عمومی

یک کتاب جدید یک افسانه محبوب استارت‌آپی را از بین می‌برد.

یک کتاب جدید یک افسانه محبوب استارت‌آپی را از بین می‌برد.

هر کارآفرین مشتاق باید پستی از بنیانگذار Nest بگذارد %D8%A8%D9%87%20%D9%82%D9%84%D8%A8%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%20%D8%A7%D8%B9%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%AF%20%D9%86%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF%20%D8%A8%D9%87%20%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D8%B1%D8%A7%DA%A9%20%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B1%D8%AF.

طبق Stephens-Davidowitz، تحلیلگر سابق داده های گوگل، اگر مسیر فادل را دنبال کنید، احتمال موفقیت شما به عنوان یک کارآفرین بیشتر از تلاش برای کپی برداری از داستان های رسانه ها است. عزیزانی مانند استیو جابز (رئیس سابق فادل)، که اپل را در سن ۲۱ سالگی راه اندازی کرد.

طبق داده ها — اما نه در معرض رسانه ها — میانگین موسس کسب و کار در ایالات متحده ۴۲ ساله است. استفنز-دیویدویتز می نویسد: “و افراد مسن تر بیشتر از همتایان جوان خود در ایجاد مشاغل بسیار سودآور موفق می شوند.”

اگر شما صبر کنید تا تجربه بیشتری داشته باشید، به سه دلیل به احتمال زیاد به عنوان یک کارآفرین موفق خواهید شد.

۱٫ شما مهارت های مرتبطی را توسعه داده اید.

موسسانی که سال ها تجربه در این زمینه یا زمینه مرتبطی دارند که در آن استارتاپ های خود را راه اندازی می کنند. احتمال ایجاد شرکت های بسیار موفق بیش از دو برابر بیشتر است.

دانشمندان داده که مجموعه داده های عظیمی را استخراج کرده اند، کشف کرده اند که رهبرانی که موفق می شوند به عنوان کارآفرینان ابتدا به عنوان کارمندانی که به بالاترین سطح سازمان خود می رسند موفق می شوند. به عنوان مثال، فادل به عنوان مهندس در یک شرکت شروع کرد، مدیر مهندسی در شرکت دیگری شد و در نهایت به معاون ارشد اپل رسید. در آنجا، او مسئول ساخت دستگاه جدیدی بود که ممکن است درباره آن شنیده باشید — iPod.

۲٫ شما از اشتباهات خود درس گرفته‌اید.

زمانی که فادل در دهه ۲۰ سالگی مسئولیت افراد را بر عهده گرفت، “احتمالاً بدترین” بود. مدیر زیر آفتاب،» او اعتراف کرد. فادل تا زمانی که شرکت خود را راه اندازی کرد، مهارت های افراد خود را تقویت کرده بود.

رهبری یک هنر و یک مهارت است. مانند هر مهارتی، تیز کردن آن به زمان نیاز دارد. شما در طول حرفه خود اشتباهات زیادی مرتکب خواهید شد، بنابراین برداشتن یک قدم در یک زمان منطقی است. و در حالی که در حال بالا رفتن از رتبه ها و کسب تجربه ارزشمند هستید، از اشتباهات خود درس خواهید گرفت — و اشتباهاتی که می بینید مدیران دیگر مرتکب می شوند.

۳٫ شما یک شبکه ساخته‌اید.

رسانه‌ها داستان‌های مخترع تنها در گاراژ را دوست دارند. به عنوان یک داستان نویس، من هم آن نمونه ها را دوست دارم. اگر داستان خوبی نمی دانستم درباره استیو جابز و جف بزوس کتاب نمی نوشتم. اما این داستان‌ها توجه ما را به خود جلب می‌کنند زیرا نادر هستند.

برای کارآفرینان موفق بسیار رایج‌تر است که کارآفرینان قوی و گسترده ساخته باشند. شبکه ای از سرمایه گذاران، شرکا و تیم ها مدت ها قبل از راه اندازی استارت آپ های خود.

زمانی که یک شغل شش رقمی را در یک کار معتبر ترک کردم. در اواسط ۳۰ سالگی برای شروع تمرینم، شبکه محکمی از مردم ایجاد کرده بودم که به ارزش من به عنوان یک مربی ارتباطی اعتقاد داشتند. یکی از اولین مشتریان من، اینتل، بلافاصله مرا برای مربیگری مدیران ارشد استخدام کرد. مشتری به عنوان “فروشگاه لنگر” من برای جذب بسیاری از مارک های جهانی دیگر عمل کرد.

اگر من زودتر شروع به کار کرده بودم، ممکن بود این کار را انجام دهم. جذب برندهای بزرگ دشوارتر بوده است، زیرا هیچ کس قرار نیست شغل خود را با استخدام یک تازه کار برای مربیگری مدیر عامل شرکت به خطر بیندازد. ایجاد یک شبکه نتیجه داد.

احساس نکنید که باید راه کارآفرینانی را دنبال کنید که ترک تحصیل کرده‌اند. دانشگاه و در اوایل دهه ۲۰ خود شرکتی را راه اندازی کردند. وقت هست و طبق داده ها، زمان می تواند با ارزش ترین دارایی شما باشد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی