می دهد. و اگر از آن دسته ای هستید که هنگام صحبت با دیگران مضطرب می شوید، سعی کنید این انرژی عصبی را به سمت اشتیاق هدایت کنید.

مشکل با اشتیاق و اشتیاق باعث می شود سریعتر صحبت کنید. اما باز هم، باید مخاطبان خود را به خاطر بسپارید: این بدان معناست که سرعت خود را تا حدی که می‌توانند جذب کنند، کاهش دهید. (اگر سخنرانی پروفسور وینستون را تماشا کنید، خواهید دید که او با سرعت بسیار آهسته و بسیار عمدی صحبت می کند – با این حال مخاطبان روی هر کلمه ای معطل می شوند.)

هنگام صحبت کردن، عمداً کم کردن سرعت را تمرین کنید. خود را در جلسات یا هنگام ارائه ضبط کنید. سپس، بعداً به آن گوش دهید. اگر متوجه شدید که خیلی سریع صحبت می کنید، سعی کنید هنگام صحبت کردن مکث بیشتری داشته باشید. به عنوان مثال، اگر یک سوال بلاغی بپرسید، می توانید قبل از ادامه مکث کرده و تا سه بشمارید. یا، اگر مستقیماً سؤالی می‌پرسید، خود را مجبور کنید منتظر بمانید تا آن شخص به شما پاسخ دهد.

در نهایت، از آن استفاده کنید. عباراتی مانند “به عبارت دیگر” و “به بیان ساده” برای تکرار نکات اصلی به روشی که به راحتی قابل درک باشد.

توانایی نوشتن

جف بزوس جلسات اجرایی را بر اساس یادداشت های نوشتاری و به سبک روایت برگزار می کند که نوشتن آن به چندین همکار در هفته یا بیشتر نیاز دارد. جیسون فرید. ، بنیانگذار و مدیر عامل در Basecamp، می گوید که آنها همه تصمیمات استخدام را – از برنامه نویسان و طراحان گرفته تا بازاریاب ها و مسئولین پذیرش – بر اساس توانایی نوشتن متقاضی می گیرند.

زیرا نوشتن واضح نشان‌دهنده تفکر واضح است.

کلمات نوشتاری قدرت خاصی دارد. می توان آن را با سرعت خود انجام داد. می توان آن را به طور مداوم اصلاح و بهبود بخشید. تأثیر می گذارد و انگیزه می دهد. و از آنجایی که کار بیشتر و بیشتر به سمت راه دور کشیده می شود، مهم تر می شود که بتوانیم از طریق نوشتن به شیوه ای مختصر و قابل فهم ارتباط برقرار کنیم.

بنابراین، چگونه مهارت های نوشتن خود را بهبود می دهید؟ باید بنویسی

بسیاری از کپی رایترهای باتجربه با رونویسی نوشتن از دیگر کپی رایترهای بزرگ به عنوان تمرین شروع کردند. این کار به این دلیل کار می کند که وقتی می نویسید، نمی توانید سرعت خود را کاهش دهید و فکر نکنید. انجام این کار به شما کمک می کند تا آنچه را که نوشته اید درونی کنید، در حالی که به طور همزمان مهارت خود را افزایش می دهد. با گذشت زمان، سبک خود را ایجاد می کنید، در حالی که از بهترین شیوه های دیگران وام گرفته اید.

شما می توانید همین کار را انجام دهید. آیا وب سایت یا صفحه فرودی را می بینید که واقعاً آن را دوست دارید؟ کلمه به کلمه آن را رونویسی کنید. سپس، دوباره این کار را انجام دهید – این بار با در نظر گرفتن محصول یا خدمات خود، اما با استفاده از همان سبک نوشتاری. (شما می توانید همین کار را هنگام تلاش برای تقلید هر نوع نوشته، از ایمیل گرفته تا گزارش، انجام دهید.)

نکته دیگر: اگر سوالی دارید که می خواهید از کسی بپرسید، ابتدا آن را یادداشت کنید. در مورد شخصی که می خواهید بپرسید فکر کنید، و چه سوالاتی ممکن است داشته باشد. سپس، پاسخ این موارد را در نوشته خود بگنجانید.

کیفیت ایده های خود

توانایی تولید ایده‌های باکیفیت ابتدا با مصرف ایده‌های با کیفیت بالا آغاز می‌شود. با مطالعه متفکران بزرگ و تفکر در یافته های آنها شروع کنید. بین آنچه آنها کشف کرده اند و آنچه در زندگی خود آموخته اید ارتباط برقرار کنید.

بعد، بر ایده هایی تمرکز کنید که حل می کنند. مشکلات دنیای واقعی به جای اینکه منتظر الهام گرفتن باشید، وقتی آهن داغ است ضربه بزنید: وقتی مشکلی دارید که به تازگی آن را حل کرده اید (یا در حال تلاش برای حل آن هستید)، روند و پیشرفت خود را یادداشت کنید. انجام این کار به شما کمک می کند تا بر پایه های فکری قبلی خود بنا کنید و کیفیت ایده های خود خود را افزایش دهید.

اکنون باید زمانی را برای کار عمیق اختصاص دهید. این به معنای زمان منظم و اختصاصی برای تفکر خلاق و طوفان فکری و همچنین انجام این طوفان های فکری است. (کار عمیق همچنین به این معنی است که باید چندوظیفه ای را متوقف کنید، بنابراین اعلان های خود را خاموش کنید و تلفن خود را کنار بگذارید.) هر بار روی یک کار یا ایده تمرکز کنید تا کامل شود، یا تا زمانی که پیشرفت قابل توجهی داشته باشید.

در نهایت، قدرت پیاده روی را دست کم نگیرید، زیرا می تواند سطح دوپامین مغز و همچنین توانایی های تفکر خلاق شما را افزایش دهد.

بنابراین، اگر می‌خواهید شانس موفقیت خود را افزایش دهید، توصیه‌ی پاتریک وینستون فقید را به خاطر بسپارید: بدون اینکه وارد نبرد نشوید. سلاح شما صحبت کردن، نوشتن و فکر کردن را تمرین کنید و از فرآیند بالا برای کمک به شما استفاده کنید.

به دلیل توسعه توانایی اشتراک‌گذاری ایده‌های شما به‌طور مؤثری برای شما مفید خواهد بود که اندازه‌گیری آن غیرممکن است.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات خود آنها است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی