عمومیمقالات

به خاطر گذراندن یک روز مریض احساس گناه می کنید؟ تو تنها نیستی، اما آن نباید هنجار باشد

به خاطر گذراندن یک روز مریض احساس گناه می کنید؟ تو تنها نیستی، اما آن
نباید هنجار باشد

برای موفق‌ترین افراد در میان ما اتفاق افتاده است: با آن علائم وحشتناک، شاید در نیمه‌های شب از خواب بیدار می‌شوید یا شاید از زنگ ساعت خود گذشته‌اید. شاید درد دارید یا سرفه می کنید یا تب و سردرد شدید دارید. تعجب می کنید که چگونه می خواهید خود را از رختخواب بیرون بیاورید و یک روز کاری معمولی را پشت سر بگذارید. حتی ممکن است با خودتان بحث کنید، در حالی که در تقویم خود به وظایف و جلسات، تعهدات و مسئولیت‌هایتان نگاه می‌کنید، درباره اینکه از دست دادن همه چیز و ماندن در رختخواب چه حسی دارد.

اما یک مشکل وجود دارد، و آن فشار شدیدی است که کارمندان برای کار کردن در یک روز بیمار به جای استراحت و بهبودی احساس می‌کنند، که به عنوان «احساس گناه روز بیمار» نیز شناخته می‌شود. یک مطالعه Softworks که در ماه مه و ژوئن ۲۰۲۳ انجام شد نشان داد که از ۶۱۴ پاسخ، ۷۹٪ از شرکت کنندگان احساس می کردند که موظف به کار در هنگام بیماری هستند. سافت‌ورکس داده‌ها را از بخش‌های مختلف صنعت در سراسر جهان، از آموزش و سازمان‌های غیرانتفاعی گرفته تا مراقبت‌های بهداشتی و تولید، تجزیه و تحلیل کرد. نتایج واضح است: ما به دلیل آن فشار بیمار به سر کار می رویم، بیا جهنم یا آب زیاد. و ممکن است همه‌گیری، و متعاقب آن شرایط کار ترکیبی را مقصر بدانیم.

طبق یک هدف مطالعه ۲۰۲۲ که در ژورنال علوم پزشکی دانشگاه طیبه در چهار مدرسه دولتی در نیکاراگوئه منتشر شد، معلمان اغلب در حالی که بیمار هستند کار می کنند، زیرا از نظر اقتصادی دارای مشکل هستند. به. در یک مطالعه ۲۰۲۲ سوئیس، تقریباً ۳۰٪ از ارائه دهندگان مراقبت های اولیه افراد مورد بررسی علیرغم اینکه احساس بدی داشتند، از زمان بیماری خودداری کرده بودند. همه صنایع از دامپزشکان تا کارگران هتل از این مشکل رنج می برند. این چیزی است که کارشناسان و کسانی که بیشتر تحت تأثیر قرار گرفته اند، در مورد قدرت بازیابی روز بیماری “مناسب” می گویند.

«احساس گناه روز مریض» و «حضور بیماری» چیست؟

«غیبت» را از آن مجامع سراسر مدرسه که در آن افرادی که هر روز حاضر می‌شدند به خاطر بیاورید. شناسایی شده؟ این دقیقاً همینطور است، مگر زمانی که شما بیمار هستید. این اصطلاح به فشار برای ظاهر شدن و انجام کارتان حتی در میان علائمی اشاره دارد که به این معنی است که باید در رختخواب یا پیش پزشک باشید و به خصوص بیماری را به دیگران منتقل نکنید. با این حال، ما همچنان از رختخواب بیرون می آییم و بیشتر اوقات خود را نشان می دهیم، اگرچه ۸۴ درصد در همان نظرسنجی Softworks گزارش دادند که کارمندان نباید هنگام بیماری کار کنند. پس قطع ارتباط کجاست؟

«این یک اصطلاح جدید برای من است، اما مفهوم جدیدی نیست. جولی آلمنی، متخصص منابع انسانی مستقر در آیووا در تولید و مراقبت‌های بهداشتی، می‌گوید: سال‌ها بحث مداومی در مورد تشویق مردم به ماندن در خانه در هنگام بیماری در مقابل “طول نکشیدن” بهبودی وجود دارد. برای کارمندان، فشار بازگشت به محل کار زمانی که ۱۰۰٪ نیستید را افزایش می دهد و در نتیجه طول زمان بهبودی را افزایش می دهد. برای کارفرمایان، بار جایگزین کردن کارهایی که باید انجام شود می‌افزاید.”

کارگران اساسی بار گناه روز بیماری را متحمل می‌شوند

چه اتفاقی می‌افتد وقتی بیمار برای عمل جراحی حاضر می‌شود، یا به اورژانس مراجعه می‌کند، و یک متخصص پزشکی واجد شرایط در آنجا وجود ندارد که آماده باشد. برای درمان آنها؟ به گفته دکتر آنیتا پاتل، پزشک متخصص اطفال و پزشک مراقبت های ویژه کودکان در واشنگتن دی سی، حضور در بیماری، نشانه یک سیستم پزشکی کاملاً سوخته و کم پرسنل آمریکایی است.

“به عنوان یک امر ضروری کارگر، علیرغم توصیه مداوم به بیماران برای ماندن در خانه در هنگام بیماری و استراحت، حوزه به ظاهر سلامت محور ما همیشه از مراقبت از خود کوتاهی می کند. من شخصاً در هفت سالی که [پزشک] بودم کمتر از یک هفته از روزهای بیماری استفاده کرده‌ام.» یکی از دلایل این است که این احساس در سیستم مراقبت‌های بهداشتی وجود دارد که او می‌گوید: «تا زمانی که بتوانید درست بایستید، می‌توانید کار را انجام دهید». من داستان‌های بی‌معنی از بارداری‌ام و رفتن مستقیم از زایمان و زایمان به شیفت‌های شبانه دارم، زمانی که به زایمان زودرس ادامه می‌دهم.»

او می‌گوید که اصلاح فرهنگ کار بیش از حد در هنگام بیماری و فرسودگی در مراقبت‌های بهداشتی زمان می‌برد – و چالش برانگیز است، اما یکی از جنبه‌های آن بدتر خواهد شد.

او می‌گوید: «برخی از زمان‌ها مستعد کمبود کارکنان هستند، مانند زمان تابستان، تعطیلات و افزایش Omicron، زمانی که به معنای واقعی کلمه کسی نیست که شیفت شما را پوشش دهد. “این یک واقعیت است که با میزان فرسودگی شغلی پزشک بدتر خواهد شد.”

چرا در یک روز بیماری احساس گناه می کنم؟

پس پیژامه و سوپ مرغ خود را دارید و حتی می توانید دوربین خود را خاموش کنید، درست است؟ برخی از روسای ممکن است فکر کنند، “پس مشکل چیست؟” مشکل این است که واقعاً استراحت نیست. گاهی اوقات مریض بودن شامل خوابیدن، رفتن به پزشک و کارهای دیگری است که واقعاً نمی‌توان آنها را انجام داد، در حالی که تلاش می‌کنید کار معناداری انجام دهید.

اساساً، شما نمی‌توانید بیمار خوبی باشید که در تلاش برای بهبودی است و در عین حال کارمند خوبی باشید. در واقع، همان مطالعه Softworks نشان داد که ۸۳٪ از کارگران احساس می کردند که تصمیم گیری در روزهایی که بیمار هستند دشوارتر است. یک مطالعه ۲۰۲۲ در ژورنال بین‌المللی تحقیقات آکادمیک در تجارت و علوم اجتماعی نشان داد که کارکنانی که در هنگام بیماری کار می‌کنند، اغلب از رفاه روانی ضعیفی برخوردارند که منجر به رضایت شغلی و عملکرد کمتری می‌شود. پس چرا ما تحت فشار قرار می گیریم که در برابر گناه روز مریضی تسلیم شویم؟

“من معتقدم که پاسخ ترس از ناامنی شغلی است و مرزهای مبهم بین کار و زندگی شخصی. مارلا جی آلبرتی، دانشمند و بنیانگذار Truth Speaks Group LLC، یک شرکت مربیگری چندرسانه ای که راه حل هایی برای تعادل بین کار و زندگی ایجاد می کند، می گوید: کارمندان اکنون که در خانه هستند احساس وظیفه بیشتری می کنند، بنابراین ساعات بیشتری کار می کنند و کارفرمایان اجازه می دهند. .

بیمار در محل کار حاضر می شود هنجار جدید باشد؟

چه با لباس خواب خود زوم کنید یا یک ژاکت دنج بزرگ به تن کنید تا با این تب مبارزه کنید تا یک روز در دفتر کار را پشت سر بگذارید، این سوال پیش می‌آید: آیا این حالت عادی است؟

Allermagne می گوید نه، لازم نیست اینطور باشد. «کسانی از ما که در سطح جهانی کار کرده‌ایم، آن را در همتایان خارجی خود دیده‌ایم. همه‌گیری به بسیاری آموخت که در جای دیگری به دنبال پاسخ باشند و برای تغییر مبارزه کنند. من امیدوار هستم که رهبران ما، با تشویق فرزندانمان که به سن رای می‌رسند، همچنان این مرزها را برای ایالات‌متحده برای رسیدن به دیگر کشورهای توسعه‌یافته پیش ببرند. تغییر دادن. در یک مطالعه اروپایی ۲۰۲۲، محققان دریافتند که برای کمک به رهبری بیشتر نیاز است خط‌مشی و مقرراتی را برای کارمندانی که در زمان بیماری در دنیای دیجیتالی‌تر و پس از همه‌گیری کار می‌کنند، تدوین کنید.

کار کردن در هنگام بیماری منعکس کننده فرهنگ شرکت است—در اینجا نحوه رفع آن آمده است

مانند هر فرهنگ شرکت، ممکن است قبل از یافتن راه حل، ریشه یابی این موضوع به زمان، تأمل و دقت نیاز داشته باشد. . آیا می‌دانید که آیا کارکنان شما از نظر مالی، رابطه‌ای یا موارد دیگر برای گذراندن یک روز مریضی تحت فشار هستند؟ آیا روزهای مریضی کافی دارند؟ آلبرتی می‌گوید: “در بیش از ۲۰ سال رهبری من، در اینجا ۱۰ چیز برای حمایت از کارمندان برتر دیده‌ام.”

در اینجا نحوه رفع احساس گناه در روز بیماری به عنوان یک کارفرما آمده است:

۱٫ همیشه انتظارات روشنی داشته باشید: انتظارات و اهداف شغلی را مشخص کنید و مطمئن شوید که کارکنان نقش خود را درک می کنند.

۲٫ ارائه بازخورد منظم: بازخورد سازنده ارائه دهید و دستاوردها را به طور منظم تشخیص دهید.

۳٫ هماهنگی/یکپارچگی کار و زندگی: تعادل بین کار و زندگی را تشویق کنید و به زمان شخصی احترام بگذارید.

۴٫ توسعه حرفه ای مداوم: سرمایه گذاری در رشد کارکنان با آموزش و فرصت‌های توسعه.

۵٫ ارائه ترتیبات کاری انعطاف‌پذیر: در صورت امکان، گزینه‌های کاری انعطاف‌پذیر را ارائه دهید، مانند کار از راه دور یا ساعات کاری انعطاف‌پذیر. .

۶٫ ارائه برنامه‌های سلامتی: اجرای برنامه های سلامتی برای حمایت از سلامت جسمی و روانی.

۷٫ همیشه ارتباط باز داشته باشید: باز و باز را تقویت کنید. ارتباط صادقانه، به کارکنان اجازه می دهد تا نگرانی های خود را بیان کنند.

۸٫ به رسمیت شناختن و پاداش‌ها اجازه دهید: عملکرد و مشارکت‌های برجسته را تأیید کرده و به آنها پاداش دهید.

۹٫ غرامت عادلانه داشته باشید: از بسته های جبرانی رقابتی و منصفانه اطمینان حاصل کنید.

۱۰٫ حل تعارض: برای حفظ هماهنگی، به تعارضات رسیدگی کنید محیط کار.

اگر شما یا شرکتتان با این موضوع فرهنگ و بهداشت محیط کار دست و پنجه نرم می کنید، آلبرتی نیز منابع زیر را برای پایان دادن به احساس گناه در روز بیمار توصیه می کند. :

۱٫ جامعه مدیریت منابع انسانی (SHRM): SHRM انبوهی از منابع، تحقیقات و بهترین شیوه ها را در زمینه پشتیبانی از کارکنان و حفظ.

۲٫ Harvard Business Review (HBR): HBR مقالات و مطالعات متعددی را در مورد استراتژی‌های محل کار برای حفظ کارمندان منتشر می‌کند. و بهبود رضایت شغلی.

۳٫ محل کار گالوپ: گالوپ تحقیقات و بینش هایی را در مورد تعامل، رفاه و استراتژی های حفظ کارکنان ارائه می دهد.

۴٫ انجمن روانشناسی صنعتی و سازمانی (SIOP): SIOP منابع، تحقیقات و بهترین شیوه ها را در مورد کارمندان ارائه می دهد. پشتیبانی و نگهداری.

عکس توسط خاویر لورنزو/Shutterstock.com

منبع : www.success.com
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی